gumiabrocs-gyártás

„Hangelnyelő” technológiája gyári felszerelésként az Audi Q7 modelleken

2016.12.01.

A Hankook ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsait ismét első gyári felszerelésként választotta ki a prémium autókat gyártó Audi. A vállalat új „sound absorber” (hangelnyelő) technológiáját a Hankook vezető modelljén, a Ventus S1 evo² SUV abroncson vetik be most először, amely 22 collos méretben első gyári felszerelésként az Audi Q7 modellválasztékra kerül, többek között a vadonatúj Audi SQ7 TDI-re is. Az Audi a teljesítmény és a kényelem sikeres kombinációjának köszönhetően tette le voksát az abroncsok mellett.

A Hankook Tire első gyári felszerelésű abroncsokat szállít az Audi Q7 sorozat számára, beleértve a nemrégiben megjelent, vadonatúj Audi SQ7 TDI modellt. A prémium autógyár Audi Q7 modelljének első S változata a legerősebb dízel SUV a piacon, és számos rendkívül korszerű technológiát jelenít meg, melyek közül néhányat most először alkalmaztak az autózás történetében. A Q7 testvérmodellek mellett az SQ7 TDI-t opcionálisan a Hankook új „sound absorber” (hangelnyelő) technológiával készült, ultranagy teljesítményű Ventus S1 evo² SUV abroncsával szerelik fel, 285/35 R 22 106 Y XL méretben az összes keréken.

Annak érdekében, hogy tökéletesen megfeleljen az Audi követelményeinek a prémium SUV sorozathoz, a Hankook mérnökei egy ultra-nagyteljesítményű mintázatot fejlesztettek ki, anélkül, hogy feláldozták volna a szükséges kényelmi jellemzőket, melyek kötelezőek az ilyen luxusautók esetében. Mivel nagyobb kavitációs zaj jellemzi a könnyűsúlyú, kis keresztmetszeti viszonyszámú abroncsokat, a zaj csökkentése kulcsfontosságú tényező és alapvető célkitűzés volt a fejlesztés során, a csúcsteljesítmény mellett is élvezhető kellemes vezetési élmény biztosítása érdekében.

A Hankook mérnökei a vállalat saját „sound absorber” elnevezésű, csendes abroncs technológiáját alkalmazták vezető modelljükön, a Ventus S1 evo² SUV-on. Egy speciális zajelnyelő poliuretán hab betétet alkalmaznak az abroncs belső oldalfalán, melyre aztán a Hankook Sealguard anyagából helyeznek fel egy vékony réteget. A Hankook Ventus S1 evo² SUV abronccsal az Audi egy olyan abroncsot választott, mely a sportos és dinamikus vezetési teljesítményt kombinálja magas szintű rugózási komforttal, nagyon alacsony gördülési zajjal és csökkentett gördülési ellenállással. A biztonsági jellemzőket, beleértve például a nedves tapadást, szintén speciálisan úgy alakították ki, hogy megfeleljen a nagy teljesítményű prémium SUV-okat vezető sofőrök igényeinek.

A Ventus S1 evo² SUV fejlett technológiája, a többsugaras kialakítású futófelülettel és a kétrétegű szövetvázzal maximálisan jó érintkezést biztosít a futófelület és a talaj között. Az abroncs nem pusztán a kiváló vízensiklással szembeni ellenállással tűnik ki, hanem az úttal való optimális érintkezéssel is, ami tökéletes kiegyensúlyozottságot nyújt vizes és száraz útviszonyok között. A nagy sebesség melletti irányíthatóság és biztonság is jelentősen javult. A DTM által inspirált 3-rétegű mintaelem-kialakítás a külső mintaelemek speciális, lépcsőzetes elrendezésével egyenletesen tapadó érintkezési felületet biztosít a talajjal az abroncs kopásának előrehaladtával is, és ezzel kiváló vonóerőátvielt tesz lehetővé az abroncs teljes élettartamán keresztül.

A rendkívül korszerű, nagy tapadású sztirén-polimer szilika keverék optimális nedves tapadást, emellett kisebb gördülési ellenállást biztosít a környezetbarátabb üzemelés érdekében. A kopással és a hő általi elöregedéssel szembeni nagyobb fokú ellenállásnak köszönhetően nagyobb az abroncs futásteljesítménye és gazdaságossága is. Az abroncs kifinomult hűtőrendszere szintén gyorsabb hőleadást tesz lehetővé a stabil kezelhetőségi jellemzők és az általánosan hosszabb élettartam érdekében.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Frontálisan karambolozott egy busz és egy személyautó Sopronnál, a 8518-as út 26-os....
2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....