Volkswagen Haszonjárművek

A VW Truck & Bus újdonságai a Nemzetközi Haszonjármű Kiállításon

2016.09.26.

A Volkswagen Truck & Bus most először lép a nagyközönség elé egy több, egyenként is erős márkát egyesítő csoport képviselőjeként. A világ legnagyobb haszonjármű kiállításának megnyitója előtti estén egy helyen mutatja be a MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus és Volkswagen Haszonjárművek márkák kiállításon szereplő különlegességeit.

A számos újdonság mellett kiemelt figyelmet kap az alternatív hajtásrendszerek illetve a hálózatba kapcsolt haszonjárművek témaköre. Ennek megfelelően az esti esemény a „Kapcsolódj be. Magasabb szintre kapcsoljuk a szállítást” mottót kapta. A Volkswagen Truck & Bus számos technológiai megoldással érkezett Hannoverbe, amelyek mind a személyszállítás, mind az áruk szállításának fenntarthatóságát hivatottak segíteni. Segítségükkel lehetségessé válik a haszonjárművek még tisztább üzeme és általában véve a szállítási folyamatok még intelligensebbé tétele.

Andreas Renschler, a Volkswagen Truck & Bus márka vezérigazgatója, a Volkswagen AG igazgató tanácsának tagja elégedetten nyilatkozott az újdonságokról: „Különleges pillanat ez a még mindig igen fiatal márkánk számára és személy szerint nekem is, hogy első alkalommal mutathatjuk be itt Hannoverben együtt márkáink innovatív erejét. Továbbra is szem előtt tartjuk egyértelmű célunkat, hogy a következő évtizedben az iparág világbajnok gyártójává váljunk. És ez az eljövendő évtized nagyobb változást hoz a haszonjárművek világában, mint az elmúlt ötven év. Ennek oka pedig a digitalizációban keresendő. Ezért fejlesztettük ki új, RIO névre hallgató márkánkat, amely a szállítási ökoszisztéma minden szereplőjének segítségére lesz a még jövedelmezőbb működés megteremtésében. 2017 végére minden, a MAN és a Scania márkák által gyártott tehergépjármű hálózatba kapcsolt lesz. Jelenleg is mi vagyunk Európa vezető márkája a hálózatba kapcsolt haszonjárművek kategóriájában. Folyamatosan törekszünk arra, hogy egy kizárólag járműgyártással foglalkozó vállalatból intelligens szállítási rendszereket szolgáltató szereplő legyünk.” A RIO márka a szállítási lánc minden szereplője számára egy nyílt forráskódú, felhő alapú digitális felületet kínál, amely így lényegesen átláthatóbb és hatékonyabb, ezzel együtt környezetbarátabb működést tesz lehetővé.

Alternatív hajtásrendszerek és elektromos mobilitás

Legyen szó akár a hagyományos dízelmotorral hajtott változatokról, napjaink modern tehergépjárművei és buszai eleve igen tisztán üzemelnek. A MAN, a Scania és a Volkswagen Haszonjárművek márkák a Nemzetközi Haszonjármű Kiállítás alkalmával mutatják be erőforrásaik legújabb generációját, amely mind hatékonyság tekintetében, mind az alacsony üzemanyag-fogyasztást és a csökkentett károsanyag-kibocsájtást vizsgálva élen járnak szegmensükben. Ezen kívül a Volkswagen Truck & Bus a márkáik által kínált alternatív hajtásrendszerek teljes palettáját bemutatja a kiállításon. Ezen belül egyre növekvő arányban vannak jelen az elektromos hajtásrendszerek, amely mind komolyabb szerephez jut a haszonjárművek piacán is.

A Volkswagen Truck & Bus márkái a jövőben elektromos járművek széles kínálatával várják majd ügyfeleiket. A Volkswagen Haszonjárművek által kínált e-load up! és eCrafter modellek mellett a MAN és a Scania márkák hibrid és elektromos hajtású buszain át egészen a MAN eTruck városon belüli teherszállításra szánt nehéz haszongépjárművéig a Volkswagen Truck & Bus termékpalettája hamarosan minden alkalmazási területen kínál megoldást. De a dízel erőforrások továbbra is fontos szerepet játszanak.

„Különösképpen a nagyobb távolságokra történő szállítás esetében vagy az építkezéseknél játszanak még egy ideig kiemelt szerepet a dízel motorok.” – nyilatkozta Andreas Renschler, majd hozzátette: „Habár most mindenki az elektromos mobilitásról beszél, nem szeretnénk az alkalmazott technológiák körét teljesen leszűkíteni. Éppen ezért a tisztán elektromos hajtásrendszereknek helye van a fejlesztési stratégiánkban, ugyanúgy, mint az üzemanyagcellának, a hibrid hajtásnak, a biodízelnek vagy a gázüzemnek. Nem mondhatjuk meg ügyfeleinknek, hogy mit használjanak, de a kínálatunkban pontosan megtalálják a céljaiknak tökéletesen megfelelő megoldást, amely üzleti előnyöket is biztosít számukra.”

A cikk folytatódik a következő oldalon!

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.03.28
Új hajtáslánccal bővül a Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett modellje, a....
2024.03.28
Négy új hajó siófoki felavatásával vette kezdetét a 178. balatoni hajózási szezon csütörtökön. ..
2024.03.28
Két kulcsfontosságú modelljükhöz is ráncfelvarrást mutatott be a Seat és további két modell kaphat....
2024.03.28
Második évtizede viselhetik a büszke jelzőt Győrben: az Audi Hungaria üzemelteti a világ legnagyobb....
2024.03.28
Az új Toyota Yaris a kifinomult technológia és a vezetési élmény legfrissebb példája, mely a hibrid....
2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....