autóipar

Stratégiai lépésváltások a BMW-nél

2017.11.01.

Hogy kihasználja az egyre eredményesebb piacokban rejlő potenciált és feltörekvő régióit minden korábbinál hatékonyabban központosítsa, „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiája részeként a BMW Group jelentős vezetői változtatásokat hajt végre ázsiai, afrikai, közel-keleti, oroszországi és kelet-európai értékesítési zónáiban.

2018. január 1-jétől Hildegard Wortmann veszi át a BMW Group ázsiai értékesítési régiójáért felelős vezetői feladatokat (a kínai piac kivételével), amelynek részeként Szingapúrban regionális értékesítési központ létesül, hogy a feltörekvő, értékesítési lehetőségekben bővelkedő piacokat és a számtalan értékes beszállítót kínáló régióban a vállalatcsoport minden korábbinál szorosabb kapcsolatot ápolhasson partnereivel, kereskedőivel és beszállítóival. Hildegard Wortmann jelenleg a BMW márkaigazgatójaként dolgozik, amelynek részeként – számos házon belüli vezető beosztás után – a bajor prémiumgyártó termékportfóliójáért és márkamarketingjéért is felel. Müncheni utódja Sven Schuwirth lesz, aki az Audi AG márkastratégiáért és digitalizációért felelős alelnökeként ült át a négykarikás vállalat digitális üzleti részlegét vezető székbe, amely pozíciót tavaly októberig töltötte be.

A stratégiai átszervezés részeként ezzel párhuzamosan Hendrik von Kuenheim veszi át az afikai, közel-keleti és oroszországi értékesítési régiókért, valamint a kelet-európai importőr piacokért felelős vezetői feladatokat.

„Ezen értékesítési régióink mindegyikében hatalmas potenciált látunk. Eme stratégiai átszervezéssel, amelynek részeként Szingapúrba helyezzük át az ázsiai régió irányításáért felelős menedzsmentet, még tovább növeljük a vállalatcsoport térségbeli központosítását és minden korábbinál intenzívebben elköteleződünk helyi partnereink, kereskedőink és beszállítóink iránt” – fogalmazott Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja a stratégiai átszervezés kapcsán. „Hildegard és Hendrik személyében két rendkívül erős vezetőt tisztelhetünk, akiknek minden tudásuk és tapasztalatuk megvan ahhoz, hogy vállalati stratégiánk részeként tovább erősítsék jelenlétünket az egyes régiókban. A BMW márka nagyszerűen indította története második évszázadát, Sven Schuwirth személyében pedig a BMW Group egy olyan, kifejezetten a digitalizáció világában jártas szakmai vezetővel gazdagodott, akinek köszönhetően további, felbecsülhetetlen értékű márkafejlődés elé nézünk” – tette hozzá Dr. Ian Robertson.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.16
Kigyulladt egy személygépkocsi Üllésen, az Árpád dűlőre riasztották a tűzoltókat – jelentette a....
2024.04.16
A világ egyik legdrágább Mercedese, egykori magyar állam- és kormányfők autói, Fenyő János utolsó....
2024.04.16
Forgalmi és nosztalgiajárművek, vezetett csarnoklátogatás és szakmai érdekességek is várják a....
2024.04.16
A hétfő esti vihar villámai két repülőgépet is telibe találtak, az osztrák Austrian Airlines....
2024.04.16
Az új lifestyle-termékek formanyelve az új MINI Cooper stílusjegyeit idézi. A kollekció a ruházati....
2024.04.16
Sokan nagyon igényesek autójukkal, de magukkal már nem annyira. Elgondolkozva tükörbe nézhetünk, és....
2024.04.16
A BMW Group a „FUTURE OF JOY” fantázianévre keresztelt kiállítással képviselteti magát a Milánóban....
2024.04.16
Körözött autót foglaltak le Bátaszéken – jelentette a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság. ..
2024.04.16
Elszállították hétfőn az 1000-es sorozatú, 1061-es pályaszámú és az UV3 típusú, 3414 pályaszámú....
2024.04.16
A német autóipar szakmai képviseleti szervezete, a VDA ellenzi a kínai elektromos autókra kivetni....