Mercedes

Ügyfélkiszolgálásból ismét jeles a Mercedesnek

2016.01.25.

Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz Hungária Kft.: idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban.


Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést.


Fernbach Zoltán hálózatfejlesztési és tréning igazgató - Mercedes-Benz Hungária Kft.

A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása.

Az legutóbbi felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és tanulmányi igazgató - Budapesti Metropolitan Egyetem és Fernbach Zoltán

Az oldal fő támogatója

 

2016.08.27
Új napra virradt a megújuló XXI. Magyar Borok Útja Rallye-n. Kis túlzással pihenten, de....
2016.08.27
- Az osztrák hatóságok szúrópróbaszerű ellenőrzése miatt négy kilométeres torlódás alakult ki az....
2016.08.27
- Két gyalogost ütött el egy személyautó szombatra virradó éjszaka Budapesten, az Oktogon....
2016.08.27
Lassult a brit járműipar termelésének növekedése júliusban, a Brit Autógyártók és -kereskedők....
2016.08.27
- A világon elsőként a szingapúri közutakon álltak szolgálatba vezető nélküli taxik. A nuTonomy....
2016.08.26
A 76-os főút 8,4 km szelvényében este 17,30-kor 70 km/o-val poroszkáltunk Zalaegerszeg felé. A....
2016.08.26
Felújította a Goldtimer Alapítvány az eredetileg 1932-ben épült Gerle 12-es duplafedeles....
2016.08.26
Több ember halálát okozó, bódult állapotban elkövetett közúti járművezetés bűntette és....
2016.08.26
Évről évre nő a viharkárokkal kapcsolatos kárbejelentések száma a Generali adatai szerint, így....
2016.08.26
Megalakult a nemzeti autóbusz beszerzési bizottság (nabb), amelynek feladata, hogy a regionális....