Volkswagen
A Volkswagen márka forgalma decemberben 8 százalékkal esett vissza az egy évvel korábbihoz képest. Európában 1,7 százalékkal növelte eladásait tavaly a márka, az Egyesült Államokban viszont, ahol az emissziós értékeket manipuláló motorvezérlő szoftverre fény derült, 4,8 százalékkal 350 ezerre csökkentek az értékesítések. Kínában pedig 4,6 százalékkal kevesebb, 2,63 millió VW autót adott el tavaly a Volkswagen. A márka összesen 5,82 millió autót értékesített, 4,8 százalékkal kevesebbet a 2014-es 6,12 milliónál A Volkswagen Haszonjárművek 3,5 százalékos csökkenést volt kénytelen elkönyvelni.
Az Audi viszont 3,6 százalékkal növelte eladásait 2015-ben, összesen 1,8 millió gépkocsit értékesítve. A Skoda és a Seat is képes volt a növekedésre, 1,8, illetve 2,4 százalékkal, ami 1,055 millió, illetve 400 ezer eladott autót jelent. A legnagyobb növekedést a konszern márkái közül a Porsche könyvelhette el, 18,5 százalékkal adott el több autót 2015-ben (225 ezret), főleg az új Macan sikere miatt, mint 2014-ben.
Az egész konszern összesen 9,93 millió autót értékesített 2015-ben, ami 2 százalékos csökkenésnek felel meg 2014-hez képest.