Bugatti
Eredetileg a FIA WEC, azaz a Hosszútávú Világbajnokság új, Hypercar szabályrendszere szerint épült meg a Bugatti Bolide, amivel többek között a Le Mans-i 24 óráson szeretett volna elindulni a francia gyártó. Azonban a covid miatt a versenyprogramból végül nem lett semmi, így 2020 októberében a Bugatti bejelentette, hogy megnyitja a lehetőséget, hogy az ügyfeleik vásároljanak a Bolide-ból, noha csak versenypályán használhatják majd.
Idén áprilisban be is futott a sorozatgyártásra szánt változat, amit állítólag számolatlanul teszteltek a világ legnehezebb versenypályáin, hogy finomhangolják.
A fejlesztés legutóbbi fázisában egy légibázison vetették alá „nagy intezítású” tesztelésnek, ahogy ők fogalmaznak, és erről az alkalomról készült most videó, amiben először hallhatjuk a Bugatti Bolide hangját. Amit egy videó viszont sosem fog visszaadni, az a 3 tonna leszorítóerő, amit képes generálni a hatalmas hátsó szárnyával és diffúzorával, miközben az egész autó tulajdonképpen egy nagy aero elem, ami azon dolgozik, hogy az autót a földhöz szippantsa. Őrületesen vonzó célgép lett, ami valószínűleg minden egyes percben egyre többet ér a tulajdonosok számára.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!