Porsche 911
Iginition, tehát gyújtás a rovat neve, amelyben különleges autókat mutatnak be az amerikai újságírók. Most épp a Porsche 911 Carrera alapváltozatát. A rövid filmecskét teletömték humoros jelenetekkel, de természetesen a látványosságról sem feledkeztek meg. Ráadásként külön kihegyezték a forgatást a turbófeltöltéses motor bemutatására.
Minden turbós erőforrás esetében előfordul az úgynevezett turbólyuk jelenség. Azonban nagyon nem mindegy, hogy ebből mennyit érez a vezető, márpedig a Porsche ezen a téren is nagyot alkotott, szinte észrevétlenné téve a turbólyukat. Ezt a kérdéskört most részletesen körbejárják, a laikusoknak pedig könnyed stílusban tartanak műszaki fejtágítást.
Külön érdekesség, hogy valóban egy alapváltozatot kaptak tesztelésre a 911-ből. Nincs benne aktív futómű, hátsókerék-kormányzás, és a kettős tengelykapcsolós automatizált (PDK) sebességváltó sem szerepel a felszereltségi listáján. Szintén nem rendelkezik kerámia féktárcsákkal, és Sport Chrono csomaggal, amely az üzemmódválasztó segítségével színesítené az autó karakterének beállítását.
És még így is óriási élmény a vezetése, ez színtisztán átjön a videón keresztül! Halljuk a műsorvezető szaporább légzését, amelyből következik a gyorsabb szívverés, és érezzük az izgatottságát, illetve örömét, amelyet a Porsche vezetése okoz. Végül a tapasztalt versenyző Randy Pobst is próbára teszi a Thunderhill Raceway Park kétmérföldes aszfaltcsíkján, a hatás fokozásának érdekében. Nem árulunk el nagy titkot, ha előrebocsátjuk, hogy tökéletesre vizsgázott a Porsche 911 Carrera. Ezt a videót egyszerűen látnia kell minden Porsche és autórajongónak: