Scania

Támadásban a Scania

2017.09.09.

Folytatja új, elismerést kiváltó új tehergépkocsi-generációjának bemutatását a Scania – elérkezett az építőiparra koncentráló termékek és szolgáltatások premierjének ideje

A Scania előretolja állásait, s ezt a Scania XT változatokkal teszi. Robusztus dizájnja mind megjelenésében, mind funkciójában főként azon ügyfeleknek kedvez, akik a legnagyobb kihívásokat jelentő feladatokat végzik, amelyek a legnagyobb elvárásokat támasztják az üzemidő, a termelékenység és a robusztusság szempontjából.

Feltűnő jegyek jellemzik a Scania XT-modelleket, ilyen a jármű rendkívül robusztus eleje. Ez a változat egyúttal egyértelműen jelzi az építőipari növekedésünket célzó törekvésünket” – mondja Anders Lampinen, a Scania Trucks építőipari szegmensének igazgatója.

Három vagy négy évvel ezelőtt európai szinten offenzívát indítottunk, amely a Scania márkát fokozatosan erős szereplővé tette az építőipari szegmensben is.”

A Scania által kiépített piaci pozíció jelenti a kiindulási alapot az új tehergépkocsi-generáció építőipari járműveinek bemutatásához. A Scania termékek és szolgáltatások egész kínálatát nyújtja kifejezetten az építőipari fuvarozók felhasználásához szabva – ezen ügyfeleknek kell a legnehezebb kihívásokkal és a legkisebb haszonkulcsokkal megbirkózniuk. 

A Scania új generációjának bemutatása 2016 őszén kezdődött a távolsági fuvarozás 11 különböző felhasználása számára kínált megoldással. A Scania XT-széria, a P-, a G- és az R-fülkék nappali kivitelei és a laprugók bemutatásával, valamint az olyan megoldások jóvoltából, mint a duplahajtású tengelycsoport, az építőipari fuvarozók immár hozzáférnek azokhoz a várva várt konfigurációkhoz, amelyekkel megbirkózhatnak a mindennapos feladataik során felmerülő változatos kihívásokkal.

Tudjuk, hogy nagy érdeklődés övezi az új generációt” – mondja Lampinen. „Rendkívül jó fogadtatásra talált, és természetesen az építőipari ügyfeleink vágytak már az új nappali fülkékre, a további motorváltozatokra és az általuk igényelt jellemző 6x4 és 8x4 konfigurációkra. Az érdeklődést az is fokozza, hogy a Scania egyértelműen szoros partneri kapcsolatot kíván kiépíteni ügyfeleivel, a legfontosabb prioritást a márka számára az jelenti, hogy vásárlói fenntartható nyereségességet érhessenek el.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.19
Múlt, jelen és jövő közlekedési eszközeit, valamint azok tervező mérnökeit mutatja be a Magyarok a....
2018.02.19
A Volkswagen 2018 januárjában összesen 533.500 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. Ez 7,1....
2018.02.19
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a havazással várhatóan érintett területeken valamennyi hóeltakarító....
2018.02.19
Zbigniew Piszczako Lengyelországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2018.02.19
A tél legerősebb lehűlése közelít – hívta fel a figyelmet hétfőn a meteorológiai szolgálat, amely....
2018.02.19
Még nem végleges, de látványos design-nal, kevésbé feltűnő halo-val, és trükkös megoldásokkal....
2018.02.19
Stockholmban nyitotta meg a francia gyár az első úgynevezett Renault Electric Vehicle Experience....
2018.02.19
Csökkenti bruttó 2-2 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát....
2018.02.19
Lőre Péter, az Audi Hungaria kommunikációért és kormánykapcsolatokért felelős vezetője a....
2018.02.19
Tíz autós közül kilencen mérlegelnék egy alternatív meghajtású autó beszerzését, a többség pedig....