Mercedes

Ügyfélkiszolgálásból ismét jeles a Mercedesnek

2016.01.25.

Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz Hungária Kft.: idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban.


Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést.


Fernbach Zoltán hálózatfejlesztési és tréning igazgató - Mercedes-Benz Hungária Kft.

A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása.

Az legutóbbi felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és tanulmányi igazgató - Budapesti Metropolitan Egyetem és Fernbach Zoltán

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.08.18
Rendhagyó módon mutatkozott be itthon a wolfsburgiak avantgard gran turismója. Az új felső-....
2017.08.18
A Nissan prémiummárkája megmutatta, hogy milyen autókkal versenyzett volna a 40-es években, ha....
2017.08.18
A világ számos pontjáról érkeztek diákok Győrbe az idei Formula Student Hungary versenyre. Négy....
2017.08.18
A baleset a főút Borsodnádasd és Bükkszenterzsébet közötti szakaszán történt - jelentette a VÉSZ 17....
2017.08.18
Oleg Gutsol Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2017.08.18
Egy-egy délutánra lezárják és a gyerekeknek adják át Bécs néhány utcáját, hogy olyan játékokat....
2017.08.18
Kevés olyan járműmárka van a világon, amely az emberi lélekre és tudatra identitás teremtő hatáss..
2017.08.18
A járművek tulajdonosai, üzemeltetői számára 2017. augusztus 18. és augusztus 21. között zöldszámot....
2017.08.18
Az augusztus 20-i ünnepségek, illetve az útlezárások miatt jelentősen módosul a budapesti közösségi....
2017.08.18
Az egykori Forma 1-es pilóta 2003-ban alapította a Niki légitársaságot, amely az Air Berlin része.....