SEAT
A novemberi jó eredmények mögött ismét a Németország (+25,6 százalék) és Spanyolország (+19,8 százalék) piacain tapasztalt emelkedés áll, amelyet kiegészít Törökország (+58,0 százalék), Belgium (+30 százalék), Hollandia (+29,5 százalék) és Lengyelország (+29,1 százalék) teljesítménye.
A SEAT világszintű kiszállításai idén eddig 14,7 százalékkal nőttek, és egy hónappal a 2017-es év vége előtt elérték a 435500 darabot. 2016. hasonló időszakával összevetve ez 56000 autóval haladja meg az akkor regisztrált 379500 darabot. Ezzel az eredménnyel a márka már most túlszárnyalta a 2016-os teljes évben elért eredményét, amikor is 409000 kiszállítással zárta az év végét.
Wayne Griffiths, a SEAT értékesítés és marketing területekért felelős alelnöke hangsúlyozta: “Kitűnő októberi teljesítményünket tovább folytattuk novemberben is. Nagyon pozitív darabszámokkal zárjuk a negyedik negyedévet, amely jelentősen hozzájárul az eddigi legerősebb év végi eredményünkhöz is. Ezzel a bővüléssel egyike vagyunk a legdinamikusabban növekvő márkáknak Európában. A 2016-os teljes évben elért kiszállítások túlszárnyalása így egy hónappal az év vége előtt igazán nagyszerű teljesítmény, amely a modellkínálat bővítésének és megújításának illetve az egész csapat és a kereskedői hálózat kemény és áldozatos munkájának köszönhető.”
Ezzel a kiszállítási rekorddal a SEAT tizenkét legnagyobb piacából hét országban született minden eddiginél jobb eredmény a januártól novemberig tartó időszakot tekintve. Országonkénti bontásban a márka Németországban 94900 járművet adott át, ami 14,8 százalékos bővülés, az Egyesült Királyságban 18,3 százalékkal 52300 darabra nőttek a kiszállítások, míg Törökországban 13,4 százalékkal több, összesen 19400 ügyfél vehette át új autóját. Ausztriában 16,5 százalékkal 16600 darabra emelkedtek a kiszállítások, Svájcban 33,7 százalékkal több, összesen 9400 autót adtak át, míg Izraelben 5,8 százalékkal 8300 darabra, a Cseh Köztársaságban pedig 5,2 százalékkal 7800 darabra bővült az átadott járművek száma. Spanyolország továbbra is a márka második legnagyobb piaca Németország mögött, itt 88400 ügyfél vehette át új SEAT autóját, amely 21,3 százalékos emelkedés 2016-hoz képest.