Toyota

Valóban halhatatlanná vált a Toyota

2017.05.04.

Az Amerikai Reklámszövetség a napokban beválasztotta a Toyotát a reklámipari hírességek csarnokába (Advertising Hall of Fame). Az autógyártó ezzel hivatalosan is az amerikai és a globális kultúra szerves részévé vált, és nem mellékesen az első külföldi autómárka, amelyet beválasztottak a hírességek csarnokába!

Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, McDonald’s, The Walt Disney Company – ilyen és hasonló óriások, a globális gazdaság legnagyobb szereplői, a díj fennállásának nyolc évtizede alatt mindössze heten – kaptak bebocsátást eddig a reklámipari hírességek csarnokába, elnyerve ezzel az Amerikai Reklámszövetség (American Advertising Federation, AAF) legrangosabb elismerését. A „reklámipart átalakító, az észak-amerikai kultúra szerves részévé váló” vállalatok közé emelték idén nyolcadikként a Toyotát is.

A Toyota Tundra újszerű, 2012-es kampányától – amelyben a pickup elvontatta a 136 tonnás Endeavour űrsiklót –, a multikulturális közösségek felé nyitó, korukat megelőző projekteken át (mint amilyen az autóiknak előszeretettel becenevet adó, spanyol ajkú lakosságot megcélzó Mas Que un Auto’ / ’Több mint autó’ volt) több különleges kampányt is futatott a Toyota az elmúlt időszakban. A Mirai legutóbbi outdoor kampánya (amelyben az óriásplakátokat tartó konzolok a levegőt tisztítják) pedig egyenesen korszakalkotónak nevezhető.

Egészen a Prius hibrid és Mirai üzemanyagcellás modelleket hirdető, egyben a környezettudatos gondolkodást és a modern technológiákat is népszerűsítő kampányokig a Toyota újra és újra tanúbizonyságot tett és tesz a reklám és a marketing terén elfoglalt kreatív vezető szerepéről, miközben minden tevékenységével – legyen az hirdetés, autógyártás vagy jótékonykodás – az emberek javát igyekszik szolgálni, erősítve nemzetünk meghatározó értékeit: a sokszínűséget, a befogadó szemléletet és az előre tekintő gondolkodást” – hangsúlyozta a díj átadásakor James Edmund Datri, az AAF elnök-vezérigazgatója.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.18
Drámai pillanatokat élt át egy anya és hároméves gyereke, miután utóbbinak odacsukta a lábát a....
2024.04.17
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz....
2024.04.17
Eddigi legnagyobb projektjébe vágott bele az Autistic Art Alapítvány annak érdekében, hogy egy....
2024.04.17
És egyetemistákkal együtt tervezték.   ..
2024.04.17
Állványon elhelyezett és menet közbeni sebességmérő eszközzel is dolgoztak BRFK XVIII. Kerületi....
2024.04.17
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni. ..
2024.04.17
Éves összevetésben 7 százalékkal nőtt az autóipari termelés az első negyedévben - derül ki a....
2024.04.17
Új kiskereskedelmi koncepció hirdetett meg a Toyota, amelynek jegyében megújulnak és gyökeresen....
2024.04.17
- A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a régiós üzemanyagárak összehasonlíthatósága érdekében....
2024.04.17
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők....