Ford

10 százalékkal nőtt a Ford európai értékesítése

2015.10.12.

Szeptemberben tovább nőttek a Ford európai járműeladásai; a siker hátterében a márka vadonatúj vagy jelentősen felfrissített modelljei iránti erős kereslet áll; a leglátványosabb érdeklődés az új Mondeo, a márka SUV-kínálata, valamint a haszongépjárművek iránt tapasztalható.

A Ford szeptemberi összesített járműértékesítése a vállalat 20 hagyományos európai piacán elérte a 140.300 darabot, az év első kilenc hónapjában pedig 978.800 Ford talált gazdára; ez azt jelenti, hogy az értékesítés 8 százalékkal nőtt a tavaly szeptemberi, illetve 10 százalékkal a 2014-es első háromnegyed évi eredményhez képest.

A vállalat összesített részesedése a gépjárműpiacon 8,9 százalék volt szeptemberben, és 8,1 százalék az első háromnegyed évben; 2011 óta ez a legmagasabb első háromnegyed éves piaci részesedés. Európában a Ford volt az 1. számú haszongépjármű-márka (mind szeptemberben, mind pedig az első háromnegyed évben), és továbbra is második helyen áll az európai összesített gépjárműpiaci és személyautó-piaci értékesítésben.


– Vásárlóinknak nem csupán az iparág legfrissebb és legszélesebb járműkínálatát nyújtjuk, hanem a technológiai opciók gazdag választékát is, például az üzemanyag-takarékos EcoBoost benzinmotorokat – nyilatkozta Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Ma már az eladott autók egynegyedét EcoBoost közvetlen befecskendezésű benzinmotor hajtja, és egyötödükben a többszörösen díjnyertes 1,0 literes EcoBoost erőforrás működik.”

Szeptemberben és az év első kilenc hónapjában a Ford személygépkocsi-értékesítési eredményeinek 73 százalékát tette ki a magasabb értékű és flottaszegmensben elért értékesítés – ez 1, illetve 3 százalékponttal múlja felül az iparág átlagos eredményét.


A Ford Magyarország az idei év első kilenc hónapjában 12,2 százalékra növelte részesedését a teljes járműpiacon. Ezzel az eredménnyel a magyar importőr Európában a második legnagyobb piacrészesedést produkáló piac az összesített jármű értékesítés tekintetében.

Szeptemberben és az év első kilenc hónapjában a Ford piacvezető volt az Egyesült Királyság összesített gépjármű-piacán, szeptemberben Írországban és az első háromnegyed évben Magyarországon, és 20-ból 12 hagyományos európai piacán növelte piaci részesedését: Magyarországon, Németországban, Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, Portugáliában, Hollandiában, Belgiumban, Svájcban, Svédországban, Norvégiában, Írországban és Lengyelországban, valamint török leányvállalatánál, a Ford Otosannál.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.09
A HangZóna mai vendége Bognár Tamás a Porsche Hungaria kommunikációs vezetője. ..
2024.05.09
Az MTI helyszínről származó információja szerint az egyik oldalon elütöttek egy embert, aki....
2024.05.09
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.09
A kínai autópiacon tomboló árháború és szoros verseny rendkívüli leleményességre ösztönzi az....
2024.05.09
Marokkó egy varázslatos hely, ahol a nomád berber hagyományok üdvözlik és magukba szívják a világ....
2024.05.09
A VW az adminisztratív létszámot felmondási szerződésekkel akarja csökkenteni. Aki gyorsan dönt,....
2024.05.09
Magyarország európai gazdasági súlyát nagy mértékben növeli, hogy a BYD az autóbuszgyára után az....
2024.05.09
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson....
2024.05.09
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA)....
2024.05.09
Nem mindennapi teljesítmény büszke birtokosa egy budapesti Volkswagen Jetta és annak gazdája, Szűcs....