szponzoráció
Az UEFA Európa-liga a világ legnagyobb profi bajnoksága – 54 európai ország vesz benne részt, meccseinek TV közvetítései pedig összesen mintegy 980 millió nézőt érnek el. A sorozat hivatalos partnereként a Kia Motors vállalta, hogy 90 autóból álló flottát bocsát majd a szervezők rendelkezésére a sorozat döntőinek idejére 2019-ben, 2020-ban és 2021-ben. A flotta a szervezőket, a játékvezetőket, a küldötteket és a VIP vendégeket is szolgálja majd.
A Kia Motors és az UEFA közösen elindítja a Trophy Tour-t, amely révén a futballrajongók eljuthatnak az egyes meccsekre (a döntőkre is), sőt a játékosokkal is találkozhatnak. A Kia a fiatalokat is játékra hívja: a szerencsések a bajnokság hivatalos labdahordozójává válhatnak egy-egy szezon teljes időtartamára.
Tae Hyun (Thomas) Oh, a Kia Motors Corporation ügyvezetője elmondta: “Különösen büszkék vagyunk rá, hogy az UEFA-val dolgozhatunk, és osztozhatunk a futball iránti rajongásban, elhivatottságban. Az együttműködés a Kia ismertségének, és elismertségének is jót tesz, hiszen az Európa Liga a világ egyik legizgalmasabb futball sorozata, amely remek lehetőséget biztosít számunkra potenciális új vásárlói rétegek elérésére világszerte.”
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingvezetője: “A Kiával régóta együtt dolgozunk, és különösen örülünk annak, hogy ezt a kapcsolatot most tovább erősíthetjük. Közösen munkálkodunk majd az új rajongók elérésén, és ebben a Trophy Tour nevű programsorozatunk is komoly segítségünkre lesz.”