Volkswagen AG

A Volkswagen Truck & Bus továbbra is piacvezető Braziliában

2016.02.09.

A 2015-ös pénzügyi évben a Volkswagen Truck & Bus márka a nehéz piaci körülmények ellenére megőrizte piaci vezető helyét Brazíliában. Az MAN latin-amerikai leányvállalata immár a 13. egymás követő évben őrzi vezető helyét az új haszonjárművek piacán.

Az Anfavea autóipari egyesület szerint a Volkswagen és az MAN márkák új forgalomba helyezési adatai elérték a 19.543 darabszámot. Az autóbusz üzletágban az MAN Latin America 3.659 busz alvázzal a második helyet foglalja el. Az elmúlt pénzügyi esztendőben a Scania 5.224 teherautót és 391 buszt adott át Brazíliában, ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy a svéd haszonjármű márka a piacon a 16 tonna feletti modellekkel van jelen. Ennek eredményeképpen a Brazíliában regisztrált nehéz haszonjárművekből majdnem minden harmadik gépjárművet a Volkswagen Csoport gyártott; ezek teljes mennyisége 24.767 teherautó és 4.050 busz volt.

„Az elmúlt évben a haszonjárművek iránti kereslet Brazíliában a gazdasági válság következtében óriási méretű zuhanást mutatott. Az a tény, hogy kollégáinknak  Brazíliában, ebben a rendkívül kedvezőtlen környezetben sikerült megvédeni piacvezetői pozíciójukat, kiemelkedő eredménynek számít. Mindez azt mutatja, hogy mi a megfelelő termékeket kínáljuk ügyfeleinknek Latin Amerikában”- mondta Andreas Renschler, a Volkswagen Truck&Bus márka vezérigazgatója, a Volkswagen AG igazgató tanácsának tagja.

A gazdasági környezet Brazíliában az elmúlt év során tovább romlott. Ennek hatását tovább erősítették a brazil kormány által bevezetett megszorító intézkedések, amelyeket az adósságállomány csökkentése és az infláció megfékezése érdekében fogadtak el. A teherautók és a buszok vásárlásához nyújtott állami támogatásokat jelentősen kedvezőtlenebb feltételekkel adták, ami további feszültséget gerjesztett a haszonjárművek piacán.

„Brazília most is és a jövőben is az egyik legfontosabb piacunk marad. A dolgok természetéből adódik, hogy a feltörekvő országokban a haszonjárművek nagyon ciklikus üzletmenete még nagyobb ingadozásoknak van kitéve. A dél-amerikai piacok a múltban nagy örömöt szereztek nekünk, és ez ismét  így lesz a jövőben is. Erről meg vagyok győződve”- mondta  Andrea Renschler, aki egyben a Német Ipari Szövetség latin-amerikai bizottságának elnöke is.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.04.26
A csapágy meghibásodások döntő hányada a rossz szerelésre vezethető vissza. ..
2017.04.26
Az első negyedévben megduplázta a nyereségét a német Daimler autógyártó konszern a Mercedes-Benz....
2017.04.26
Két gépkocsi ütközött össze Bácsalmáson, a Szent János utca és a Juhász Gyula utca....
2017.04.26
- Pontosan definiálnák az iskolai kirándulásokat és a balesetek esetén az objektív kártérítési....
2017.04.26
Budapestről indult és Londonba tartott az az autóbusz, amelyet súlyos műszaki hiányosságok miatt....
2017.04.26
Anatoly Radin Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2017.04.26
A nürburgringi 24-órás versenyen a bajor prémiumgyártó a Zöld Pokolban aratott első győzelem....
2017.04.26
A növekvő árbevétel és alkalmazotti létszám ellenére 2013 óta megállíthatatlannak tűnik az....
2017.04.26
Két aktív Formula–1-es pilóta – Daniel Ricciardo és Valtteri Bottas – DTM-autók, a túraautó-....
2017.04.26
Dolgozott Wolfsburgban, a Volkswagen központjában. Két évig logisztikai vezetőként irányította....