Sportautók

Jön az új BMW M3 limuzin és az M4 Coupé - videóval

2020.09.23.

Az első BMW M3 megjelenése után harmincöt évvel a BMW M GmbH reflektorfénybe gurítja a prémium középkategória nagyteljesítményű sportautó etalonjának legújabb generációját. 

Az új BMW M3 limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 248 gramm / km), az új BMW M3 Competition limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,2 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 234 gramm / km), az új BMW M4 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 248 gramm / km) és az új BMW M4 Competition Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,2 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 234 gramm / km) kvartettje új szintre emeli a versenypályára optimalizált menetteljesítmény és a kompromisszumoktól mentes hétköznapi használhatóság párosát.
 
A képre kattinva megnézheti a videót.
A négy új nagyteljesítményű sportautó 2021 márciusában ünnepli piaci premierjét. Az eltérő karosszériakoncepciók okán – az ötszemélyes limuzin-kialakítástól kezdve a négyszemélyes kupé-sziluettig – a hajtáslánc-technológiában rejlő vezetési élményt minden tekintetben saját preferenciáik szerint élhetik át a bajor prémiumgyártó ügyfelei. 
 
Az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé esetében az M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros hathengeres benzinmotor 353 kW / 480 lóerő maximális teljesítménye egy hatfokozatú manuális váltón keresztül érkezik meg a két hátsó kerékre, amely egyedülálló a szegmensben.
 
Az új BMW M3 Competition limuzin és az új BMW M4 Competition Coupé párosában a még magasabb fordulatszám-tartományig kalibrált erőforrás 375 kW / 510 lóerő maximális teljesítményre képes, amelyet egy Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltó továbbít a hátsó tengely felé. A két Competition kivitel M xDrive intelligens összkerékhajtással is elérhető lesz, a tervek szerint 2021 nyarától.
 
A bajor prémiumgyártó ügyfelei így három különböző hajtáslánc-konfigurációval rendelhetik meg limuzin vagy kupé modelljüket. Az újdonságok legendás BMW M fejlesztéseit és finomításait a mérnökök a zárt aszfaltcsíkokra tervezett BMW M4 GT3 versenyautó kvalitásaival párhuzamosan végezték, amelyek eredményeként az új generáció tagjai még közvetlen elődmodelljeiknél is dinamikusabb menetteljesítményekre képesek.
 
A négy új BMW M modell mindezeken felül a hajtáslánc és a futómű-technológia végtelenül széles beállítási lehetőségeiben, a magával ragadó formanyelvben és az új, M-specifikus járművezérlő rendszerben is megegyezik. A vezetés élménye így a hosszabbra nyúló utazások kényelmében és a hétköznapok kompromisszumoktól mentes használhatóságában éppúgy jelen van, mint a versenypályákon elszabaduló zabolátlan teljesítmény vérpezsdítő lüktetésében.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.12.03
1920-1930. Tündöklés és bukás. Újabb érdekességgel jelentkezünk, hogyha már a koronavírus először....
2020.12.03
Jia Meng Kínából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra pályázatára....
2020.12.03
Nem kell elfogadni, hogy évente hatszázan halnak meg Magyarországon közlekedési balesetben - mondta....
2020.12.03
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) külön engedélyének köszönhetően részt vehet a fiatal Forma-1....
2020.12.03
Nem véletlen, hogy a Teslát még csak meg sem említi a Daimler vezérigazgatója, hiszen az európai....
2020.12.03
Egyedülálló hidat építettek indiai szakemberek egy forgalmas főút fölött, hogy segítsenek a....
2020.12.03
A Rail Cargo Hungaria 1,5  milliárd forintot meghaladó értékű beruházással lecseréli vagonjainak....
2020.12.03
Rekordszámú elődás, nemzetközi szinten is értékes kutatási eredmények hangzottak el az autonóm....
2020.12.03
Sipőcz Győző, a Goodyear Hungary Kft. kelet-európai kiskereskedelmi operatív vezetője váltotta a....
2020.12.03
Gyászos a mai nap mérlege közlekedésbiztonsági szempontból. A BM Katasztrófavédelmi....