BMW 8

Rosszul sült el a 8-as BMW hirdetése

2018.11.08.

A BMW aktívan promótálja az újjálesztett 8-as szériát. Bár az új modell csak jövő év elejétől rendelhető, néhány képet már közzétettek és német napilapokban óriási reklámokkal hívják fel a potenciális vásárlók figyelmét. Csak sajnos ahogy az Automobilwoche beszámolt róla, a szlogent kissé elnézték.

“Azért készült, hogy elálljon tőle a lélegzet.” – hangzik a Süddeutsche Zeitung-ban megjelent hirdetés szlogenje. Kissé meglepő, hogy a bajoroknál nem számítottak rá, hogy ez a szlogen 2018-ban, amikor a városi levegő tisztasága az egyik slágertéma, egy magából a károsanyagokat gyárkémény módjára eregető óriási luxusautó reklámszövegének nem feltétlenül ideális a választás.

A német közösségi média fel is zúdult: “A BMW tudatosan és szándékosan szennyezi a környezetet.” – szólt egy komment, míg mások szerint ennél balul sikerültebb és rosszabbul időzített szlogent lehetetlen lett volna kitalálni.

Ugyanakkor lássuk be, a 8-as BMW leendő tulajdonosait egy rosszul sikerült szlogen biztosan nem fogja eltántorítani a vásárlástól, de egy bajor marketingesnek minden bizonnyal nehéz napjai vannak.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.01.18
Plug-in hibrid modellel támogatja a világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutó....
2019.01.18
Egy amerikai kulturális központ különleges alkotás elkészítésére kért fel egy neves kortárs....
2019.01.18
Az osztrák rendőrség műszaki szakértők bevonásával teherautókat és autóbuszokat ellenőrzött Dél-....
2019.01.17
A Szalay Balázs, Bunkoczi László páros beállította pályafutása legjobb eredményét és az összetett....
2019.01.17
A Datahouse adatai szerint 2018-ban összesen 159 326 új személygépkocsit és kishaszonjárművet....
2019.01.17
A francia Prévention Routiére közlekedésbiztonsági szervezet kutatása szerint éjszaka, lakott....
2019.01.17
Arend van Dam Hollandiából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.01.17
A német autóipari beszállító Eissmann cég 2,08 milliárd forintos beruházással bővíti nyíregyházi....
2019.01.17
A Ford több mint 1,35 millió járművet értékesített 2018-ban 20 hagyományos európai piacán*, amivel....
2019.01.17
A ŠKODA SUV offenzívája rohamléptekkel folytatódik tovább. Az új crossover érkezésével a cseh márka....