Nissan

Elkészült a Nissan Almera utóda

2014.05.21.

A Volkswagen Golf ellenfelének szánt, alsó-középkategóriás Pulsar értékesítése ősztől indul.

A Nissan védjegyének számító, V alakú hűtőrácsról azonnal felismerhető Pulsar formáját és műszaki tartalmát kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően tervezték, a modellt pedig a Nissan barcelonai üzemében fogják gyártani. A Qashqai és az X-Trail hatásos megjelenését biztosító formai jegyek a Pulsar karosszériáján is megtalálhatók: az erőteljes vonalak és az aprólékosan kidolgozott részletek elegáns és sportos formát kölcsönöznek az új modellnek. Crossover modelltársaihoz hasonlóan a Pulsar megjelenését is az erőteljes kerekek, az emelkedő övvonal és a lendületes profil határozza meg.

Az új Pulsar felszereltségében megtalálható a vészfékezési asszisztens, a mozgó tárgyak észlelése, a sávelhagyás-jelzés és a holttér-figyelés. A Pulsar az egyetlen autó a szegmensben, amely legalább egy modellváltozatában alapfelszerelésként tartalmazza a mozgó tárgyak észlelését, a sávelhagyás-jelzést és a holttér-figyelést. Rendelhető lesz a NissanConnect navigációs rendszer második generációja, amely olyan innovatív funkciókkal rendelkezik, mint a teljes körű okostelefon-integráció, a Google® Send-to-Car szolgáltatás és hasznos, informatív alkalmazások széles skálája. A Pulsar fejlett technológiai megoldásai között külön említést érdemelnek a LED fényszórók. A Nissan kínálatában elsőként a Qashqai és X-Trail modelleken bemutatott, és immár a Pulsar modellnél is alkalmazott különleges LED fényszórók éles, fehér fénnyel világítják meg az utat, ráadásul 50 százalékkal kevesebb energiát fogyasztanak a hagyományos izzókhoz képest.

A Pulsar motorpalettája turbófeltöltésű erőforrásokból áll: az 1,2 literes DIG-T benzinmotor 115 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, míg az 1,5 literes dCi dízelmotor 110 lóerőt és 260 Nm-es nyomatékot kínál. A motorpaletta 2015 elején egy még erősebb, 190 lóerős, 1,6 literes turbófeltöltésű benzinmotorral bővül. A Pulsar az XTronic fokozatmentes automata sebességváltóval is rendelhető.

A kategória legnagyobb tengelytávolságának (2700 mm) és az átgondolt elrendezésnek köszönhetően a Pulsar a Nissan szerint nagyobb hátsó láb- és vállteret kínál, mint a szegmensen belüli versenytársai. Sőt, 692 mm-es hátsó lábterével a Pulsar számos D szegmensbeli modellnél is tágasabb. Ennek ellenére a modell megtartotta kompakt külső méreteit a hosszúsága csak 4385 mm.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.20
Egy nagyszerű, humoros sztorikkal tűzdelt cikket olvashatunk arról, amikor Szentgyörgyi Albert....
2024.05.20
Már inkább az áldozatok kereséséről szól a kiterjedt kutatás a Dunán - mondta a Pest Vármegyei....
2024.05.20
Egy hajnali ütközés miatt vált járhatatlanná az érintett sztrádaszakasz a rendőrség jelentése....
2024.05.20
Megújuló forrásokból származó elektromosságot használva akár 62%-kal is csökkenthető az....
2024.05.19
Ki emlékszik már arra, hogy a McLarent meg akarta venni az Apple, pedig voltak ennél színesebb....
2024.05.19
Egyéni világbajnoki Grand Prix-selejtezőre kerül sor Pünkösdhétfőn a debreceni Perényi Pál....
2024.05.19
Most akkor mégis bízik az elektromos átállásban a japán autógyártás? ..
2024.05.19
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Hétvége. ..
2024.05.19
A címvédő és háromszoros világbajnok Max Verstappen, a Red Bull versenyzője nyerte a Forma-1-es....
2024.05.19
2009. január 31. óta a Porsche Múzeum aktívan és modern módon mutatja be a márka történetét és....