Alfa Giulia

Új Alfa Giulia - a biztos siker érdekében késleltetik a piacra dobást

2016.03.06.

Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.

Az újságírók számára tartott genfi sajtótájékoztatón Marchionne az alábbiakat nyilatkozta: „a projekt technikailag még éretlen állapotban van,(…) éppen ezért csak akkor indítjuk útjára a Giuliát, ha a német vetélytársakkal szemben is, 100 százalékban képes felvenni a versenyt,  (…) különben kárba vész minden erőfeszítésünk”.

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint az európai vevők megrendeléseit április 14-től fogadják a dílerek, de arra vonatkozóan, hogy a tagállamok közül melyik ország kerülhet később sorra, egyelőre nincs információ. A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Maseratiból átemelt, Ferrari fejlesztésű háromliteres, V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de értelemszerűen a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó kapcsolódik. A nagyteljesítményhez természetesen Quadrifoglio hajtáslánc tartozik, egyéb esetben szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.

Az árakról ezidáig nem sokat tudni, azt azonban elárulták, hogy Olaszországban a Quadrifoglio induló ára 79 ezer euró lesz, a többi verzió árát pedig a bajor 3-as sorozathoz igazítják majd. Fotó: Horváth Miklós

Marchionne a csúszásra vonatkozó indoklásában a következőket mondta: „a márka történetesen elbukott a kitűzött technikai ambíciók teljesítésében és ha ezt rosszul kezeljük, akkor akár haza is mehetünk. (…) Megjelenését követően a Giulia ha nem hozza a lehető legjobb performaszot, rengeteg időt és pénzt vesztegettünk el feleslegesen”.

Forrás: autonews.com

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.10.17
- Milánóban és Bergamóban kedden korlátozták a járműforgalmat a szálló por túl magas koncentrációja....
2017.10.17
Az ominózus 2008-as válság után újra talpra állt az autóipar. A kínálat nagy, a verseny óriási. Nem....
2017.10.17
- A magyar gazdaság húzóágazata a járműipar, ezt is bizonyítja, hogy a Knorr-Bremse Budapesten....
2017.10.17
A Porsche a Bridgestone-t bízta meg azzal, hogy a Porsche Cayenne harmadik generációjához....
2017.10.17
Mohsen Asadimohsen Assadi Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2017.10.17
Lefoglalhatják az autót, ha a vevő nem néz bele a hitelbiztosítéki nyilvántartásba - már sok....
2017.10.17
Egy tehergépkocsi frontálisan ütközött egy személyautóval Miskolcon. Az autó vezetője olyan súlyos....
2017.10.17
Joshide Muroja döntője nehézségekkel indult, ám óriási ünnepléssel végződött, a japán pilóta nyerte....
2017.10.17
Hamarosan kapható az egyedülállóan kifejező formaterv és kimagasló hangélmény kombinációját kínáló....
2017.10.17
Ez a cikk azért készült el, mert korábbi DJI Phantom felhasználóként azt gondoltam, hogy legalább....