BMW AG

Személyi változások a BMW igazgatótanácsában

2017.07.22.

2018. január 1-jétől Pieter Nota veszi át a BMW márka globális értékesítéséért és marketingjéért felelős vezetői feladatokat. Elődje, Dr. Ian Robertson közel tíz év szolgálat után áll fel a vállalatcsoport igazgatótanácsából.

Pieter Nota 

Dr. Ian Robertson, a BMW igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja 2018. január 1-jei hatállyal átadja vezetői székét, hogy 2018. június 30-i nyugdíjba vonulása előtt néhány hónapig a BMW Group kiemelt képviselőjeként tevékenykedjen a vállalatcsoport nagy-britanniai piacán. Utódja az évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkező holland szakember, Pieter Nota lesz, aki a BMW márka globális értékesítési- és marketingfeladatainak igazgatása mellett a vállalatcsoport vevőszolgálati részlegének irányítását is átveszi.

„A BMW igazgatótanácsában eltöltött közel egy évtized alatt Dr. Ian Robertson a hosszú távon fenntartható jövő felé irányította a BMW, a BMW i és a BMW M márkákat. A kihívásokban bővelkedő gazdasági nehézségek idején is folyamatos növekedéshez segítette a vállalatot, újabbnál újabb értékesítési rekordot állítva fel. Köszönöm neki ezt a kimagasló teljesítményt és hatalmas örömömre szolgál, hogy a BMW Group márkanagyköveteként továbbra is a vállalatcsoportnál marad, ráadásul Nagy-Britanniában, amelyre az egyik legjelentősebb értékesítési és gyártási régiónkként tekintünk” – fogalmazott Dr. Norbert Reithofer, a BMW felügyelő bizottságának elnöke.

Dr. Ian Robertson 

Pieter Nota jelenleg a Philips marketingigazgatója, amellyel párhuzamosan a vállalat szórakoztatóelektronikai termékekért és üzleti megoldásokért felelős részlegeinek ügyvezető alelnöki feladatait is ellátja. Ezt megelőzően a Beiersdorf AG igazgatótanácsának nemzetközi marketingért és innovációkért felelős tagjaként dolgozott, miután az Unilever nagy-britanniai, németországi, holland és lengyelországi piacain különböző vezető pozíciókat töltött be.

„Meggyőződésem, hogy Pieter Nota személyében egy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező értékesítési- és marketingszakemberrel gazdagodunk, aki hosszú éveken át bizonyított innovációs erősségével és átfogó folyamatfejlesztési szaktudásával elvezeti a BMW márkát a tökéletesen összehangolt, intelligens járműkapcsolatokra épülő mobilitás korszakába” – nyilatkozta Harald Krüger, a BMW igazgatótanácsának elnöke.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.29
A jelenlegi generációnak, amely Európa második legtöbbet eladott modellje volt 2023-ban, nincs....
2024.03.29
Egy 165 járműből álló, 7 millió font (3,27 milliárd Ft) értékű bZ4X-flottát rendelt a WeFlex, amely....
2024.03.29
Korlátozott példányszámban gyártott veterán Peugeot 205-ös került kalapács alá az angliai....
2024.03.29
- Több mint öt hónap és a szakszervezetekkel lefolytatott tizenöt tárgyalási forduló után egyoldalú....
2024.03.29
Az M3-as autópályán, a keleti országrész felé rendkívül erős a forgalom. Gödöllőtől Bagig 20 km-en....
2024.03.29
A megszokott programok, és a felhőtlen jókedv mellett, idén néhány különleges látványossággal is....
2024.03.29
A világ legsikeresebb üzleti limuzinjának nyolcadik nemzedéke maradéktalanul meggyőzte a nemzetközi....
2024.03.29
Több szempontból is sokat fejlődött és ezért pozitívan értékeli a Formula 4 Winter Series-ben....
2024.03.29
- A nehéz-tehergépjárművek hétvégi forgalomkorlátozása a húsvéti hétvégén összesen 72 órán át lenne....
2024.03.29
Egyelőre csak koncepció formájában látható az első elektromos Isuzu D-Max pickup, de valószínű nem....