BMW Group

A BMW Group idén már több mint egymillió autót adott el

2018.06.13.

A világszerte átadott 1.003.573 darab új autó 1,6 százalékkal szárnyalja túl a múlt év hasonló időszakának teljesítményét.

2018 a BMW Group történetének eddigi legeredményesebb első öt havi értékesítési mutatóját hozta: január és május között a vállalatcsoport több mint egymillió ügyfele vette át új BMW, MINI vagy Rolls-Royce modelljét. A szám szerint 1.003.573 új autó az előző év hasonló időszakához képest 1,6 százalékos abszolút eladási növekedést jelent.

„Az egymilliós értékesítési darabszám ilyen korai elérése valódi mérföldkövet jelent vállalatcsoportunk történetében” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja.

"Nagy örömmel tapasztaljuk, hogy BMW X modelljeink nagyobb népszerűségnek örvendenek ügyfeleink körében, mint korábban bármikor, és hogy a modellpaletta az új BMW X3 kínai piacon jelentkező átmeneti hiánya ellenére is értékesítési rekordot ért el. Hálózatról tölthető modelljeink iránt eközben egyre intenzívebb ügyfél-érdeklődés mutatkozik, csak idén 41 százalékkal több tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsit adtunk át, mint egy évvel korábban” – tette hozzá Pieter Nota.

Öt évvel az első BMW i modell piaci premierje után olyannyira felélénkült az ügyfelek érdeklődése, hogy a BMW Group lipcsei gyárában 50 százalékkal megnövelte az új modellek termelési intenzitását, már napi 200 darabra. Az idei év első öt hónapjában világszerte az előző esztendő hasonló időszakához képest 41 százalékkal több, pontosan 46.849 darab BMW i gépkocsi, BMW iPerformance modell és plug-in hibrid MINI talált gazdára.

2018 januárja és májusa között a BMW Group világszerte 303.202 darab BMW X modellt adott át ügyfeleinek, amely a BMW teljes értékesítési mutatójának 35,3 százalékát teszi ki és 3,4 százalékkal múlja felül az előző esztendő hasonló időszakának teljesítményét. A BMW az év első öt hónapjában 858.675 darab új autót adott el, amely 1,6 százalékos növekedést jelent. A paletta kiemelkedően sikeres tagja az új BMW 1-es sorozat és az új BMW 5-ös sorozat, amelyekből 82.828 darab, illetve 156.105 példány talált gazdára január és május között, 11,6 százalékos, valamint 12,5 százalékos értékesítési fejlődést produkálva. A MINI ez idő alatt világszerte 143.472 darab új autót adott el, amely 1,2 százalékos gyarapodásnak felel meg. A BMW Motorrad 70.007 darabon zárta az első öt hónapot, amely a tavalyi szám tükrében 1,6 százalékos csökkenés. A bajor prémiumgyártó kétkerekű divíziója idén kilenc új járműről rántja le a leplet, az ezzel párhuzamosan végrehajtott termelésoptimalizálás pedig az új modellek leszállítási idejére is hatással lesz. A gyártó mindezek ellenére abszolút értékesítési növekedést irányoz elő az idei évre.

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.10.17
1912 nyarán, a Királyi Magyar Automobil Club szervezésében közel húsz bátor magyar és külföldi....
2018.10.17
Több millió eurós befektetéssel Érden építi fel új központját és tesztbázisát a járműipari AVL....
2018.10.17
Az Orosz Gépjárműgyártók Szövetsége (AEB) bejelentette, hogy 2018 szeptemberében az orosz autópiac....
2018.10.17
Újabb medvét gázolt el egy kamion szerdán a romániai A1-es (dél-erdélyi) autópálya Szeben megyei....
2018.10.17
Sergei Semendyaev Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.10.17
A Toyota Hiace méltó örökösének bizonyuló legújabb generációs Toyota PROACE.A karosszéria választék....
2018.10.17
Szintet lép a magyar autóipar, cél, hogy a gyártás mellett Magyarország élen járjon a technológiák....
2018.10.17
Nagyüzem van a hazai vezetéstechnikai-centrumokban, de továbbra is elsősorban a cégeknél látják be....
2018.10.17
Szeptemberben jelentősen csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban az egy....
2018.10.17
Fának csapódott egy autó Dunaföldváron szerda reggel, a jármű vezetője meghalt - közölte a....