Ford Motor Company

Rendhagyó kampánnyal indítják az EcoSportot

2018.02.12.

Órási marketingkampánnyal vezeti be a Ford az EcoSportot az USA-ban. Nem csoda: egyáltalán nem mindegy, hogy miként fogadja a SUV-t a rendkívül nagy és ezért fontos piac.

2017-ben a SUV-modellek értékesítése rekordszintet ért el az észak-amerikai piacon, s a Ford az idén arra készül, hogy az USA-ban most megjelenő EcoSport és a vadonatúj Expedition révén megismétli ezt a bravúrt. Az időzítés amúgy kedvez márkának: Észak-Amerika leggyorsabban gyarapodó szegmensében, a kisméretű SUV-modellek kategóriájában, egyre többen cserélik kisebbre eddig használt autójukat. Ez a szegmens csupán elmúlt három évben több mint háromszorosára nőtt az USA-ban, ahol 2010-ben még csupán 9000 ilyen autót adtak el, 2017-ben viszont már 425.000 darabot. Miközben az amerikai autóipar teljesítménye tavaly átlagosan 1,8 százalékkal csökkent, a kisméretű SUV-k szegmense 7 százalékkal gyarapodott.

A sikert érdekében a Ford többféle médiafelületen indít marketingkampányt: lesznek új televíziós reklámfilmek, szokásos újsághirdetések, plakátok és a közösségi oldalak (Facebook, Instagram és Twitter) is komoly szerepet kapnak, mindezt YouTube-videók, digitális rádióreklámok, valamint a multikulturális vásárlókat célzó exkluzív hirdetések egészítik ki.

„Az amerikai piac legelső EcoSport modelljének kampánya – aminek címe „Életemben először” – pénteken indult olyan tévés reklámfilmekkel, amelyek valódi emberek valódi történeteit elmesélve keltik életre az „Életemben először” élményét. A két első reklámfilm egyikében például egy nő az édesanyja régi álmát valósítja meg, amikor elviszi őt egy éjszakai síelésre.” – mondta el Györke Orsolya a Ford Magyarország PR igazgatója.”

A Ford kreatív partnere, a WPP hálózat tagjaként működő GTB ügynökség olyan digitális elemmel is kiegészíti a témát, aminek segítségével a vásárlók is bevonhatók a kampányba. Az erre a célra létrehozott www.firsteverecosport.com internetes honlap látogatói megválaszolhatják a következő kérdést: „Mi az, amit legelső alkalommal szeretne megtenni?”, és a vállalat néhányuk álmát valóra is váltja majd. A nyerteseket júniusban választják ki annak alapján, hogy kívánságuk mennyire fontos, kreatív és eredeti.

„A Ford SUV filmek nem is annyira a kemény terepeket meghódító emberekről szólnak, inkább azokról, akik meghódítják az életet,” magyarázta Györke Orsolya a Ford Magyarország PR igazgatója. „E kampányokban nem az autók, hanem az emberek a főszereplők.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.10.17
1912 nyarán, a Királyi Magyar Automobil Club szervezésében közel húsz bátor magyar és külföldi....
2018.10.17
Több millió eurós befektetéssel Érden építi fel új központját és tesztbázisát a járműipari AVL....
2018.10.17
Az Orosz Gépjárműgyártók Szövetsége (AEB) bejelentette, hogy 2018 szeptemberében az orosz autópiac....
2018.10.17
Újabb medvét gázolt el egy kamion szerdán a romániai A1-es (dél-erdélyi) autópálya Szeben megyei....
2018.10.17
Sergei Semendyaev Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.10.17
A Toyota Hiace méltó örökösének bizonyuló legújabb generációs Toyota PROACE.A karosszéria választék....
2018.10.17
Szintet lép a magyar autóipar, cél, hogy a gyártás mellett Magyarország élen járjon a technológiák....
2018.10.17
Nagyüzem van a hazai vezetéstechnikai-centrumokban, de továbbra is elsősorban a cégeknél látják be....
2018.10.17
Szeptemberben jelentősen csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban az egy....
2018.10.17
Fának csapódott egy autó Dunaföldváron szerda reggel, a jármű vezetője meghalt - közölte a....