Vredestein

Ultrac Satin - a Vredestein prémium kategóriás és zöld besorolású nyári gumiabroncsa

2016.03.06.

Az Apollo Vredestein a Genfi Autószalonon mutatta be legújabb termékét, a nagy teljesítménnyel és ultramodern technológiai megoldásokkal felvértezett Vredestein Ultrac Satin abroncsot. A kifejezetten igényes vásárlóknak, felső kategóriás autókhoz és utcai terepjárókhoz tervezett abroncs az Apollo Tyres globális kutatási-fejlesztési központja által megalkotott technológiai megoldásokkal, valamint az olasz Giugiaro tervezőiroda dizájnjával készült.

A nagyobb méretű és egyre erőteljesebb motorral felszerelt autók térhódítása töretlen: a hagyományos robbanómotoros autók, a feltölthető hibridek és az elektromos modellek is egyre nagyobbá és nehezebbé válnak. Ez a trend vezetett ahhoz, hogy az Apollo Vredestein megalkossa legújabb abroncsát, amely a Vredestein Ultrac Satin nevet kapta. Ez a magas minőségű, prémium kategóriás nyári abroncs új szintre emeli az autók teljesítményét, ráadásul a CO₂-kibocsátás csökkentéséhez is hozzájárul.

Kiemelkedő tapadás nedves felületeken, alacsony gördülési ellenállás

A különleges, tapadásnövelő gyantának és a futófelületen elhelyezett, Z alakú bemélyedéseknek köszönhetően az új abroncs vizes felületeken is kiváló tapadást és irányíthatóságot biztosít. Az aszimmetrikus futófelület és az optimalizált mintázat hozzájárul a pontosabb kormányzáshoz és a jobb irányíthatósághoz. A vállalat szakemberei az alacsony gördülési ellenállás és a nedves felületeken is egyenletes tapadás érdekében öt területen értek el komoly eredményeket az abroncsgeometria optimalizálásával és az összetevők tökéletesítésével: a futófelület, a futófelület alapja, az oldalfal, a vázszerkezet, valamint a peremvédő.

A Vredestein Ultrac Satin jellemzői: Kiemelkedő fékteljesítmény: 3,3 méterrel rövidebb féktáv 80 km/h-nál nagyobb sebességnél, kényelmes, pontos és jól szabályozható kormányzás, 12 százalékkal jobb irányíthatóság száraz felületeken, 10 százalékkal jobb irányíthatóság nedves felületeken, alacsony gördülési ellenállás = alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás, 100% A-jelölés nedves felületen fékezésnél, gördülési ellenállás (C/B) és alacsony külső zajszint (71 dB), 16 és 18 hüvelyk közötti méretben, W és Y sebességkóddal kapható (az év második felében nagyobb méreteket is bevezetnek, 20 hüvelykkel bezárólag).

Különlegesség: Vredestein Ultrac Satin Hardwell edition!

A DJ Hardwellel való együttműködés és a #ROCKTHEROAD kampány keretében egy exkluzív, limitált kiadás is készül a Vredestein Ultrac Satin abroncsból. A Vredestein által támogatott „Run Wild” a 225. szám, amelyet Hardwell saját kiadója, a „Revealed Recordings” megjelentet, ezért a Vredestein Ultrac Satin Hardwell kiadásból is kizárólag 225 darab készül. Az abroncs oldalfala egyedi megjelenést kap, grafikus elemei között Hardwell névjegye, valamint egy hangszínszabályzó-görbe szerepel majd. Ez a termék kizárólag a kiemelt Apollo Vredestein partnereknél lesz kapható 225/45 R17 Y méretben, így például Audi A3 vagy Mercedes-Benz CLA típusokra lehet majd felszerelni.

Az oldal fő támogatója

 

2016.05.25
Öt év alatt közel ötszörösére nőtt az importált használt személyautók száma. ..
2016.05.25
A lengyel autóipar az idén elérheti a 22 milliárd eurós exportbevételt - írja honlapján az....
2016.05.25
Egy helyközi autóbusz személygépkocsival és kisteherautóval karambolozott szerda délelőtt....
2016.05.25
Hosszú tesztprogram zajlik az autógyárakban, amíg egy új autó piacra kerül. A tesztfázisban....
2016.05.25
A bérek emeléséről állapodott meg a szombathelyi LuK Savaria Kft. a vállalatnál működő két....
2016.05.25
A pozsonyi Volkswagen, a zsolnai Kia és a nagyszombati PSA adataiból ez derül ki. ..
2016.05.25
Tavasszal két kereskedés csatlakozott a meglévő hálózathoz, most pedig újabb négy városban lesz....
2016.05.25
Az év első négy hónapjában a Volkswagen Haszonjárművek világméretekben 154 600 gépkocsit....
2016.05.24
E heti rajzunk készítője Gaál Tibor T-boy, rajzának címe: Új kresztábla ..
2016.05.24
A Mercedes-Benz sikertörténetet ír Magyarországon, azért jöttünk Kecskemétre, hogy hosszú távon....