Mercedes

Ügyfélkiszolgálásból ismét jeles a Mercedesnek

2016.01.25.

Tavalyi sikerét ismételte meg a Mercedes-Benz Hungária Kft.: idén is első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A közép- és kisvállalatok között minden területen megtartotta vezető pozícióját, így a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban is az élen végzett.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a tavalyi sikere után ismét minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azoknak a vállalatoknak ítélik oda, melyeknek ügyfélkiszolgálási teljesítménye a szigorú kritériumrendszer alapján a legmagasabb szintű a személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban.


Az állandó, rendkívül magas színvonalú kiszolgálás sikerességét és a vállalat ügyfélközpontúságát bizonyítja a Mercedes-Benz a versenyen elért sorozatos előkelő helyezéseivel. A cég egyik fontos alappillére a minőségi ügyfélkiszolgálás, melynek keretében az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál, személyreszabott megoldásokat kínálva.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. mindig is kiemelt figyelmet fordított a korszerű és minőségi ügyfélkiszolgálásra, így a tavalyi évben többek között az ehhez kapcsolódó folyamatok fejlesztése mellett új munkaköröket hozott létre kereskedelmi hálózatában, mely pozíciókban dolgozók dedikáltan az ügyfélélmény legmagasabb szintű kiszolgálását támogatják. Továbbá a hatékonyabb ügyfélvisszajelzés érdekében a Mercedes-Benz Hungária Kft. bevezette az online ügyfélelégedettségi felmérést.


Fernbach Zoltán hálózatfejlesztési és tréning igazgató - Mercedes-Benz Hungária Kft.

A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel kerülnek összehasonlításra. A ClientFirst Consulting Kft. 2009-ben alapított programjának és díjának célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, illetve egy állandó benchmark létrehozása.

Az legutóbbi felmérés során a próbavásárlások alkalmával több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot vizsgáltak, emellett pedig közel 6500 ügyfél véleményét kérték ki az érintett cégek kiszolgálásáról. A felmérés során mintegy 210 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, mely a vizsgált vállalatok rangsorának alapját adta.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és tanulmányi igazgató - Budapesti Metropolitan Egyetem és Fernbach Zoltán

Az oldal fő támogatója

 

2016.05.27
Elektromos autókhoz való akkumulátorokat gyártó nagyszabású üzemet építhet a Volkswagen csoport (....
2016.05.27
Június 3-án pénteken reggel 8 óra előtt felbőgnek a motorok, és a Kincsem Parkból elrajtol I.....
2016.05.27
Az Országos Meteorológiai Szolgálat elsőfokú (citromsárga) riasztást adott ki felhőszakadás....
2016.05.27
Visszamenőleg kizárták a túraautó-világbajnokság (WTCC) legutóbbi két futamáról, szerzett....
2016.05.27
Beváltotta a hozzá fűzött reményeket a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. januárban megnyitott....
2016.05.27
2016-ban az Audi konszern célja az ügyfeleknek kiszállított autók számának növelése, a vállalat....
2016.05.27
Az új Mazda MX-5 RF, a Mazda legnagyobb darabszámban eladott kétüléses sportautójának legfrissebb....
2016.05.27
Személyautóval karambolozott egy motoros Békés megyében, az Orosháza és Kaszaper közötti....
2016.05.27
Október közepére készül el az M86-os autóút még hiányzó szakasza Hegyfalu és Csorna között, az....
2016.05.27
Több mint 300 tonna elkoptatott, elhasznált gumiabroncsot gyűjtött be az elmúlt hetekben....