Vredestein

Ultrac Satin - a Vredestein prémium kategóriás és zöld besorolású nyári gumiabroncsa

2016.03.06.

Az Apollo Vredestein a Genfi Autószalonon mutatta be legújabb termékét, a nagy teljesítménnyel és ultramodern technológiai megoldásokkal felvértezett Vredestein Ultrac Satin abroncsot. A kifejezetten igényes vásárlóknak, felső kategóriás autókhoz és utcai terepjárókhoz tervezett abroncs az Apollo Tyres globális kutatási-fejlesztési központja által megalkotott technológiai megoldásokkal, valamint az olasz Giugiaro tervezőiroda dizájnjával készült.

A nagyobb méretű és egyre erőteljesebb motorral felszerelt autók térhódítása töretlen: a hagyományos robbanómotoros autók, a feltölthető hibridek és az elektromos modellek is egyre nagyobbá és nehezebbé válnak. Ez a trend vezetett ahhoz, hogy az Apollo Vredestein megalkossa legújabb abroncsát, amely a Vredestein Ultrac Satin nevet kapta. Ez a magas minőségű, prémium kategóriás nyári abroncs új szintre emeli az autók teljesítményét, ráadásul a CO₂-kibocsátás csökkentéséhez is hozzájárul.

Kiemelkedő tapadás nedves felületeken, alacsony gördülési ellenállás

A különleges, tapadásnövelő gyantának és a futófelületen elhelyezett, Z alakú bemélyedéseknek köszönhetően az új abroncs vizes felületeken is kiváló tapadást és irányíthatóságot biztosít. Az aszimmetrikus futófelület és az optimalizált mintázat hozzájárul a pontosabb kormányzáshoz és a jobb irányíthatósághoz. A vállalat szakemberei az alacsony gördülési ellenállás és a nedves felületeken is egyenletes tapadás érdekében öt területen értek el komoly eredményeket az abroncsgeometria optimalizálásával és az összetevők tökéletesítésével: a futófelület, a futófelület alapja, az oldalfal, a vázszerkezet, valamint a peremvédő.

A Vredestein Ultrac Satin jellemzői: Kiemelkedő fékteljesítmény: 3,3 méterrel rövidebb féktáv 80 km/h-nál nagyobb sebességnél, kényelmes, pontos és jól szabályozható kormányzás, 12 százalékkal jobb irányíthatóság száraz felületeken, 10 százalékkal jobb irányíthatóság nedves felületeken, alacsony gördülési ellenállás = alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás, 100% A-jelölés nedves felületen fékezésnél, gördülési ellenállás (C/B) és alacsony külső zajszint (71 dB), 16 és 18 hüvelyk közötti méretben, W és Y sebességkóddal kapható (az év második felében nagyobb méreteket is bevezetnek, 20 hüvelykkel bezárólag).

Különlegesség: Vredestein Ultrac Satin Hardwell edition!

A DJ Hardwellel való együttműködés és a #ROCKTHEROAD kampány keretében egy exkluzív, limitált kiadás is készül a Vredestein Ultrac Satin abroncsból. A Vredestein által támogatott „Run Wild” a 225. szám, amelyet Hardwell saját kiadója, a „Revealed Recordings” megjelentet, ezért a Vredestein Ultrac Satin Hardwell kiadásból is kizárólag 225 darab készül. Az abroncs oldalfala egyedi megjelenést kap, grafikus elemei között Hardwell névjegye, valamint egy hangszínszabályzó-görbe szerepel majd. Ez a termék kizárólag a kiemelt Apollo Vredestein partnereknél lesz kapható 225/45 R17 Y méretben, így például Audi A3 vagy Mercedes-Benz CLA típusokra lehet majd felszerelni.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....