SEAT

A SEAT feljebb lépett az új Tarraco-val

2018.09.20.

Megérkezett a SEAT Tarraco. Nevét a Földközi-tenger partján fekvő történelmi városról,  a csodálatos épületekkel bíró kulturális központról, a fiatalos és kalandokra hívó Tarragonáról kapta. A Tarraco nevét  "össznépi" szavazással  választották ki, több, mint 140 000 lelkes résztvevővel, akik a "#SEATseekingName"  verseny utolsó szakaszában részt vettek.  

A legújabb SEAT, melyet a martorelli gyárban terveztek és fejlesztettek  ki,  és a németországi Wolfsburgban gyártanak, a márka termék offenzívájának harmadik eleme, és bepillantást enged az új SEAT-ok jövőbeni formatervezési világába is. A Tarrraco új ügyfeleket hozhat a SEAT-nak, erősíti a márka imázsát és fontos kihatással lesz a spanyol márka nyereségességére, miután ez a modell komoly pénzügyi lehetőségeket ad a cég számára. 

Az új Tarraco a SEAT szabadidő-autó család csúcsán helyezkedik el, mint az Ateca és az Arona nagyobb testvére, és ötvözi a legfejlettebb technológiát, a lendületes vonalvezetést, a praktikus jelleget, a funkcionalitást az elegáns, haladó formatervezést.  

A SEAT új szabadidő-autójában megtalálható a SEAT termékskála valamennyi legfontosabb tulajdonsága:  a forma és a funkcionalitás, a sportosság és a kényelem, az elérhető minőség és a technológia valamint az érzelem. Mindezeket olyan formával adja, ami tükrözi a modern életstílus legváltozatosabb elemeit.

Az új SEAT Tarracot olyan autósok számára tervezték, akiknek szükségük van az öt- és hétüléses gépkocsi előnyeire, a magasabban elhelyezkedő ülések praktikusságára, de

figyelnek a gépkocsi esztétikai szépségére, és akik értékelik a Tarraco önbizalom és elegancia között megteremtett egyensúlyát is. Ezt az egyensúlyt a Style és az Xcellence felszereltségnél is sikerült megtartani.

A szabadidő-autók piacának folyamatos bővülésével, a Tarraco kulcsszerepet fog játszani a SEAT életében a jövő év legelejére tervezett piaci bevezetést követően. Az autó erősíti a márkát,  és egy olyan időszakban fog további növekedést eredményezni, amikor a vállalat értékesítési eredményei is folyamatosan növekednek. Idén január és augusztus között  a SEAT  világméretekben 383 900 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek, ami 21,9 %-os növekedést jelentett a 2017-es év azonos időszakának adatával összehasonlítva.

„A SEAT az utóbbi időszak legnagyobb termékoffenzíváját valósítja meg. A SEAT Tarraco, a márka első nagyméretű  szabadidő-autójának (SUV) bevezetése részét képezi a 2015 és 2019 között a vállalat jövőjébe és az általunk kínált gépkocsik választékának növelésébe fektetett 3,3 milliárd eurós beruházásunknak.”- mondta Luca de Meo, a SEAT elnöke. „ Ez kiteljesíti szabadidő-autóink családját, mellyel az ügyfelek minden igényének meg tudunk felelni.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.02.21
- Megkezdte a Ryugu kisbolygó felszínének megközelítését a Hajabusza-2 japán űrszonda, amely....
2019.02.21
A bajor prémiumgyártó az első ízben Genfben bemutatkozó, új BMW 7-es sorozattal házon belül is....
2019.02.21
A pápai rendőrök elfogták és előállították azt a 44 éves nagygyimóti férfit, aki utast is....
2019.02.21
- Zamárdiban a hét elején terepszemlét tartottak a Red Bull Air Race szervezői, miután a múlt héten....
2019.02.21
A Volkswagen elkötelezett a párizsi éghajlat-változási megállapodás iránt, és elektromos modellek....
2019.02.21
- Az egyéves kihagyás után idén visszatérő Danyiil Kvjat, a Toro Rosso orosz pilótája érte el a....
2019.02.20
A koncepciómodell utastér-vázlatrajza kínál betekintést a modulrendszerű elektromos platform (MEB)....
2019.02.20
Négy napos megfeszített munka után bemutatásra került az AMTS 2019-es nyereményautója. A legális....
2019.02.20
Hamarosan leváltásra kerülhet a korosnak mondható Nissan Juke. Azt már tudhatjuk, hogy megmarad....
2019.02.20
Constantin Sunnerberg Costa Ricából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....