Mercedes

Ügyfélkiszolgálásból ismét jeles a Mercedesnek

2016.01.25.

Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz Hungária Kft.: idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban.


Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést.


Fernbach Zoltán hálózatfejlesztési és tréning igazgató - Mercedes-Benz Hungária Kft.

A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása.

Az legutóbbi felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és tanulmányi igazgató - Budapesti Metropolitan Egyetem és Fernbach Zoltán

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.01.18
A járművek elektromos rendszereinek fejlődése a számítástechnikával karöltve hihetetlen mértékben....
2017.01.18
- Újabb jégtörő hajókat küld Magyarország Szerbiába - közölte az Országos Vízügyi Főigazgatóság (....
2017.01.18
- A Hankook Tire új ügyvezető igazgatót nevezett ki egyetlen európai gyárának élére, miután az....
2017.01.18
Ferreol Murillo Fuentes Costa Rica-ból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2017.01.18
Kicsi, gyors, jó árérték arányú és nem kell félni, kiviheted a kertbe is. Az 1:18 méretarány az R....
2017.01.18
- Hóakadályok miatt négy alsóbbrendű utat zártak le Borsod-Abaúj-Zemplén megyében - tette közzé....
2017.01.18
- Rakomány nélküli tehervonattal ütközött egy kamion Vásárosnaménynál szerda délután - közölte a....
2017.01.18
- Továbbra is a nyolcadik helyen halad Fa Nándor a Vendée Globe földkerülő vitorlásversenyen. A....
2017.01.18
Az AUDI HUNGARIA Zrt. 1.926.638 gyártott motorral sikeresen zárta a 2016-os üzleti évet. Az....
2017.01.18
A nagylózsi sofőrnek a kicserélt rendszám, közúti veszélyeztetés és kábítószer birtoklása miatt is....