Alfa Giulia

Új Alfa Giulia - a biztos siker érdekében késleltetik a piacra dobást

2016.03.06.

Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.

Az újságírók számára tartott genfi sajtótájékoztatón Marchionne az alábbiakat nyilatkozta: „a projekt technikailag még éretlen állapotban van,(…) éppen ezért csak akkor indítjuk útjára a Giuliát, ha a német vetélytársakkal szemben is, 100 százalékban képes felvenni a versenyt,  (…) különben kárba vész minden erőfeszítésünk”.

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint az európai vevők megrendeléseit április 14-től fogadják a dílerek, de arra vonatkozóan, hogy a tagállamok közül melyik ország kerülhet később sorra, egyelőre nincs információ. A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Maseratiból átemelt, Ferrari fejlesztésű háromliteres, V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de értelemszerűen a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó kapcsolódik. A nagyteljesítményhez természetesen Quadrifoglio hajtáslánc tartozik, egyéb esetben szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.

Az árakról ezidáig nem sokat tudni, azt azonban elárulták, hogy Olaszországban a Quadrifoglio induló ára 79 ezer euró lesz, a többi verzió árát pedig a bajor 3-as sorozathoz igazítják majd. Fotó: Horváth Miklós

Marchionne a csúszásra vonatkozó indoklásában a következőket mondta: „a márka történetesen elbukott a kitűzött technikai ambíciók teljesítésében és ha ezt rosszul kezeljük, akkor akár haza is mehetünk. (…) Megjelenését követően a Giulia ha nem hozza a lehető legjobb performaszot, rengeteg időt és pénzt vesztegettünk el feleslegesen”.

Forrás: autonews.com

Az oldal fő támogatója

 

2016.07.28
A világ legsikeresebb felső-középkategóriájú üzleti modelljének aktuális palettája hamarosan egy....
2016.07.28
Az autót vásárló ügyféllel való kapcsolat nyilvánvalóan nem ér véget azzal, hogy a vevő hazatolja....
2016.07.28
Újabb, nagyon komoly lépést tett előre Magyarország legnagyobb gyorsaságimotoros csapata. A H-Moto....
2016.07.28
Navigátort cserélt ifjabb Tóth János. A hétszeres bajnok mellett nem „egy Szőke”, hanem egy csinos....
2016.07.28
Új értékesítési vezetőt neveztek ki Matthias Urban személyében az Apollo Vredesteinnél; a....
2016.07.28
Még a Porsche is büszkén tekint a Petrolicious videójára, amelyben a klasszikus Porsche 718 kerül....
2016.07.28
Egy játékrendőrrel és barátaival veszik körbe azokat az autókat, amelyek olyan helyen parkolnak,....
2016.07.28
Járai Judit, az MTI tudósítója jelenti: Egy amerikai szövetségi bíró előzetes hozzájárulását adta....
2016.07.28
A SEAT és a Conector egyesült erővel indítja útjára az autóipar és a mobilitás kérdéseire....
2016.07.28
A szombathelyi pilóta jelenleg az augusztus 27-28.-i Kamion EB és Fesztivál magyar futama előtti "....