Ford Motor Company

Rendhagyó kampánnyal indítják az EcoSportot

2018.02.12.

Órási marketingkampánnyal vezeti be a Ford az EcoSportot az USA-ban. Nem csoda: egyáltalán nem mindegy, hogy miként fogadja a SUV-t a rendkívül nagy és ezért fontos piac.

2017-ben a SUV-modellek értékesítése rekordszintet ért el az észak-amerikai piacon, s a Ford az idén arra készül, hogy az USA-ban most megjelenő EcoSport és a vadonatúj Expedition révén megismétli ezt a bravúrt. Az időzítés amúgy kedvez márkának: Észak-Amerika leggyorsabban gyarapodó szegmensében, a kisméretű SUV-modellek kategóriájában, egyre többen cserélik kisebbre eddig használt autójukat. Ez a szegmens csupán elmúlt három évben több mint háromszorosára nőtt az USA-ban, ahol 2010-ben még csupán 9000 ilyen autót adtak el, 2017-ben viszont már 425.000 darabot. Miközben az amerikai autóipar teljesítménye tavaly átlagosan 1,8 százalékkal csökkent, a kisméretű SUV-k szegmense 7 százalékkal gyarapodott.

A sikert érdekében a Ford többféle médiafelületen indít marketingkampányt: lesznek új televíziós reklámfilmek, szokásos újsághirdetések, plakátok és a közösségi oldalak (Facebook, Instagram és Twitter) is komoly szerepet kapnak, mindezt YouTube-videók, digitális rádióreklámok, valamint a multikulturális vásárlókat célzó exkluzív hirdetések egészítik ki.

„Az amerikai piac legelső EcoSport modelljének kampánya – aminek címe „Életemben először” – pénteken indult olyan tévés reklámfilmekkel, amelyek valódi emberek valódi történeteit elmesélve keltik életre az „Életemben először” élményét. A két első reklámfilm egyikében például egy nő az édesanyja régi álmát valósítja meg, amikor elviszi őt egy éjszakai síelésre.” – mondta el Györke Orsolya a Ford Magyarország PR igazgatója.”

A Ford kreatív partnere, a WPP hálózat tagjaként működő GTB ügynökség olyan digitális elemmel is kiegészíti a témát, aminek segítségével a vásárlók is bevonhatók a kampányba. Az erre a célra létrehozott www.firsteverecosport.com internetes honlap látogatói megválaszolhatják a következő kérdést: „Mi az, amit legelső alkalommal szeretne megtenni?”, és a vállalat néhányuk álmát valóra is váltja majd. A nyerteseket júniusban választják ki annak alapján, hogy kívánságuk mennyire fontos, kreatív és eredeti.

„A Ford SUV filmek nem is annyira a kemény terepeket meghódító emberekről szólnak, inkább azokról, akik meghódítják az életet,” magyarázta Györke Orsolya a Ford Magyarország PR igazgatója. „E kampányokban nem az autók, hanem az emberek a főszereplők.”

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.25
A Bundesligában szereplő Hamburg fiatal futballsztárja, Vasilije Janjicic alkoholos állapotban,....
2018.02.24
A targonca a logisztikai ellátórendszer egyik legfontosabb eleme, nem csoda, hogy újságírók százai....
2018.02.24
A környezetbarát hibrid modelljeiről ismert, emellett az aktív biztonsági rendszerek, és a....
2018.02.24
A Bahreini Királyság egyetlen Toyota és Lexus márkakereskedője szabadidejében a helyi drag-élet....
2018.02.24
Defekt, sérült felni, rossz egyenesfutás: problémák, amelyek akár egyetlen kátyú után is....
2018.02.24
Heino Partanen Finnországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.02.24
43,9 milliárd dolláros márkaértékével a Mercedes-Benz lett a legértékesebb európai márka a Brand....
2018.02.24
A Ford márkaszervizek a gyár által előírt éves karbantartási munkálatokat a legtöbb modellen fix....
2018.02.24
Több mint 14,5 millió gumiabroncsot gyártott automata gépsorain 10 év alatt a Bridgestone....
2018.02.24
Magyarország legnagyobb szárazföldi kikötője, a hajózás és a vízi sportok nagy szezonnyitó....