Alfa Giulia

Új Alfa Giulia - a biztos siker érdekében késleltetik a piacra dobást

2016.03.06.

Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.

Az újságírók számára tartott genfi sajtótájékoztatón Marchionne az alábbiakat nyilatkozta: „a projekt technikailag még éretlen állapotban van,(…) éppen ezért csak akkor indítjuk útjára a Giuliát, ha a német vetélytársakkal szemben is, 100 százalékban képes felvenni a versenyt,  (…) különben kárba vész minden erőfeszítésünk”.

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint az európai vevők megrendeléseit április 14-től fogadják a dílerek, de arra vonatkozóan, hogy a tagállamok közül melyik ország kerülhet később sorra, egyelőre nincs információ. A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Maseratiból átemelt, Ferrari fejlesztésű háromliteres, V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de értelemszerűen a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó kapcsolódik. A nagyteljesítményhez természetesen Quadrifoglio hajtáslánc tartozik, egyéb esetben szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.

Az árakról ezidáig nem sokat tudni, azt azonban elárulták, hogy Olaszországban a Quadrifoglio induló ára 79 ezer euró lesz, a többi verzió árát pedig a bajor 3-as sorozathoz igazítják majd. Fotó: Horváth Miklós

Marchionne a csúszásra vonatkozó indoklásában a következőket mondta: „a márka történetesen elbukott a kitűzött technikai ambíciók teljesítésében és ha ezt rosszul kezeljük, akkor akár haza is mehetünk. (…) Megjelenését követően a Giulia ha nem hozza a lehető legjobb performaszot, rengeteg időt és pénzt vesztegettünk el feleslegesen”.

Forrás: autonews.com

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.04.26
A csapágy meghibásodások döntő hányada a rossz szerelésre vezethető vissza. ..
2017.04.26
Az első negyedévben megduplázta a nyereségét a német Daimler autógyártó konszern a Mercedes-Benz....
2017.04.26
Két gépkocsi ütközött össze Bácsalmáson, a Szent János utca és a Juhász Gyula utca....
2017.04.26
- Pontosan definiálnák az iskolai kirándulásokat és a balesetek esetén az objektív kártérítési....
2017.04.26
Budapestről indult és Londonba tartott az az autóbusz, amelyet súlyos műszaki hiányosságok miatt....
2017.04.26
Anatoly Radin Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2017.04.26
A nürburgringi 24-órás versenyen a bajor prémiumgyártó a Zöld Pokolban aratott első győzelem....
2017.04.26
A növekvő árbevétel és alkalmazotti létszám ellenére 2013 óta megállíthatatlannak tűnik az....
2017.04.26
Két aktív Formula–1-es pilóta – Daniel Ricciardo és Valtteri Bottas – DTM-autók, a túraautó-....
2017.04.26
Dolgozott Wolfsburgban, a Volkswagen központjában. Két évig logisztikai vezetőként irányította....