Alfa Giulia

Új Alfa Giulia - a biztos siker érdekében késleltetik a piacra dobást

2016.03.06.

Sergio Marchionne szerint „csakhogy minden részletében tökéletes” riválisa legyen az olasz középkategóriás német ellenfeleinek, az új Giulia a korábbi időpontokhoz képest később jelenhet meg a piacon – nyilatkozta az FCA elnök vezérigazgatója a múlt heti Genfi Autószalonon.

Az újságírók számára tartott genfi sajtótájékoztatón Marchionne az alábbiakat nyilatkozta: „a projekt technikailag még éretlen állapotban van,(…) éppen ezért csak akkor indítjuk útjára a Giuliát, ha a német vetélytársakkal szemben is, 100 százalékban képes felvenni a versenyt,  (…) különben kárba vész minden erőfeszítésünk”.

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint az európai vevők megrendeléseit április 14-től fogadják a dílerek, de arra vonatkozóan, hogy a tagállamok közül melyik ország kerülhet később sorra, egyelőre nincs információ. A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Maseratiból átemelt, Ferrari fejlesztésű háromliteres, V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de értelemszerűen a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó kapcsolódik. A nagyteljesítményhez természetesen Quadrifoglio hajtáslánc tartozik, egyéb esetben szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.

Az árakról ezidáig nem sokat tudni, azt azonban elárulták, hogy Olaszországban a Quadrifoglio induló ára 79 ezer euró lesz, a többi verzió árát pedig a bajor 3-as sorozathoz igazítják majd. Fotó: Horváth Miklós

Marchionne a csúszásra vonatkozó indoklásában a következőket mondta: „a márka történetesen elbukott a kitűzött technikai ambíciók teljesítésében és ha ezt rosszul kezeljük, akkor akár haza is mehetünk. (…) Megjelenését követően a Giulia ha nem hozza a lehető legjobb performaszot, rengeteg időt és pénzt vesztegettünk el feleslegesen”.

Forrás: autonews.com

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.04.26
Gyakori forgatókönyv magángyűjtemények meglátogatásakor, így egyáltalán nem lepődöm meg, amikor....
2018.04.26
Az Audi A6 allroad quattro  egy győztes típus. Ezt Európa legnagyobb, összkerékhajtású modellekkel....
2018.04.26
Tizenhat évi jelenlét és dollár milliárdok befektetése ellenére a menni vagy maradni dilemma....
2018.04.26
A luxusfelszereltségű SUV tervezésén közel 2000 ember dolgozott, egy autó elkészülése pedig....
2018.04.26
Spiro Radulovic Szerbiából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.04.26
További 300 új Suzuki Vitara típusú gépjárművet állított hadrendbe a Magyar Honvédség. A Zrínyi....
2018.04.26
Az adrenalin növelő szabadidős programok közül bizonyítottan a nagy teljesítményű sportautó....
2018.04.26
Néhány évvel ezelőtt még ufóként csodáltuk ha elhaladt mellettünk valamilyen tisztán elektromos h..
2018.04.26
Kettős jubileum az Audi Hungariánál: a vállalat idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját és a....
2018.04.26
A Prius, a C-HR és az Auris alapját adó padlólemezt hamarosan a Toyota legnagyobb modelljeinél, a....