Rolly-Royce
A szigetországi luxusautó-gyártó a Brexit ellenére megerősítette elkötelezettségét Nagy-Britannia iránt, miután közzétette az előző év értékesítési eredményeit. A west-sussexi székhelyű márka közleménye szerint a Rolls-Royce sikere Nagy Britannia sikere.
A mindössze ötven ország piacán jelen lévő márka Nagy-Britanniában 26 százalékos növekedést ért el 2016-ban (az előző évhez képest), az USA-ban 10, Kínában 23, Japánban azonban 51 százalékot ugrottak az eladások.
A közlemény szerint a meggyőző számok a márka stabilitásának és ellenálló képességének a bizonyítékai, hiszen a Brexit komoly gazdasági kétségeket hozott a felszínre világszerte, ennek okán a 2016-os év a luxus termékek értékesítése szempontjából nagy kihívást jelentett minden szigetországi brandnek. Az autógyártó jó eséllyel számíthat volumen növekedésre idén is, mivel a font árfolyamának esése a tengerentúlon nagyobb keresletet generálhat.
Torsten Müller-Ötvös a márka vezérigazgatója nyilatkozatában kiemelte, hogy a Rolls-Royce sikersztorija a goodwoodi gyárban dolgozó férfiak és nők kemény munkájának és ügyességének köszönhető. A manufaktúra dolgozóinak létszáma 100 fővel gyarapodott a 2016-os évben.
Forrás: dailymail.co.uk