Gigantikus méretek, áramvonalas forma, szoborszerű megjelenés, elegancia és dinamizmus jellemzi azt az új koncept autót, melyet egy magyar tervező, Bocsi Attila mutatott be a torinói Nemzeti Autómúzeumban. Több mint kétszáz újságíró és érdeklődő vett részt a „Mobilitás...
Két társával álmodta meg a „magyar vízi Teslát” Rádi Péter. Ő koordinálta azt a csapatot, amely öt év alatt megtervezte, kifejlesztette és gyártani kezdte a Balatonnál a Narke Electrojetet. A mérnök mesél arról, miként válhat egy ekkora projektben is kulcsfontosságúvá egy hétköznapi tablet tokja...
Két társával álmodta meg a „magyar vízi Teslát” Rádi Péter. Ő koordinálta azt a csapatot, amely öt év alatt megtervezte, kifejlesztette és gyártani kezdte a Balatonnál a ma már világszerte mind elismertebb Narke Electrojetet. A mérnök mesél arról, miként jutott el a gyerekkori szerelésmániától a...
Kétféle ember létezik. Az egyik típusba azok tartoznak, akik elismerik az automataváltók előnyeit, és a kényelmét, a másik csoportban pedig azok vannak, akik még nem próbálták. Miért fogalmaztam ilyen sarkosan? Azért mert napi szinten használok automata, és manuális váltós autót is, így...
A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum Ganz Ábrahám Öntödei Gyűjteményében augusztus közepéig látogatható az az időszaki kiállítás, amely a Korbuly család hazai ipartörténetben...
A hazai járműtörténelemben elsősorban a Csepelen gyártott motorkerékpárok töltöttek be jelentős szerepet. Ám a Weiss Manfréd Acél- és Fémművek Rt, a Csepel Vas és Fémművek elődvállalata az 1920-as években autókat is gyártott.
Budapestről érkező autós újságírók és a Ford Magyarország képviselői is részt vettek azon az április végi eseményen, amelyen veterán járművekből, köztük T-modellekből álló karaván járta végig Makót, emlékezve a város jeles szülöttjére, Galamb Józsefre.
Az autóiparra jelentős hatással bíró magyar alkotók és szakemberek között Dániel Tündét is bemutatták a Magyarok a világ járműgyártásában kiállítás március végi megnyitóján, A formatervezőnek a jövő és a jelen Audijainak a legszebb felnijeit köszönhetjük.
Az újkori autóipar forradalmának időszakát éljük. Ez a velünk élő revolúció egy szemléletbeli változást is magával hoz, ami ma már túlmutat magán az eszközön, sokkal inkább a mobilitásra koncentrál, annak is az autonóm formájára. Némi túlzással élve maholnap életünk részévé válnak az...
A munkatársak kedvesek, rendesek, az emberek nyitottak. Több mint két év alatt semmiféle negatív élményt nem tudnék felidézni – nyilatkozta portálunknak adott interjújában Szollár Lajos, a Volkswagen oroszországi motorgyárának vezetője, aki feleségével két éve költözött Kalugába.