Sportautók

Jön az új BMW M3 limuzin és az M4 Coupé - videóval

2020.09.23.

Az első BMW M3 megjelenése után harmincöt évvel a BMW M GmbH reflektorfénybe gurítja a prémium középkategória nagyteljesítményű sportautó etalonjának legújabb generációját. 

Az új BMW M3 limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 248 gramm / km), az új BMW M3 Competition limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,2 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 234 gramm / km), az új BMW M4 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 248 gramm / km) és az új BMW M4 Competition Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,2 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 234 gramm / km) kvartettje új szintre emeli a versenypályára optimalizált menetteljesítmény és a kompromisszumoktól mentes hétköznapi használhatóság párosát.
 
A képre kattinva megnézheti a videót.
A négy új nagyteljesítményű sportautó 2021 márciusában ünnepli piaci premierjét. Az eltérő karosszériakoncepciók okán – az ötszemélyes limuzin-kialakítástól kezdve a négyszemélyes kupé-sziluettig – a hajtáslánc-technológiában rejlő vezetési élményt minden tekintetben saját preferenciáik szerint élhetik át a bajor prémiumgyártó ügyfelei. 
 
Az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé esetében az M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros hathengeres benzinmotor 353 kW / 480 lóerő maximális teljesítménye egy hatfokozatú manuális váltón keresztül érkezik meg a két hátsó kerékre, amely egyedülálló a szegmensben.
 
Az új BMW M3 Competition limuzin és az új BMW M4 Competition Coupé párosában a még magasabb fordulatszám-tartományig kalibrált erőforrás 375 kW / 510 lóerő maximális teljesítményre képes, amelyet egy Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltó továbbít a hátsó tengely felé. A két Competition kivitel M xDrive intelligens összkerékhajtással is elérhető lesz, a tervek szerint 2021 nyarától.
 
A bajor prémiumgyártó ügyfelei így három különböző hajtáslánc-konfigurációval rendelhetik meg limuzin vagy kupé modelljüket. Az újdonságok legendás BMW M fejlesztéseit és finomításait a mérnökök a zárt aszfaltcsíkokra tervezett BMW M4 GT3 versenyautó kvalitásaival párhuzamosan végezték, amelyek eredményeként az új generáció tagjai még közvetlen elődmodelljeiknél is dinamikusabb menetteljesítményekre képesek.
 
A négy új BMW M modell mindezeken felül a hajtáslánc és a futómű-technológia végtelenül széles beállítási lehetőségeiben, a magával ragadó formanyelvben és az új, M-specifikus járművezérlő rendszerben is megegyezik. A vezetés élménye így a hosszabbra nyúló utazások kényelmében és a hétköznapok kompromisszumoktól mentes használhatóságában éppúgy jelen van, mint a versenypályákon elszabaduló zabolátlan teljesítmény vérpezsdítő lüktetésében.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.10.22
A rendőrséghez 2020. október 21-én dél körül érkezett bejelentés személyi sérüléssel nem járó....
2020.10.22
Egy amerikai nyugdíjas mérnök immár hatodik éve építi azt a különleges autót, amely a Forma-1....
2020.10.22
Jorge Díezt nevezték ki a SEAT új formatervezési igazgatójává, aki december 1-től látja el új....
2020.10.22
A Volkswagen tovább folytatja hibrid offenzíváját. Mostantól a Touareg is elérhető két különböző,....
2020.10.22
Csigolyasérülésekkel került kórházba az a hatvan éves magyar mezőgazdasági munkás, akin áthajtott....
2020.10.21
A gépjármű-tulajdonosokat a KRESZ kötelezi arra, hogy az autóban „B” jelű elsősegélycsomagot....
2020.10.21
Alexander Galaganov Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2020.10.21
Az orosz közösségi médiában információk jelentek meg az AvtoVAZ alkalmazottainak keresetéről – írja....
2020.10.21
A Budapesti Rendőr-főkapitányság a Budapesti Közlekedési Központtal közösen tartott....
2020.10.21
A kanadai Forma-1-es pilóta, Lance Stroll szerdán bejelentette, hogy az október 11-ei Eifel Nagydíj....