SEAT

A SEAT feljebb lépett az új Tarraco-val

2018.09.20.

Megérkezett a SEAT Tarraco. Nevét a Földközi-tenger partján fekvő történelmi városról,  a csodálatos épületekkel bíró kulturális központról, a fiatalos és kalandokra hívó Tarragonáról kapta. A Tarraco nevét  "össznépi" szavazással  választották ki, több, mint 140 000 lelkes résztvevővel, akik a "#SEATseekingName"  verseny utolsó szakaszában részt vettek.  

A legújabb SEAT, melyet a martorelli gyárban terveztek és fejlesztettek  ki,  és a németországi Wolfsburgban gyártanak, a márka termék offenzívájának harmadik eleme, és bepillantást enged az új SEAT-ok jövőbeni formatervezési világába is. A Tarrraco új ügyfeleket hozhat a SEAT-nak, erősíti a márka imázsát és fontos kihatással lesz a spanyol márka nyereségességére, miután ez a modell komoly pénzügyi lehetőségeket ad a cég számára. 

Az új Tarraco a SEAT szabadidő-autó család csúcsán helyezkedik el, mint az Ateca és az Arona nagyobb testvére, és ötvözi a legfejlettebb technológiát, a lendületes vonalvezetést, a praktikus jelleget, a funkcionalitást az elegáns, haladó formatervezést.  

A SEAT új szabadidő-autójában megtalálható a SEAT termékskála valamennyi legfontosabb tulajdonsága:  a forma és a funkcionalitás, a sportosság és a kényelem, az elérhető minőség és a technológia valamint az érzelem. Mindezeket olyan formával adja, ami tükrözi a modern életstílus legváltozatosabb elemeit.

Az új SEAT Tarracot olyan autósok számára tervezték, akiknek szükségük van az öt- és hétüléses gépkocsi előnyeire, a magasabban elhelyezkedő ülések praktikusságára, de

figyelnek a gépkocsi esztétikai szépségére, és akik értékelik a Tarraco önbizalom és elegancia között megteremtett egyensúlyát is. Ezt az egyensúlyt a Style és az Xcellence felszereltségnél is sikerült megtartani.

A szabadidő-autók piacának folyamatos bővülésével, a Tarraco kulcsszerepet fog játszani a SEAT életében a jövő év legelejére tervezett piaci bevezetést követően. Az autó erősíti a márkát,  és egy olyan időszakban fog további növekedést eredményezni, amikor a vállalat értékesítési eredményei is folyamatosan növekednek. Idén január és augusztus között  a SEAT  világméretekben 383 900 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek, ami 21,9 %-os növekedést jelentett a 2017-es év azonos időszakának adatával összehasonlítva.

„A SEAT az utóbbi időszak legnagyobb termékoffenzíváját valósítja meg. A SEAT Tarraco, a márka első nagyméretű  szabadidő-autójának (SUV) bevezetése részét képezi a 2015 és 2019 között a vállalat jövőjébe és az általunk kínált gépkocsik választékának növelésébe fektetett 3,3 milliárd eurós beruházásunknak.”- mondta Luca de Meo, a SEAT elnöke. „ Ez kiteljesíti szabadidő-autóink családját, mellyel az ügyfelek minden igényének meg tudunk felelni.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.10.18
A gyanú szerint mintegy 600 millió forintnyi adó befizetését kerülte el két autókereskedő, az....
2018.10.18
A napokban történt egy eset, ahol egy sofőrszolgálatos nő totálkárosra törte a rábízott gépkocsit.....
2018.10.18
​​​​​​​A kampányban részt vevő gépjárművezetők térítésmentesen vizsgáltathatják át autójuk....
2018.10.18
Az M5-ös autópálya irányába tartó oldalon, a 26. kilométernél egy teherautó és egy személyautó....
2018.10.17
1912 nyarán, a Királyi Magyar Automobil Club szervezésében közel húsz bátor magyar és külföldi....
2018.10.17
Több millió eurós befektetéssel Érden építi fel új központját és tesztbázisát a járműipari AVL....
2018.10.17
Az Orosz Gépjárműgyártók Szövetsége (AEB) bejelentette, hogy 2018 szeptemberében az orosz autópiac....
2018.10.17
Újabb medvét gázolt el egy kamion szerdán a romániai A1-es (dél-erdélyi) autópálya Szeben megyei....
2018.10.17
Sergei Semendyaev Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.10.17
A Toyota Hiace méltó örökösének bizonyuló legújabb generációs Toyota PROACE.A karosszéria választék....