Az alábbi cikk különleges csemege a magyar automobilizmus kezdeti időszakáról. Az Autó Motor 1935. 7. évf. 8. számából idéztünk.
Szerző: Bánffi Tibor
Az első vidéki trolibuszjárat Szegeden indult 1979. április 29-én. A 45 éves évfordulón újra 2 forintba került a vonaljegy a még szovjet gyártmányú ZIU–9-es által teljesített az ünnepi járaton.
A közlekedési kultúra napján a 75 éves kelenföldi autóbuszgarázs nyitja meg kapuit a látogatók előtt.
Az 1983-ban bemutatott Peugeot 205 igazi telitalálat volt: szerették a vásárlók, megbízható volt, dizájnforradalmat indított el a Peugeot-nál és gyors sportsikerek kísérték 15 éves karrierjét.
Kissé a szervezőket is meglepő, nagy érdeklődés mellett zajlott az I. Mercedes-Benz klasszikus autók kiállítása áprilisban Szegeden. Magyarországon először volt látható egy helyen a legendás autómárka mintegy 140 különböző, ma már klasszikusnak számító példánya.
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a jótállás. A Ford T modell számos innovációja mellett a 9 hónapos garanciával is kezdeményező volt. Az autógyárak fokozatosan kiterjesztették a jótállást időre, és, -vagy kilométerre. A magyar...
Május 10-én, a Mentők napján megemlékezést és ünnepet tart az Országos Mentőszolgálat.
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern, futurisztikus hangulatú lobbi kialakítása volt, amely minden vendég számára közvetlenebb és könnyebben elérhető, miközben a jegyvásárlás folyamatát digitális megoldások teszik hatékonyabbá.
A 45. évfordulót nosztalgiajáratokkal, az alkalomra készült emlékjeggyel és virtuális kiállítással köszöntik hétfőn - tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) vasárnap az MTI-t.
Mercedes-Benz minden mennyiségben. Gyönyörűen felújított, karbantartott, retró Mercedeseket láthatott a nagyérdemű minap Szegeden a Pick Arénában, ahol a show része volt számos mai, és ugyancsak (méreg)drága modell is.