autóbuszgyártás

A Scania Higer A30 buszt mindennapi, nehéz munkára tervezték

2015.01.23.

A kéttengelyes Scania Higer A30 buszt mindennapi, nehéz munkára tervezték. A robusztus, előre mutató külső, valamint az Euro 6 normának megfelelő hajtáslánc a maximális üzemidő és az üzemelési hatékonyság kombinációját nyújtja.

A specifikációtól függően akár 61 ülőhely is kialakítható, amelyek két- vagy hárompontos biztonsági övvel felszereltek, valamint maximum nyolc köbméter poggyásztér elérhető. A busz egyéni olvasólámpákkal, leszállásjelző gombokkal, illetve az ülések feletti csomagtartóval is rendelkezik.  Középen dupla ajtó specifikálható a kerekesszékek mozgatásához alkalmas emelővel. A klíma-rendszer magában foglalja a légkondicionálást és az állóhelyi fűtést. Az ablakok dupla üvegezésűek. Az ügyfelek a belső teret az ülések elrendezésével és egyéb opciókkal teljes egészében saját elképzelésük szerint alakíthatják ki.

A 9 literes Euro 6 normának megfelelő motorral (250, 280, 320, 360 LE) szerelt hajtáslánc kimagasló teljesítményt és kitűnő üzemanyag-hatékonyságot kínál. Az Euro 6-os motorok között egyedülálló módon a 320 és 360 lóerős változatok 100 % biodízel üzemmódra is képesek, a környezettudatos tulajdonosok igényeit szem előtt tartva.

A 8 sebességes, mechanikus, Scania Opticruise-zal szerelt automatizált sebességváltó rendszer kényelmes vezethetőséget és utazást biztosít. A Scania Retarder opcionális. ZF Ecolife automata váltó integrált retarderrel szintén rendelhető.

A biztonsági felszerelések között elektronikusan vezérelt blokkolásgátló fékrendszer, menetstabilizáló elektronika (ESP), kipörgésgátló, automata kipufogófék, valamint igény esetén retarder is szerepel.

A járművezetők szempontjából a már megszokott Scania minőséget és kényelmet nyújtja a busz. A kezelőszervek ergonómiai kialakítása kiemelkedő: a sebességváltót és a retardert is beleértve, a kormányoszlopról irányítható minden. A járművezető ülése fűthető.

A Scania Driver Support rendszere valós időben ad tanácsokat és tippeket a vezetési stílus javítása érdekében, amelyek a központi kijelzőn jelennek meg.

A GPS alapú Scania Active Prediction sebességtartó automatika a jármű előtti útvonal topográfiája alapján a sebességet a domborzathoz állítja be, így biztosítja a legkedvezőbb üzemanyag-fogyasztást és utazási kényelmet.

A járművek alapfelszereltségét képező Scania Flottakezelő rendszer lehetővé teszi, hogy mind a busz, mind a pilóta teljesítményét nyomon kövessék és kielemezzék az irodában. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....
2024.04.19
A hétvégén a Róma mellett található Vallelunga versenypályán kezdődik a túraautósok....
2024.04.19
A sanghaji aszfaltcsíkon öt év után rendeznek újra F1-es versenyt. ..
2024.04.19
Két ember meghalt, miután három autó összeütközött a XVIII. kerületben, a 4-es főút Liszt Ferenc....
2024.04.19
Ideiglenes kényszermegoldásokkal hozná versenyképes pozícióba az európai gyártókat az Európai....
2024.04.18
Vadat gázolt egy autó Fertőboz és Hidegség között - írja a Katasztrófavédelem az esti tíz után. ..
2024.04.18
A HangZóna mai vendége Piri András, a Q-Service partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2024.04.18
A rendőrség kijelölte a péntek reggeltől szombat reggelig tartó ellenőrzések helyszíneit - írja a....
2024.04.18
A Hyundai az éllovas ezen a furcsa sztrádán.   ..
2024.04.18
A gyermekek önállóan alapvetően gyalogosként vagy kerékpárosként vesznek részt a forgalomban, míg....