Yamaha

TMAX génekkel érkezik az új Yamaha X-MAX 300

2016.10.23.

Az új X-MAX 300 készen áll arra, hogy még vonzóbbá és izgalmasabbá tegye a sportrobogókat a szélesebb közönség számára is. Az új modell újgenerációs, 300 cm3-es motorblokkját a legújabb Yamaha Blue Core technológiával látták el, amely lehetővé teszi, hogy gazdaságosabb üzemanyag-felhasználás és csökkentett károsanyag-kibocsátás mellett nyújtson nagyobb teljesítményt.

A MAX modellek dinamikus - 125 cm3-től 530 cm3-ig terjedő - termékcsaládjából kerül ki a Yamaha európai robogóeladásainak több mint fele. Ez nagy szerepet játszott abban, hogy a vállalat megtarthatta pozícióját a prémium modellek vezető gyártójaként a robogók piacán.

Amióta az eredeti TMAX elindította a maxi robogó mozgalmat, a Yamaha meghatározó erőt képvisel a sportrobogó szegmensben. Ez a népszerű és trendindító robogó rendkívül nagy hatást gyakorolt a robogótervezésre és -technológiára az utóbbi 15 évben, és a MAX termékcsalád kiemelt modellje lett. A TMAX dinamikus génjei nagy szerepet játszottak az új X-MAX 300 megjelenésének, karakterének és teljesítményének kialakítása során. Ez a nagyobb felszereltséggel és sportosabb dizájnnal ellátott, új prémium modell a kiemelkedően sikeres X-MAX 250 modelltől veszi át a stafétát, amelyből 11 éves története során több mint 130 000 darabot értékesítettek.

Kifinomult új vázkialakítása motorszintű, sportos kezelhetőséget biztosít - a jellegzetes, TMAX ihlette megjelenés, a LED ikerfényszórók és a középső reflektoros fényszóró pedig a valaha épített legdinamikusabb megjelenésű robogóink egyikévé teszi ezt a modellt. De arról sem feledkeztünk meg, hogy nemcsak izgalomra, hanem praktikusságra is vágysz. Az X-MAX 300 megnövelt - 2 zárt bukósisak és további tárgyak tárolására alkalmas - csomagtartója, 12 V-os adaptere és új, kulcs nélküli rendszere révén készen áll a hétköznapokra is.

Új, nagy teljesítményű és hatékony 300 cm3-es Blue Core motorblokk - Az X-MAX új, 300 cm3-es motorblokkját a Yamaha újgenerációs Blue Core technológiájának felhasználásával tervezték, amelynek elsődleges célja, hogy kevesebb üzemanyag felhasználásával érjen el nagyobb teljesítményt. A Yamaha mérnökei az új négyütemű motorblokk működésének minden részletét elemezték, így sikeresen csökkentették az energiaveszteséget, növelték az üzemanyag-felhasználás hatékonyságát, és magasabb szintű teljesítményt értek el.

Ennek érdekében az új, 300 cm3-es, négyütemű, folyadékhűtéses, SOHC, 4-szelepes X-MAX motorblokkban egy sor Blue Core ihlette teljesítménynövelő technológia található, mint például az optimalizált szelepforma és -időzítés, illetve a magas kompresszióarányt biztosító kompakt, félgömb alakú égéstér. Az eltolt hengerkialakítás csökkenti a mechanikus veszteségeket, a hatékonyabb hűtés érdekében pedig DiASil hengert használtunk olajfúvókás dugattyúhűtéssel Ezen kívül egy speciális kialakítású, légbeömléses hűtőventilátor is helyet kapott, amely egyenletesebb motorműködést biztosít.

Az új, 300 cm3-es motorblokk megfelel az EU4 előírásoknak, jobban gyorsul és magasabb végsebességre képes, mint a korábbi, 250 cm3-es kialakítás, emellett alacsonyabb az üzemanyag-felhasználása, és egyenletesebb, kifinomultabb vezetési élményt biztosít.

Optimalizált üzemanyag-befecskendezési beállítások - Új üzemanyag-befecskendező rendszer került az X-MAX 300 modellbe, amely kategóriaelső gyorsulást biztosít gazdaságos üzemanyag-felhasználás és környezetbarát teljesítmény mellett. A 12 lyukú befecskendező helyzetét és szögét optimalizálták, hogy atomizált üzemanyag-részecskéket fecskendezzen a szelepfej vége felé, az égéstér és a beömlő alakját pedig úgy tervezték, hogy jó forgást biztosítson a gyors és hatékony égés érdekében, amely magasabb nyomatékot tesz lehetővé az alacsonytól a közepesig terjedő fordulatszám tartományban. A 3D befecskendezési térkép pontosan vezérli az üzemanyag mennyiségét és időzíti a gyújtást, így jó gyorsulást, kiváló kezelhetőséget és hatékony üzemanyag-felhasználást garantál.

Kétségtelen, hogy az ikonikus TMAX minden idők legmeghatározóbb trendindító robogója - és talán a legjelentősebb nagyteljesítményű kétkerekű, amit a Yamaha valaha is alkotott.

A MAX termékcsalád ikonikus modellje ihlette az új X-MAX 300 kialakítását is, így akárhonnan is nézi az ember, egyértelműen látszanak rajta a dinamikus MAX-termékcsalád génjei.

Az X-MAX 300 vadonatúj arculatának részei a döntött, LED ikerfényszórók és az új, középső fényszóró, amely erős és célratörő megjelenést kölcsönöz a sportrobogónak, és kiemeli a TMAX modellhez fűződő közeli rokonságát. A középső csatorna mindkét oldalán futó jellegzetes, MAX-családra jellemző bumeráng alak erős vizuális kapcsolatot teremt az első és a hátsó kerekek között - a hátsó karosszéria és a hátsó lámpák élesen felfelé ívelő vonalai pedig kiemelik a tiszta TMAX-gének hatását.

Az új műszerek kialakítását is a TMAX ihlette, és a stílusos, kerek, analóg sebességmérő és fordulatszámmérő egy sportautó stílusú műszerfalban foglalnak helyet - a csúcstechnológiás középső többfunkciós kijelző pedig kihangsúlyozza a sportosan új 300-as modell prémium érzetét és felszereltségét.

A minőségi alkatrészekkel és gyönyörű festésű részletekkel ellátott, kiváló felszereltségű műszerfal egyértelművé teszi, hogy az X-MAX 300 a dizájn, a minőség és a tulajdonosi büszkeség tekintetében saját kategóriát teremtett.

Az X-MAX 300 főbb jellemzői:

Új, nagy teljesítményű és hatékony 300 cm3-es Blue Core motorblokk

Új, TMAX ihlette váz és sportos üléspozíció

Prémium minőségű, luxusfényezés

A MAX termékcsalád dinamikus génjei

Motorkerékpár stílusú dupla villahidas első villák

Kipörgésgátló rendszer (TCS)

„Smart Key" kulcs nélküli indítás

15 colos első és 14 colos hátsó kerék a stabilitásért

LED ikerfényszórók egy harmadik, LED reflektoros fényszóróval

LED elülső helyzetjelző lámpák

LED hátsó lámpa helyzetjelzővel

Ikonikus, MAX-családra jellemző bumeráng alakú karosszériakialakítás

Nagyméretű ülés alatti tárolórekesz két zárt bukósisak és egyéb tárgyak tárolására

Többfunkciós LCD-műszerek kormánykarra rögzített vezérlővel

12 V-os kimenet a mobileszközök működtetéséhez és töltéséhez

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....