Volkswagen

Rekordszámú látogató az Autostadtnál 2015-ben

2016.01.15.

Fennállásának 15. évében, 2015-ben a wolfsburgi Autostadt rekordszámú, 2,42 millió látogatót fogadott.

2000-ben történt megnyitása óta több, mint 33 millió vendég kereste fel a Volkswagen Csoport kommunikációs platformját Wolfsburgban. A járműátadások tekintetében is csúcsot döntött az Autostadt tavaly: 168 514 új autót vehettek át itt az ügyfelek 2015-ben (2014: 166 488 darab). Ez a Németországban átadott összes Volkswagen személyautó 28 százalékát tette ki.

„A Volkswagen Konszern számára a tavalyi évet előre nem látott, jelentős kihívások határozták meg. Ennek tükrében még jobb érzés látni, az emberek milyen érdeklődéssel fordulnak a Volkswagen felé. Az Autostadt sikere pedig szintén ezt igazolja.” – nyilatkozta Matthias Müller, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke.

„Számunkra a 2015-ös év csúcspontja az Autostadt 15 éves jubileuma volt. A teljes csapat sikere ez, amelyet most egy látogatói rekorddal koronázunk meg. A látogatók számának 8,5 százalékos emelkedése óriási elismerés a vendégeink részéről. Látogatásuk megerősíti az Autostadt egyik legfőbb küldetését, hogy a Volkswagen Csoport vendégszerető nagykövete legyen.” – foglalta össze a 2015-ös évet Otto F. Wachs, az Autostadt ügyvezetője.

Új kiállításaink, mint a világ leglátogatottabb járműmúzeumában, a ZeitHaus épületében megtekinthető „Rokon járgányok”, az Autostadt által kínált változatos októtatóprogramok, a DESIGN DISPLAY kiállítássorozat vagy a Movimentos Fesztivállal közös kulturális rendezvények különleges alkalmakat teremtettek az érdeklődőknek, hogy ellátogassanak az Autostadtba. Téli és nyári szezonális eseményeink szintén mágnesként vonzották a látogatókat, tavaly kereken egy millióan voltak kíváncsiak ezekre a rendezvényekre. A Volkswagen különböző elektromos járműveivel megtett 8 000 tesztút során a látogatók a Föld kerületének háromszorosával megegyező távolságot tettek meg. A 2015-ös év kiemelkedő eseményeivel kapcsolatos információk elérhetőek az Autostadt médiaoldalán a www.presse.autostadt.de oldalon.

A wolfsburgi Autostadt: a világ vezető autós célpontja

A Volkswagen Csoport kommunikációs platformjaként működő wolfsburgi Autostadt „Emberek, autók és ami őket mozgatja” mottójának megfelelően a Konszern értékeit és a mobilitás témakörét kívánja élményszerűen bemutatni. Mióta 2000-ben megnyitotta kapuit, több mint 33 millió látogatót fogadott az Autostadt, amely így Németország egyik legkedveltebb turisztikai célpontjává nőtte ki magát. Mindemellett az Autostadt a világ legnagyobb újautó átadási központja és a ZeitHaus, a világ leglátogatottabb járműmúzeumának otthona. Kulturális események széles kínálatával, mint amilyen például az évente megrendezésre kerülő Movimentos Fesztivál, az Autostadt a kultúra rajongóinak nemzetközi találkozóhelye.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.12.16
Gőgös Károly Magyarországról küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2017.12.16
A Toyotához tartozó Daihatsu bemutatta a Terios harmadik generációját. ..
2017.12.16
Az M70-es autóút Letenye és Tornyiszentmiklós közötti szakasza a Zala megyei Csörnyeföld közelében....
2017.12.16
2018. január 1-jétől az osztrák Generali is a cégcsoport közép-kelet-európai régióját (Generali CEE....
2017.12.16
Az Allison Transmission a héten jelentette be Szalavári Ottó kinevezését a globális marketing....
2017.12.16
Bajók Gábor egyike azoknak, akik részt vehettek a rendszerváltás utáni években az újkori hazai....
2017.12.16
A Waberer’s és a MOL Magyarország két évvel meghosszabbította évtizedes együttműködését. A 2019.....
2017.12.16
Ismét járható az M1-es autópálya a főváros felé a 107-es kilométer térségében, ahol szombat reggel....
2017.12.16
A Skoda az elmúlt évben létrehozott Münchenben egy start-up-ot, a neve CareDriver, amely....
2017.12.16
10 éves születésnapját ünnepelte a kétszeres EB győztes, kétszeres angol bajnok OXXO Racing Team. A....