Volkswagen

Rekordszámú látogató az Autostadtnál 2015-ben

2016.01.15.

Fennállásának 15. évében, 2015-ben a wolfsburgi Autostadt rekordszámú, 2,42 millió látogatót fogadott.

2000-ben történt megnyitása óta több, mint 33 millió vendég kereste fel a Volkswagen Csoport kommunikációs platformját Wolfsburgban. A járműátadások tekintetében is csúcsot döntött az Autostadt tavaly: 168 514 új autót vehettek át itt az ügyfelek 2015-ben (2014: 166 488 darab). Ez a Németországban átadott összes Volkswagen személyautó 28 százalékát tette ki.

„A Volkswagen Konszern számára a tavalyi évet előre nem látott, jelentős kihívások határozták meg. Ennek tükrében még jobb érzés látni, az emberek milyen érdeklődéssel fordulnak a Volkswagen felé. Az Autostadt sikere pedig szintén ezt igazolja.” – nyilatkozta Matthias Müller, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke.

„Számunkra a 2015-ös év csúcspontja az Autostadt 15 éves jubileuma volt. A teljes csapat sikere ez, amelyet most egy látogatói rekorddal koronázunk meg. A látogatók számának 8,5 százalékos emelkedése óriási elismerés a vendégeink részéről. Látogatásuk megerősíti az Autostadt egyik legfőbb küldetését, hogy a Volkswagen Csoport vendégszerető nagykövete legyen.” – foglalta össze a 2015-ös évet Otto F. Wachs, az Autostadt ügyvezetője.

Új kiállításaink, mint a világ leglátogatottabb járműmúzeumában, a ZeitHaus épületében megtekinthető „Rokon járgányok”, az Autostadt által kínált változatos októtatóprogramok, a DESIGN DISPLAY kiállítássorozat vagy a Movimentos Fesztivállal közös kulturális rendezvények különleges alkalmakat teremtettek az érdeklődőknek, hogy ellátogassanak az Autostadtba. Téli és nyári szezonális eseményeink szintén mágnesként vonzották a látogatókat, tavaly kereken egy millióan voltak kíváncsiak ezekre a rendezvényekre. A Volkswagen különböző elektromos járműveivel megtett 8 000 tesztút során a látogatók a Föld kerületének háromszorosával megegyező távolságot tettek meg. A 2015-ös év kiemelkedő eseményeivel kapcsolatos információk elérhetőek az Autostadt médiaoldalán a www.presse.autostadt.de oldalon.

A wolfsburgi Autostadt: a világ vezető autós célpontja

A Volkswagen Csoport kommunikációs platformjaként működő wolfsburgi Autostadt „Emberek, autók és ami őket mozgatja” mottójának megfelelően a Konszern értékeit és a mobilitás témakörét kívánja élményszerűen bemutatni. Mióta 2000-ben megnyitotta kapuit, több mint 33 millió látogatót fogadott az Autostadt, amely így Németország egyik legkedveltebb turisztikai célpontjává nőtte ki magát. Mindemellett az Autostadt a világ legnagyobb újautó átadási központja és a ZeitHaus, a világ leglátogatottabb járműmúzeumának otthona. Kulturális események széles kínálatával, mint amilyen például az évente megrendezésre kerülő Movimentos Fesztivál, az Autostadt a kultúra rajongóinak nemzetközi találkozóhelye.

Az oldal fő támogatója

 

2016.09.24
Továbbképzés és bemutató kezdődött elsősorban nem hivatásos magyarországi és határon túli magyar....
2016.09.24
Beköszöntött az ősz, amikor nemcsak az iskolai tanórák veszik kezdetüket, hanem az a sok remek....
2016.09.24
Szeptember 24-én, szombaton immár 20. alkalommal rendezték meg a hagyományos Borok Útja....
2016.09.24
Edoardo Mortara, az Audi francia-olasz kettős állampolgárságú pilótája nyerte a német túraautó-....
2016.09.24
A háromszoros magyar bajnok és a 2016/17 idényben a Bajnokok Ligájában induló Linamar –....
2016.09.24
A szubkompakt dél-koreai modell a márka bestsellere is lehet Európában. A negyedik generáció....
2016.09.24
A kompakt szabadidő-járművek között új mércét állított a Porsche Macan, többek között a....
2016.09.24
Akár 280 lóerős benzinmotorral, és összkerékhajtással, illetve számos egyéb újdonsággal támad a....
2016.09.24
A korábban vállalati flottába tartozó gépjárművek hosszú távon akár jelentősen kevesebbe....
2016.09.24
Felborult egy terepjáró szombat reggel az M0-s autóút M5-ös autópálya felé vezető oldalán....