SEAT

A SEAT feljebb lépett az új Tarraco-val

2018.09.20.

Megérkezett a SEAT Tarraco. Nevét a Földközi-tenger partján fekvő történelmi városról,  a csodálatos épületekkel bíró kulturális központról, a fiatalos és kalandokra hívó Tarragonáról kapta. A Tarraco nevét  "össznépi" szavazással  választották ki, több, mint 140 000 lelkes résztvevővel, akik a "#SEATseekingName"  verseny utolsó szakaszában részt vettek.  

A legújabb SEAT, melyet a martorelli gyárban terveztek és fejlesztettek  ki,  és a németországi Wolfsburgban gyártanak, a márka termék offenzívájának harmadik eleme, és bepillantást enged az új SEAT-ok jövőbeni formatervezési világába is. A Tarrraco új ügyfeleket hozhat a SEAT-nak, erősíti a márka imázsát és fontos kihatással lesz a spanyol márka nyereségességére, miután ez a modell komoly pénzügyi lehetőségeket ad a cég számára. 

Az új Tarraco a SEAT szabadidő-autó család csúcsán helyezkedik el, mint az Ateca és az Arona nagyobb testvére, és ötvözi a legfejlettebb technológiát, a lendületes vonalvezetést, a praktikus jelleget, a funkcionalitást az elegáns, haladó formatervezést.  

A SEAT új szabadidő-autójában megtalálható a SEAT termékskála valamennyi legfontosabb tulajdonsága:  a forma és a funkcionalitás, a sportosság és a kényelem, az elérhető minőség és a technológia valamint az érzelem. Mindezeket olyan formával adja, ami tükrözi a modern életstílus legváltozatosabb elemeit.

Az új SEAT Tarracot olyan autósok számára tervezték, akiknek szükségük van az öt- és hétüléses gépkocsi előnyeire, a magasabban elhelyezkedő ülések praktikusságára, de

figyelnek a gépkocsi esztétikai szépségére, és akik értékelik a Tarraco önbizalom és elegancia között megteremtett egyensúlyát is. Ezt az egyensúlyt a Style és az Xcellence felszereltségnél is sikerült megtartani.

A szabadidő-autók piacának folyamatos bővülésével, a Tarraco kulcsszerepet fog játszani a SEAT életében a jövő év legelejére tervezett piaci bevezetést követően. Az autó erősíti a márkát,  és egy olyan időszakban fog további növekedést eredményezni, amikor a vállalat értékesítési eredményei is folyamatosan növekednek. Idén január és augusztus között  a SEAT  világméretekben 383 900 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek, ami 21,9 %-os növekedést jelentett a 2017-es év azonos időszakának adatával összehasonlítva.

„A SEAT az utóbbi időszak legnagyobb termékoffenzíváját valósítja meg. A SEAT Tarraco, a márka első nagyméretű  szabadidő-autójának (SUV) bevezetése részét képezi a 2015 és 2019 között a vállalat jövőjébe és az általunk kínált gépkocsik választékának növelésébe fektetett 3,3 milliárd eurós beruházásunknak.”- mondta Luca de Meo, a SEAT elnöke. „ Ez kiteljesíti szabadidő-autóink családját, mellyel az ügyfelek minden igényének meg tudunk felelni.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.12.16
A harmadik negyedévben szenvedtek az európai beszállítók és az autógyártók sem halmozták a....
2018.12.16
B. Erenburg Izraelből küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.12.16
Gyermekek szenvedtek szánkóbalesetet vasárnap Gödöllő külterületén - tájékoztatta a Pest Megyei....
2018.12.16
E heti rajzunk beküldője: T-boy. Rajzának címe: Sürgősen eladó egy full extrás autó ..
2018.12.16
A rendőrség befejezte a vizsgálatot annak a két férfinak az ügyében, akik egy helyijáratú buszon....
2018.12.16
Hideg idővel kezdődik a hét, helyenként mínusz 10 foknál is hidegebb lehet, többfelé napközben is....
2018.12.16
Az Egyesült Államok mintegy két év múlva több kőolajat exportálhat, mint Oroszország - írja az MTI....
2018.12.16
Már csak egy hét van hátra karácsonyig, hiszen ma gyújtjuk meg a harmadik gyertyát az adventi....
2018.12.16
A Mars 2020 kutatórobot a tervek szerint 2021-ben landol a vörös bolygón azzal céllal, hogy az....
2018.12.16
A győri nyomozók az állampolgárok segítségét kérik az ismeretlen elkövető azonosításához - írja a....