Lexus RX

Interaktív színjátszással ünnepelték az új Lexus RX bevezetését

2016.02.14.

Az aprólékosan kidolgozott, egyetlen alkalommal előadott műsorral ünnepelték meg a merész formavilágú új Lexus RX bevezetését Londonban.

A hollywoodi színész és producer, Jude Law az interaktív színjátszás illusztris alakjainak közreműködésével exkluzív előadást tartott. A 14 jelenetből álló Odüsszeia a Tom Dixon által tervezett londoni Mondrian szállodában, valamint egy titkos, földalatti páncélteremben játszódott, a 100 főből álló vendégsereg pedig maga is főszerepet játszhatott az előadásban, és ki-ki a saját, személyre szabott műsorának lehetett a sztárja. A mit sem sejtő résztvevők hirtelen csöppentek bele a 'Life RX’ színházi performance-ba, a fényűzés és az izgalmas kalandok több érzékszervre ható élményébe, amit az új, 2016-os Lexus RX (szintén Jude Law főszereplésével készült) reklámfilmjében is láthatunk.

Minden egyes szobában új és új helyszínek, váratlan események fogadták a vendégeket, akiknek egy nemzetközi filmsztár szerepébe bújva kellett rögtönözniük, míg a többi szereplő készen állt, hogy megfeleljen a pillanatról pillanatra változó, egyéni helyzeteknek – így születte meg a tökéletesen személyre szabott előadás. A szerepjáték akkor vett drámaian új fordulatot, amikor a színpadon és a filmvásznon egyaránt hatalmas sikereket arató Jude Law (maga is az interaktív színjátszás nagy rajongója) a produkció fináléjában, a „vörös szőnyeg” jelenetben meglepte a vendégeket.

Az új Lexus RX luxusszolgáltatásait ünneplő előadás aprólékosan kidolgozott jeleneteit egytől egyig a modern formavilágú, piacvezető szabadidőjármű egyes részletei, illetve a televíziós reklámfilmben megjelenített, extravagáns életstílus ihlették. A vendégek a legkülönfélébb 'filmes' szituációkba keveredtek, amelyek mindegyike a lehető legkifinomultabb módokon volt hivatott hatni az érzékszervekre.

Az egyik izgalmas jelenetből a másikba siető vendégeknek lézerjelzések mutatták az irányt, ahogy áthaladtak a föld alatti páncéltermeken, a Mark Levinson prémium audiorendszerei által ihletett, hatalmas hangszórókon kúsztak keresztül, majd Lexus RX-ekbe burkolózva menekültek üldözőik elől, és egy luxus poggyászszállító kocsiban utaztak inkognitóban. A vendégek konyhaművészeti felkészültségét egy maximalista, személyi séf tette próbára. A résztvevők teljesítményét a filmvilág legnevesebb kritikusai értékelték. A személyre szabott filmek premierjén aztán rajongók örjöngő tömege vetette magát a „sztárok” lábai elé.

A szereplőknek egy divattervező múzsájaként is helyt kellett állniuk: Joshua Kane brit luxusszabó (aki saját magát alakította a darabban) azért könyörgött a vendégeknek, hogy az ő egyik alkotását viseljék a soron következő díjátadón. A ruha megalkotásakor ugyanazokat a tradicionális kézműves fogásokat és kézi öltéstechnikákat alkalmazta, amelyekkel a prémium szabadidőjármű utasterében is találkozhatunk.

„Az interaktív színház, mint médium jó ideje áll érdeklődésem középpontjában. Ez egy jó alkalom arra, hogy a közönség üljön a vezetőülésen, és elutazzon egy varázslatos világba. Miután leforgattuk a „The Life RX” reklámfilmet, éreztem,hogy ennek a világnak én magam is szívesen vagyok a része. Nagyon élveztem az egészet, és remélem, a vendégek is ugyanígy éreztek” – nyilatkozta a különleges eseménnyel kapcsolatban Jude Law.

„A ‘The Life RX’ kampányban egy olyan életsítlust jelenítünk meg, amellyel a luxuscikkek modern vásárlói képesek azonosulni. A fényűzés nem csak arról szól, hogy valamit lehetőségünk van megtenni, hanem legalább annyira arról is, hogy meg merjük-e tenni, hogy magunkénak tudjuk-e vallani ezt a kihívást. Pontosan erre teremtettünk alkalmat: egy előzmények nélküli interaktív színházi élményt állítottunk színpadra, és lehetőséget adtunk vendégeinknek a részvételre. Mindenki ugyanazon a 14 jeleneten ment keresztül, ám minden egyes vendég valami egyedi, lenyűgöző élményben részesült. Ez a testre szabott filozófia jól tükrözi a Lexus márka szellemiségét, és tökéletesen harmonizál az új RX merész, innovatív személyiségével” – hangsúlyozta Spiros Fotinos, a Lexus Europe marketing vezetője.

A színházi produkciót egy kiemelkedő társulat hozta létre, olyan élvonalbeli művészek bevonásával, mint Hamish Jenkinson, a londoni Old Vic Tunnels kreatív igazgatója; Simon Evans, aki számos klasszikus Secret Cinema előadás performance-igazgatójaként szerzett nevet magának; Stephen Dobbie, a népszerű interaktív előadás, a Punch Drunk hang- és látványtervezője; Joanna Scotcher, a ‘The Railway Children című darab díjnyertes díszlet- és jelmeztervezője; Tupac Martir, a Moschino és Beyonce világítás-tervezője, valamint a kultikus interaktív előadás, a ‘You Me Bum Bum Train’ társulatának számos tagja.

A ‘The Life RX’ interaktív előadás életre keltésében úttörő, 360 fokos filmkészítési technikát is alkalmaztak. A helyszíneken rejtett kamerákat helyeztek el, hogy azok is megtapasztalhassák a különleges élményt, akik nem vehettek részt a programon.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.02.25
Egy 73 éves férfi a kórházban meghalt azok közül a sérültek közül, akiket szombat délután a....
2017.02.25
A Nexar ingyen letölthető alkalmazása révén okostelefonja figyelmezteti az elbambult autóst az....
2017.02.25
A Fiesta sportváltozatát egy 1,5 literes, háromhengeres EcoBoost motor hajtja. ..
2017.02.25
Antonio Garci Mexikóból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2017.02.25
Az újdonságok mellett ingyen frissítő, nyereményjáték és egy különleges autó vár mindenkit a....
2017.02.25
Az Audi Hungaria tovább halad az okos gyár felé vezető úton: a legnépszerűbb győri motor, a....
2017.02.25
A hajdúvidi balesetben a férfi sofőr az életét vesztette. ..
2017.02.25
Pénteken nyitotta meg kapuit a Budapest Motor Fesztivál. A kicsit korainak mondható szezonnyitó....
2017.02.25
Németországi mintára a román kormány is környezetvédelmi matrica-rendszert vezetne be a....
2017.02.25
Egy, a rendőrrel közös szolgálatot ellátó polgárőr vesztette életét szombaton reggel abban a Dacia....