Hyundai i20
A második generációs i20 2015 elején érkezik meg a kereskedésekbe, eleinte csak ötajtós karosszériával. Később csatlakozik majd a kínálathoz a háromajtós is.
A 4035 mm hosszú kocsi formatervét a „Folyékony szobrászat” formanyelv második generációjának szellemében készítették el, ennek ellenére kissé citroenesre sikerült az összhatás. Az i20 orrát a nagyméretű, hatszögletű hűtőmaszk és a LED-es nappali fényekkel ellátott hatalmas fényszórók uralják, de a külső legjellegzetesebb részletei így is a fényes feketére fényezett C-oszlopok a karosszéria hátulján. Sajnos a belső térről még nincsenek képek, de szinte biztosra vehető hogy tágasabb, jobb minőségű, és gazdagabban felszerelt lesz, mint eddig.
Új padlólemezre épül az i20, a tengelytáv 45 mm-rel lett hosszabb, mint eddig, ami bizonyára jó hatással lesz a belső térkínálatra. A 320 literes csomagtartó az egyik legnagyobb a kategóriában, a Ford Fiestáé például 30 literrel kisebb. Olyan, eddig csak nagyobb modellekre jellemző extrák jelennek meg a kínálatban, mint a nyitható és buktatható üveg panorámatető, a színes tolatókamera, vagy a LED-es hátsó világítás.
Az európai változat motorkínálata még nem ismert, de valószínűleg az elődből ismert motorokkal, a 83 lóerős 1,2-essel, a 89 és 99 lóerős 1,4-essel, valamint a 90 lóerős 1,4-es dízellel lehet majd megvenni az i20-ast. Elképzelhető, hogy alapmotorként felveszik a kínálatba az új i10 egyliteres, háromhengeres benzinesét is.