közlekedésbiztonság
Fontos kérdés, hogy egyáltalán a sokkoló vagy a humoros kampány éri el inkább a célcsoport ingerküszöbét (amit mostanában már leginkább a Facebook bejegyzésre való kattintásban mérhetünk). Melyik váltja ki inkább a kívánt hatást, vagyis melyik változtatja meg helyes irányba a közlekedők viselkedését?
A belgák ötletes megoldással keresnek választ ezekre a kérdésekre. Egy friss baleset-megelőzési kampányukat kétféle végkimenetellel publikálták, majd feltették a kérdést a nézőknek, melyikről mit gondolnak?
A közösségi média kampány egy fiatal sofőrről és utasairól szól. Az utasok arra kérik a járművezetőt, hogy lassítson, de ő figyelmen kívül hagyja ezt. Azt, hogy ezután mi történjen, itt döntheti el a néző. A felhasználókat a kampány szervezői arra kérik, osszák meg érzéseiket, véleményüket, tapasztalataikat a Facebook-on és a Twitteren.
Válassza ki az önnek tetsző végkifejletet! (kép: ralentissezsinon.be)
Önöknek melyik tetszik jobban?