díj

Harmadszor is Superbrands díjazott a Hyundai

2015.05.09.

Idén harmadik alkalommal részesült a hazai és nemzetközi gazdasági szféra egyik legértékesebb kitüntetésében a Hyundai, amikor 2013 és 2014 után ismét elnyerte az üzleti élet legnevesebb szakemberei mellett a széles körben vett közönség, a vásárlók véleményét is tükröző hazai Superbrands és Business Superbrands címeket. A díjakat az év végén szervezett, ünnepélyes díjátadó keretében veszi át Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője.

Mindez különösen megtisztelő a Superbrands program jubileumi évében: az azt útjára bocsátó, független Brand Council szervezet 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 90 országban működik. A program azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve amelyek sikeresen képesek fenntartani ezen kivételes eredményt: ilyenformán a Superbrands követendő példát is állít a piaci verseny résztvevői elé.

Számos kereskedelmi díjtól eltérően a Superbrands nem csupán a szakmán belül értelmezhető bennfentes elismerés, hanem a fogyasztó számára is értékes, sokat mondó védjegy. Ezt mindennél jobban tükrözi, hogy a 23 tagból álló szakértői bizottság véleménye mellett a vásárlókat is megkérdezik a szervezők: a GfK Hungária támogatásával idén ismét megszervezték azt a 800 fős, reprezentatív, online közvélemény-kutatást, ahol közvetlenül a felhasználók mondhatják el véleményüket a márkákról.

Ezzel szemben szigorúan piaci, gazdasági szempontok alapján mérlegel a 2007-ben alapított Business Superbrands tizennégy tagú döntőbizottsága: olyan tényezők határozzák itt meg a díj odaítélését, mint az éves árbevétel, a szakmai szervezetek ajánlásai, vagy az úgynevezett Bisnode Rating, amely adóhatósági és cégbírósági adatok, illetve rendkívül részletes pénzügyi információk alapján minősíti a vállalatokat.

Egyszer nyerni megtiszteltetés, kétszer az élre kerülni elismerés. Az azonban, hogy idén harmadszor is megkaptuk a Superbrands címet hazánkban, arra kötelez bennünket, hogy hosszú távon is méltónak bizonyuljunk arra a bizalomra, amelyet ügyfeleink és a szakma megszavazott nekünk, és tudatosan törekedjük az elért színvonal folyamatos, fenntartható fejlesztésére. Aligha létezik még egy olyan hiteles, globálisan releváns kitüntetés, mint a Superbrands. Harmadszori sikerünk ugyanúgy szól a folyamatosan erősödő Hyundai márkának, az általa kínált, innovatív termékeknek és piacvezető szolgáltatásoknak, mint a Hyundai Holding Hungary Kft. munkatársai által végzett áldozatos, kitartó erőfeszítéseknek. Nem utolsó sorban hálával tartozunk ügyfeleinknek, akik folyamatos visszajelzéseikkel lehetővé teszik, hogy fejlődjünk.” – nyilatkozta Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője-

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.18
Az elmúlt évi tavaszi és téli tematikájú, a gyerekek körében nagy népszerűségnek örvendő....
2024.05.18
Több emberen elkövetett emberölés kísérlete miatt őrizetbe vette a rendőrség azt a 25 éves férfit,....
2024.05.18
Aki szereti a Golfot, az nem fog csalódni a Cupra Leonban. De aki egyszer vezeti a Leont, az....
2024.05.18
Idén, immár harmadik alkalommal indít közlekedésibiztonsági témájú online felmérést a Nemzeti....
2024.05.18
Füleken új befektető érkezik az egykori Kovosmalt területén újonnan kiépített ipari gyárcsarnokba....
2024.05.18
Generációváltás előtt állnak Ausztriában az autósiskolák. Az autósiskolák üzemeltetői a szakma....
2024.05.17
Az Útinform figyelmeztette az autósokat, hogy szombatra virradó éjszaka egy különleges szerelvény....
2024.05.17
Ismerik a Toyota Priust? Ő a világ leghíresebb hibridje. Szomorú, de eddig még nem kerültünk....
2024.05.17
Az AutoWallis csoport 89,1 milliárd forint árbevételt ért el az első negyedévben, 11 százalékkal....
2024.05.17
Alig ötvenhat kilométert tudott megtenni az újonnan vásárolt Tesla Cybertruck csodaterepjáróval  a....