Seat Leon
Kívülről csak minimálisan változott a Leon, leginkább az új, élesebb vonalakkal megrajzolt lökhárítókon lehet látni, hogy ez már az új változat. A hűtőrács 4 centivel lett szélesebb, és áttervezték a LED-es lámpatesteket is.
A kabinban is megjelent a LED-es hangulatfény, amit az infotainment rendszer korábbinál nagyobb, 8 colos érintőképernyőjén lehet vezérelni. Csökkentették a fizikai gombok számát, és felárért már az Audikból ismert 12,3 colos, digitális műszerfalat is lehet rendelni. Az Atecához hasonlóan már a Leonban is lehetőség van az arra alkalmas mobiltelefonok vezeték nélküli töltésére.
Megjelent az extralistán a táblafelismerő, a holttér-figyelő, az adaptív tempomat és a torlódás asszisztens, utóbbi 60 km/h alatt automatikusan gyorsít és fékez, sőt, még kormányoz is, így a közlekedési dugókban nagymértékben tehermentesíti a vezetőt. Javítottak a parkoló-asszisztensen is, már párhuzamos és merőleges parkolásra is képes.
Két új motorral gazdagodott a kínálat, az egyliteres, háromhengeres benzines TSI-nek és az 1,6 literes, négyhengeres TDI dízelnek egyaránt 115 lóerő a legnagyobb teljesítménye. Várható, hogy a sportos Cupra modellek kétliteres turbómotorja is erősebb lesz, talán átlépi a bűvös 300 lóerőt is. A frissített Leonok 2017 első negyedévében érkeznek meg a kereskedésekbe.