Seat Alhambra
Az Alhambra formatervét finoman modernizálták. Az új, LED technológiájú hátsó lámpák és jellegzetes Seat motívumok hangsúlyozzák az új modell kapcsolatát a család többi tagjával, akárcsak a márka új emblémája, a módosított hűtőmaszk és az új mintájú könnyűfém keréktárcsák. Az utastérben új kárpitszínek jelentek meg, a kormánykerék a Leonból származik, s számos kezelőelemet átterveztek. A kulcs nélküli nyitás és indítás rendszere szintén az Alhambra utasainak kényelmét szolgáló funkció. A felszereltségi szinteket is áttervezték, az Alhambra mostantól Reference, Style és Style Advanced szinteket kínál.
A SEAT Alhambra benzin- és dízelmotor palettát teljesen áttervezték. Mindegyik erőforrás teljesíti a szigorú Euro 6 károsanyag-kibocsátási normát, a turbófeltöltéses, közvetlen befecskendezéses motorok akár 15 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak.A kétliteres TDI motor 115 (ez a motor nem szerepel majd a magyarországi kínálatban), 150, és 184 lóerő teljesítményű változatokban választható. A két benzines TSI erőforrás 150 és 220 lóerő teljesítményű, utóbbi 20 lóerővel erősebb, mint az előző csúcsmotor. A 150 lóerős TDI állandó összkerékhajtású, 4Drive változatban is elérhető.
A belépő szintet kivéve minden dízelmotor választható duplakuplungos DSG automatizált sebességváltóval (a legerősebb benzines motornál alapfelszereltség). Az új generációs DSG már üzemanyag-takarékos vitorlázó funkcióval is rendelkezik: amint a vezető lelép a gázpedálról, oldódik a kapcsolat a motor és az erőátvitel között, az Alhambra üresben gurul tovább. Az új Alhambrában megjelenik az új generációs Easy Connect infotainment-rendszer. Ez tartalmazza a nagy felbontású érintőképernyős kijelzőt és a legújabb processzorokat, amelyekkel sokkal gyorsabban indul a rendszer, és hamarabb végzi el az útvonal számításokat, valamint teljesen új szintre emeli a connectivity szolgáltatásokat.
Alapfelszerelés lett a másodlagos ütközésvédelem. Abban az esetben, ha a vezető már nem képes beavatkozni az ütközést követően, automatikusan fékez a rendszer, lehetőleg elkerülve a másodlagos ütközést. A felszereltség új eleme a holttér-figyelő, amely sávváltáskor figyelmeztet az autó holtterében tartózkodó járművekre.
Szintén újdonság a feláras DCC adaptív csillapítás-szabályzás. A rendszer szabályozza a lengéscsillapítók szelepeit, ezáltal a csillapítás karakterisztikáját, így ezredmásodpercek alatt tökéletesen alkalmazkodik a vezetési helyzethez, kivételes kényelmet és kiegyensúlyozott, sportos hangulatot eredményezve. Az új, masszázsfunkcióval felszerelt ülések magas színvonalon gondoskodnak a hosszútávú kényelemről.