Alfa Giulia

Új Alfa Giulia - a biztos siker érdekében késleltetik a piacra dobást

2016.03.06.

Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.

Az újságírók számára tartott genfi sajtótájékoztatón Marchionne az alábbiakat nyilatkozta: „a projekt technikailag még éretlen állapotban van,(…) éppen ezért csak akkor indítjuk útjára a Giuliát, ha a német vetélytársakkal szemben is, 100 százalékban képes felvenni a versenyt,  (…) különben kárba vész minden erőfeszítésünk”.

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint az európai vevők megrendeléseit április 14-től fogadják a dílerek, de arra vonatkozóan, hogy a tagállamok közül melyik ország kerülhet később sorra, egyelőre nincs információ. A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Maseratiból átemelt, Ferrari fejlesztésű háromliteres, V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de értelemszerűen a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó kapcsolódik. A nagyteljesítményhez természetesen Quadrifoglio hajtáslánc tartozik, egyéb esetben szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.

Az árakról ezidáig nem sokat tudni, azt azonban elárulták, hogy Olaszországban a Quadrifoglio induló ára 79 ezer euró lesz, a többi verzió árát pedig a bajor 3-as sorozathoz igazítják majd. Fotó: Horváth Miklós

Marchionne a csúszásra vonatkozó indoklásában a következőket mondta: „a márka történetesen elbukott a kitűzött technikai ambíciók teljesítésében és ha ezt rosszul kezeljük, akkor akár haza is mehetünk. (…) Megjelenését követően a Giulia ha nem hozza a lehető legjobb performaszot, rengeteg időt és pénzt vesztegettünk el feleslegesen”.

Forrás: autonews.com

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.12.09
Környezetvédelem, fenntarthatóság, gyakorlatias képzés a járműiparban, és minden, ami az autóhoz....
2016.12.09
Árokba hajtott és felborult egy mikrobusz a 405-ös főúton Dabas és Újhartyán között péntek este,....
2016.12.09
- A két napja tartó olajár-emelkedésben az az erősödő várakozás is közrejátszhat, miszerint az....
2016.12.09
- Mintegy százmillió euró kárt okozott a november végi, hatnapos sztrájk a Lufthansának, amelyet....
2016.12.09
- Lesodródott az úttestről és egy út menti háznak csapódott egy gépkocsi pénteken Zalabaksán, az....
2016.12.09
- Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését....
2016.12.09
- Több mint húsz százalékkal javul a speciális padlóburkolatokat gyártó győri székhelyű....
2016.12.09
- Csaknem tízmilliárd forintos beruházással 350 új munkahelyet hoz létre a Le Bélier francia autó....
2016.12.09
Immáron alapfelszereltség a vezető által is kapcsolható adaptív futómű (AVS) a Lexus GS F és RC F....
2016.12.09
- Kevesebb mint tíz évet kell már csak várni az első elektromos meghajtású utasszállító....