Wolfsburg

A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing

2019.04.26.

Európai kampányt indít a Volkswagen legújabb SUV-modellje, a T-Cross piaci bevezetése kapcsán, így május elején már Magyarországon is találkozhatunk a hirdetésekkel. Az integrált 360 fokos kampányban TV-szpot, nyomtatott hirdetés, illetve digitális és közösségi média tartalmak is szerepet kapnak. A T-Cross kampány és a modell arca Cara Delevingne. A „#MoreThan1Thing” szlogen pedig egyszerre utal az autó és a terméket ajánló személy sokoldalúságára.

 

Jürgen Stackmann, a Volkswagen márka igazgatótanácsának értékesítés, marketing és after-sales területekért felelős tagja szerint sokféle és sokszínű tevékenységével, érdeklődésével ideális választás a 26 esztendős brit hölgy. „Cara Delevingne és a T-Cross tökéletes páros,– mindkettő fiatal, cool és sokoldalú. Cara a T-Cross számára választott ’#MoreThan1Thing’ szlogenünk megszemélyesítője. Nagyon örülök az együttműködésnek.”

Cara Delevingne csaknem egy évtizede a legismertebb modellek egyike, de énekesnőként, színésznőként, aktivistaként és üzletasszonyként is sikeres. Magánemberként szeret szörfözni, szenvedélyes dobos és fotós. A Volkswagen új kampányában épp e sokoldalúsága révén lett a T-Cross ideális partnere,, hogy kreatív és élénk stílusban mutassa be az autó ezernyi arcát.

Cara Delevingne az új T-Cross modellróő a következőket mondta: „Szerintem a T-Cross hitelesen jelenít meg engem és személyiségemet. Élvezetes, fiatalos, változatos, sokoldalú, s olyan gyorsan repít egyik dologtól a másikig, ahogyan az neked kell … Gyors, ügyes, és úgy gondolom…minden benne van.”

Az új T-Cross a Volkswagen SUV-családjának legújabb tagja. Tavalyi őszi világpremierje óta a kisautók piaci kategóriájában teszi teljessé a márka SUV-kínálatát. Jellegzetes stílusával, praktikumával, rugalmasságával, connectivity-szolgáltatásaival és gazdaságosságával a nagyvárosi crossover-modell több tekintetben is új utakra lép kategóriájában. E sokoldalúsága áll a „#MoreThan1Thing” hashtag alatt indított 360 fokos kampány középpontjában, amelyet a DDB Berlin, a DDB Hamburg és az adam&eve/DDB London ügynökségek készítettek és valósítanak meg.

A TV-szpot április 26-tól látható Európa-szerte, míg Magyarországon május 4-től fut majd, először 60 másodperces, majd később 30 másodperces változatban. Ugyancsak május elején bővül majd a hazai weboldal - https://www.volkswagen.hu/az-uj-t-cross - sok-sok egyedi tartalommal.

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....
2024.04.25
Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a két vállalat közös fejlesztése: a villamosenergia-....
2024.04.25
Július 1-jétől Achim Grewe Dr. Patrick Heineckétől veszi át az igazgatóság Pénzügy, IT, Beszerzés....
2024.04.25
Súlyos közlekedési baleset történt az A4-es autópályán Bruck közelében a magyar határ felé vezető....
2024.04.24
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.24
Egy külföldi turistabuszba hajtott hátulról egy energiaitalt szállító kamion az M1-es autópályán, a....
2024.04.24
- A kormány felszólítja az üzemanyag-forgalmazókat, hogy áraikat önkéntes alapon igazítsák a régiós....