reklám

A velencei Canal Grandén az új BMW 8-as Coupe

2018.11.07.

Egy autó, amelyet a felejthetetlen pillanatok éltetnek: a bajor prémiumgyártó új luxus sportautójának piaci premierjét egy látványos tévéreklám hirdeti, egyenesen az olaszországi lagúnák fővárosának legendás csatornájáról.

Az új BMW 8-as Coupé nem pusztán egy sportautó: a modellel a bajor prémiumgyártó új értelmet adott a luxusnak, autóipari álmokat váltott valóra és a vezetés élményének felejthetetlen pillanatait keltette életre. A BMW legújabb, látványos tévéreklámja, amely az új BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján készült el, a korábban átélhetetlen, most először megtapasztalt, vadonatúj vezetési élménnyel valóra váltott álmokat helyezi a középpontba.

A képre kattintva videó indul

A videóban a luxus sportautó meghódítja Velence történelmi központját: a káprázatos emlékművek mellett és a legendás Rialtó-híd alatt gurulva az új BMW 8-as Coupé a Canal Grande vonalvezetését térképezi fel – egy olyan útvonalat, amelyen autó még korábban soha nem járt. A reklámfilm egy kisfiú történetét meséli el, akinek évekkel későbbi, velencei vezetési élményével egy gyermekkori álma válik valóra. A nézők eközben korábban nem látott perspektívákból láthatják az olaszországi lagúnák fővárosát, a vezetés élményének olyan felülmúlhatatlan pillanataival megfűszerezve, amelyek mindeddig elképzelhetetlenek voltak.

A Daniel Wolfe rendezésében készült alkotás 15, 30 és 45 másodperces verziókban lesz látható. A kisfilm főszereplője egy fiatal velencei férfi, aki már gyermekként rátalált az autók, de különösképpen a BMW iránti rajongásra. A kisfiú kedvenc játéka egy BMW M1 autómodell volt, a motortechnológia rejtelmeibe pedig egy hajóépítő barátja révén nyert betekintést. Egy olyan városban azonban, ahol a hajók jelentik az egyetlen közlekedési eszközt, a főszereplő vezetés élménye iránt érzett, csillapíthatatlan vágya kielégítetlen maradt. A tinédzserként így elköltöző fiú csak jó néhány év múlva tér vissza Velencébe, hogy valóra váltsa gyermekkori álmát – az új BMW 8-as Coupé-val, amellyel keresztülvezet a Canal Grande egyedülálló, pontonokból megépített útvonalán.

A forgatókönyv a korábban lehetetlennek vélt gondolatok megvalósítását és az évek óta érlelt álmok valóra váltását helyezi a középpontba. „Luxusszínvonalú modelljeinkkel azon ügyfeleinket szólítjuk meg, akik ki mernek próbálni új dolgokat és messze túljutnak az elképzelhető határokon” – nyilatkozta Uwe Dreher, a BMW, a BMW i és a BMW M márkák nemzetközi kommunikációs vezetője. „Ezen célcsoportunknak olyan színvonalú vezetési élményt kínálunk fel, amely az exkluzivitás és a progresszív luxus iránti vágyaikat egyaránt kielégíti” – tette hozzá.

Az új BMW 8-as Coupé reklámfilmjének forgatási munkálataihoz a velencei hatóságok engedélyezték – a város történetében most először –, hogy a BMW Group egy pontonfolyosót telepítsen a város történelmi központjában húzódó Canal Grande csatornán. A lélegzetelállító vízi útvonalra, amelyen évszázadok óta gondolák, vaporettik és motorcsónakok jelentik a közlekedési eszközt, az új BMW 8-as Coupé a vezetés élményének vérbeli úttörőjeként érkezett meg – a szó szoros értelmében új utat jelölve ki. A szenzációs felvételek némelyikét drónokkal rögzítették, a reklámfilm pedig a világ minden táján kiválasztott televíziós csatornákon és online felületeken köszön majd vissza.

Az új BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján felépített kampányt a BMW Group a Serviceplan Campaign International közreműködésével váltotta valóra. A televíziós reklámfilmet a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on is átfogó médiaaktivitás egészíti majd ki. Az új BMW 8-as Coupé reklámfilmjének forgatási előkészületeiről, megoldásairól és érdekességeiről egy hosszabb dokumentumfilm is készül, amelyet az egyébként autómentes Velence izgalmas háttérinformációi színesítenek. „Az új BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján felépített kampány nem csupán az újdonság egyedi karakterét, de luxusszínvonalú modelljeink érzelmekben gazdag erőtöbbletét és a BMW márka innovációs erősségét is kifejezi” – mondta Kirsty Skinner-Gerth, a BMW Group nemzetközi kampányokért, műalkotásokért, filmekért és szórakoztató marketingért felelős részlegének vezetője.

Azáltal, hogy az új BMW 8-as Coupé modellt Velence történelmi háttere előtt mutatja be, a bajor prémiumgyártó tovább folytatja a luxus teljesítményű modellek szegmensében nemrégiben útnak indított, modellújításra koncentráló kampányát. A kategória képviselői egy merőben új márkalogót viselnek, teljes egészében kiírva a gyártó nevét: BAYERISCHE MOTOREN WERKE. A márka luxusszegmensben előirányzott fokozott jelenléte a BMW Group „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának egyik meghatározó célkitűzése, amellyel a müncheni központú vállalatcsoport hosszú távon is bebiztosítja fenntartható növekedését.  Az exkluzív modelleken én a kivételes szolgáltatásokon felül a BMW egy felülmúlhatatlan élményekre épülő világot épít fel a luxusautók egyre növekvő szegmensében, megismételhetetlen, inspiráló pillanatokkal múlva felül a vezetés színtiszta élményét.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.01.18
A Mol bruttó 3 forinttal emelte a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát pénteken, a 95-ös....
2019.01.18
Plug-in hibrid modellel támogatja a világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutó....
2019.01.18
Egy amerikai kulturális központ különleges alkotás elkészítésére kért fel egy neves kortárs....
2019.01.18
Az osztrák rendőrség műszaki szakértők bevonásával teherautókat és autóbuszokat ellenőrzött Dél-....
2019.01.17
A Szalay Balázs, Bunkoczi László páros beállította pályafutása legjobb eredményét és az összetett....
2019.01.17
A Datahouse adatai szerint 2018-ban összesen 159 326 új személygépkocsit és kishaszonjárművet....
2019.01.17
A francia Prévention Routiére közlekedésbiztonsági szervezet kutatása szerint éjszaka, lakott....
2019.01.17
Arend van Dam Hollandiából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.01.17
A német autóipari beszállító Eissmann cég 2,08 milliárd forintos beruházással bővíti nyíregyházi....
2019.01.17
A Ford több mint 1,35 millió járművet értékesített 2018-ban 20 hagyományos európai piacán*, amivel....