Mercedes

Ügyfélkiszolgálásból ismét jeles a Mercedesnek

2016.01.25.

Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz Hungária Kft.: idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban.


Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést.


Fernbach Zoltán hálózatfejlesztési és tréning igazgató - Mercedes-Benz Hungária Kft.

A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása.

Az legutóbbi felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és tanulmányi igazgató - Budapesti Metropolitan Egyetem és Fernbach Zoltán

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.05.26
A 9 ember életét követő baleset létrejöttében több tényező is közrejátszhatott ..
2018.05.26
A Mercedes brit világbajnoka Monacóban egy MV Agustával közlekedik – a Facebookon posztolt képe....
2018.05.26
Növekedett a halálozás Franciaország útjain 2018 februárjában, 12-vel többen haltak meg az....
2018.05.26
Roman Kubec Csehországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.05.26
Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a Forma-1-es Monacói Nagydíj szombati időmérő....
2018.05.26
A román hatóságok keresték azt az Audit, amit a rendőrök a tompai határátkelőnél fogtak meg – írta....
2018.05.26
Az első kettőhöz hasonlóan az ausztrál Daniel Ricciardo nyerte meg a harmadik szabadedzést is a....
2018.05.26
Terjedelmes cikk jelent meg Győrről és az Audiról a Donaukurier című bajor napilapban....
2018.05.26
A Ford Performace bemutatta az új generációs Ford Fiesta ST modellt, amit egy vadonatúj....
2018.05.26
A luxusautók és szuper-sportkocsik birodalmában, Monacóban magas az autórajongók ingerküszöbe. Egy....