SEAT
Úgynevezett „Dimenziók” díjjal tüntette ki a márka-tanácsadással foglalkozó Interbrand a SEAT-ot Madridban. Ezt az elismerést olyan spanyol cégek kaphatják meg, amelyek stabil növekedést mutatnak. Az új rangsorban a 30 legértékesebb spanyol céget sorolják fel: a listán a SEAT az egyetlen autóipari spanyol vállalat, és 18 százalékos növekedésével a legjobbnak számít. A 2015-ös rangsorhoz képest három hellyel feljebb került a rangsorban a cég.
A SEAT 2017-ben közel 470 ezer gépkocsit értékesített, ami 14,6 százalékkal több az előző évinél. Jelenleg a vállalat az ország GDP-jének 1 százalékát adja, és közvetlenül vagy közvetve 100 ezer munkahelyet teremt. A díj elnyerésében szerepet játszott az is: a vállalat az utóbbi években figyelemre méltó termékoffenzívát indított: 2016-ban először a SEAT Ateca került a piacra, ezt követte az új Leon, az új Ibiza és az új Arona. 2018-ban pedig jön az új, hét személyes SUV. Ez az átfogó stratégia lehetővé tette, hogy a SEAT 2016-ban mindeddig legjobb pénzügyi eredményét érje el 8.597 milliárd eurós bevétellel és a 143 millió eurós működési eredménnyel.