Elcsépelt kijelentések, gyönyörű vonalak, Volkswagenes értékek. Semmi olyan újdonságra nem számíthatnak mai használttesztünkből, ami meglepő lenne. Az Arteon Shooting Brake azt adja, amit ígér, de vajon használtan is meg tudta tartani újkori vonzerejét? Hamarosan ez is kiderül.
Friss és rendkívül pozitív Leapmotor tapasztalatokkal felvértezve, nagyon kíváncsi voltam, hogy mire képes ez az új kínai gyártó a C10-hez képest a piaci kínálat másik felén a T03-mal. Nos, tanulságos teszthét volt.
Az SAIC Motor Maxus márkájának több teherautóját is forgalmazza hazánkban a Grand Automotive. A Maxus eDeliver 9 számos csomagszállító flottájában megtalálható. Kipróbáltuk.
Mi történik, ha az elektromos mobilitás párosul a hamisítatlan luxussal? Béke, nyugalom, erő és kényelem. Ez az új BMW iX, amelyet 544 lóerős változatban teszteltem.
A benzines csúcsmotorral is kipróbáltuk a BMW 2-es Gran Coupét. Jó utazóautó igényes ügyfeleknek.
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen lehoztuk a teszthetet babával együtt, és ez abszolút a GC kasztni érdeme.
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye a 14 milliós, szinte soros hibridként működő Jaecoo térnyerése.
A kínai Chery-hez tartozó Omoda autómárka zászlóshajójában az extra tényleg alap, nincs semmi, amit hiányoltam volna. Lóerő van dögivel, az elektromos hatótáv hosszú, a kényelem pazar, az ár-érték arány kiváló. De a kocsi mégsem tökéletes.
A kínai Geely-csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben vezette be két modelljét Magyarországon. A fapados és egyszerű V6e modell után az izmos, látványos és személyautós tulajdonságokkal felvértezett SV modellt teszteltem.
Teljesen megújult az Audi legnépszerűbb szabadidő-autója, a Mexikóban gyártott Audi Q5. Tágas, erős, kényelmes, drága és már nem annyira takarékos, mint korábban volt.