Ferodo

Ferodo fékbetétek lassítják a német prémiumokat

2015.12.02.

A Federal-Mogul Motorparts, amely a Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML) egyik divíziója, ma bejelentette, hogy az új Audi A4-en eredeti felszerelésként fogják alkalmazni a Ferodo® Eco-Friction® fékbetéteket. A Mercedes után, amely a legújabb C-osztályán már eredeti felszerelésként alkalmazza az Eco-Friction fékbetéteket, az Audi a következő olyan jelentős gépjárműgyártó, amely igénybe kívánja venni a Ferodo környezetbarát technológiáját fékrendszerei vonatkozásában.

Úttörő vállalkozásként a fékrendszerek terén, a Ferodo ezzel az eredeti felszerelésként jóváhagyott, környezetbarát technológián alapuló, alacsony réztartalmú és rézmentes Eco-Friction fékbetétekből álló termékcsaláddal fog megjelenni az utópiacon. A választék a jelenlegi premier termékcsalád 90 százalékát fedi le, de ez az arány 2016 elejére 95 százalékra fog emelkedni. Az ügyfeleink és a szerelőműhelyek a fékek cseréje során már ennek az eredeti felszerelésként elfogadott technológiának az előnyeit élvezhetik, méghozzá annak tudatában, hogy környezetkímélőbb fékbetéteket fognak használni.

A kisebb réz- és nehézfém-tartalom, valamint a csökkentett fékpor-kibocsátás miatt e termékcsalád nem csupán a környezetet óvja, hanem a legutóbbi tesztek azt is kimutatták, hogy az Eco-Friction fékbetétek sokkal jobb fékhatást biztosítanak a hagyományos rézalkatrészekkel szemben: egy Mk6 Volkswagen Golf gépkocsi esetében például 10 százalékkal csökken a fékút 100km/h sebességnél történő fékezéskor.

A legfrissebb teljesítménytesztek igazolták, hogy az Eco-Friction fékbetétek nem csupán elérik a hagyományos, rézalapú alkatrészek teljesítményét, de jelentős előrelépésként is lehet rájuk tekinteni. A népszerű Mk6 Volkswagen Golf esetében 100 km/h-ról való fékezés során a féktávolság 10 százalékkal, 115 km/h-nál pedig 17 százalékkal csökkent. A könnyű haszongépjárművek számára szintén előnyt jelentenek az Eco-Friction betétek: a Peugeot Boxer és a Fiat Ducato esetében a féktávolság 12 m-rel rövidült 100 km/h-nál, és 16 m-rel 115 km/h-nál. A teszteket egy független vizsgálócég, a MIRA Ltd (Egyesült Királyság) végezte, és a közzétett eredmények a Ferodo és a második legjobban teljesítő termék összehasonlításán alapulnak.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.14
Annak ellenére, hogy a gyalogos balesetek száma évről évre javuló tendenciát mutat hazánkban, a....
2024.05.14
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.14
A csalódást keltő szeptember után (-11,6 százalék) a romániai új autók piaca októberben ismét....
2024.05.14
Bővül azon járművek köre, amelyekre kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kell kötni. Ez az....
2024.05.14
Az új Opel Frontera első nyilvános bemutatkozására készül: Alig egy hónappal azután, hogy az új....
2024.05.14
Lassul az elektromos autók fellendülése. Lényegesen több személygépkocsit regisztráltak újonnan az....
2024.05.14
Vasárnap délután az Erdőháton történt baleset egyik sérültje Magdaléna Šebestová volt....
2024.05.13
- Két újabb H225M típusú helikopter érkezett a Magyar Honvédséghez az Airbus Helicopters....
2024.05.13
Az alábbi cikk különleges csemege a magyar automobilizmus kezdeti időszakáról. Az Autó Motor 1935.....
2024.05.13
- A hagyományos kamionoktól nagyobb és nehezebb gigakamionok megjelenése az európai utakon a vasúti....