Február első felében Magyarországra is megérkezett az új Volkswagen Passat, a már csak kombiban elérhető, kézi váltóval nem kérhető modellt március végén kaptuk meg egy próbaútra a Porsche Szegedtől.
Eredetiek a dugattyúk, a gyűrűk, a főtengely és a hajtókarcsapágyak, igaz a harmadik turbó és a negyedik hengerfej szolgál már a motoron. Mindezt 30 ezer kilométeres olajcsere-periódussal teljesítette a legendás élettartamú dízel.
A szeptemberi világpremier után február első felében Magyarországra is megérkezett az új Volkswagen Passat, a már csak kombiban elérhető modellt a hónap közepén mutatták be Szegeden a régi és potenciális ügyfeleknek.
Te is belegondoltál már, hogy milyen lenne szedán farral az új Volkswagen Passat? Nem kell tovább képzelődni, elkészült egy realisztikus grafika a nem létező szedán változatról.
Nagyobb, jobb anyagokból építkező és kényelmesebb lesz a Passat kilencedik generációja a Volkswagen szerint, amit most néhány álcázott gyári fotón is megmutattak.
A Passat szedán gyártása szűnt meg 2021 végén, de a kombi és a Passatra épülő, kupé jellegű kétféle Arteon még marad a kínálatban.
Két év múlva jöhet a kilencedik nemzedék, egy teljesen új karosszériatípussal.
Nem megy jól a felső-középkategóriás autóknak, legyen az bármilyen formájú vagy hajtásláncú. Azonban még így is a Passat a legkellendőbb közülük, így furcsa lenne a hirtelen kivezetése.
Az elsuvosodó autópiacon kevés limuzin, illetve kombi tartja még a frontot. A germán hősök egyike a Volkswagen Passat, amelynek kombija már ikonná vált. De vajon meddig tart ki?
Mindössze néhány héttel megjelenése után a megújult Passat elnyerte a „2019. Legjobb Cégautója” díjat.