Lexus RX

Interaktív színjátszással ünnepelték az új Lexus RX bevezetését

2016.02.14.

Az aprólékosan kidolgozott, egyetlen alkalommal előadott műsorral ünnepelték meg a merész formavilágú új Lexus RX bevezetését Londonban.

A hollywoodi színész és producer, Jude Law az interaktív színjátszás illusztris alakjainak közreműködésével exkluzív előadást tartott. A 14 jelenetből álló Odüsszeia a Tom Dixon által tervezett londoni Mondrian szállodában, valamint egy titkos, földalatti páncélteremben játszódott, a 100 főből álló vendégsereg pedig maga is főszerepet játszhatott az előadásban, és ki-ki a saját, személyre szabott műsorának lehetett a sztárja. A mit sem sejtő résztvevők hirtelen csöppentek bele a 'Life RX’ színházi performance-ba, a fényűzés és az izgalmas kalandok több érzékszervre ható élményébe, amit az új, 2016-os Lexus RX (szintén Jude Law főszereplésével készült) reklámfilmjében is láthatunk.

Minden egyes szobában új és új helyszínek, váratlan események fogadták a vendégeket, akiknek egy nemzetközi filmsztár szerepébe bújva kellett rögtönözniük, míg a többi szereplő készen állt, hogy megfeleljen a pillanatról pillanatra változó, egyéni helyzeteknek – így születte meg a tökéletesen személyre szabott előadás. A szerepjáték akkor vett drámaian új fordulatot, amikor a színpadon és a filmvásznon egyaránt hatalmas sikereket arató Jude Law (maga is az interaktív színjátszás nagy rajongója) a produkció fináléjában, a „vörös szőnyeg” jelenetben meglepte a vendégeket.

Az új Lexus RX luxusszolgáltatásait ünneplő előadás aprólékosan kidolgozott jeleneteit egytől egyig a modern formavilágú, piacvezető szabadidőjármű egyes részletei, illetve a televíziós reklámfilmben megjelenített, extravagáns életstílus ihlették. A vendégek a legkülönfélébb 'filmes' szituációkba keveredtek, amelyek mindegyike a lehető legkifinomultabb módokon volt hivatott hatni az érzékszervekre.

Az egyik izgalmas jelenetből a másikba siető vendégeknek lézerjelzések mutatták az irányt, ahogy áthaladtak a föld alatti páncéltermeken, a Mark Levinson prémium audiorendszerei által ihletett, hatalmas hangszórókon kúsztak keresztül, majd Lexus RX-ekbe burkolózva menekültek üldözőik elől, és egy luxus poggyászszállító kocsiban utaztak inkognitóban. A vendégek konyhaművészeti felkészültségét egy maximalista, személyi séf tette próbára. A résztvevők teljesítményét a filmvilág legnevesebb kritikusai értékelték. A személyre szabott filmek premierjén aztán rajongók örjöngő tömege vetette magát a „sztárok” lábai elé.

A szereplőknek egy divattervező múzsájaként is helyt kellett állniuk: Joshua Kane brit luxusszabó (aki saját magát alakította a darabban) azért könyörgött a vendégeknek, hogy az ő egyik alkotását viseljék a soron következő díjátadón. A ruha megalkotásakor ugyanazokat a tradicionális kézműves fogásokat és kézi öltéstechnikákat alkalmazta, amelyekkel a prémium szabadidőjármű utasterében is találkozhatunk.

„Az interaktív színház, mint médium jó ideje áll érdeklődésem középpontjában. Ez egy jó alkalom arra, hogy a közönség üljön a vezetőülésen, és elutazzon egy varázslatos világba. Miután leforgattuk a „The Life RX” reklámfilmet, éreztem,hogy ennek a világnak én magam is szívesen vagyok a része. Nagyon élveztem az egészet, és remélem, a vendégek is ugyanígy éreztek” – nyilatkozta a különleges eseménnyel kapcsolatban Jude Law.

„A ‘The Life RX’ kampányban egy olyan életsítlust jelenítünk meg, amellyel a luxuscikkek modern vásárlói képesek azonosulni. A fényűzés nem csak arról szól, hogy valamit lehetőségünk van megtenni, hanem legalább annyira arról is, hogy meg merjük-e tenni, hogy magunkénak tudjuk-e vallani ezt a kihívást. Pontosan erre teremtettünk alkalmat: egy előzmények nélküli interaktív színházi élményt állítottunk színpadra, és lehetőséget adtunk vendégeinknek a részvételre. Mindenki ugyanazon a 14 jeleneten ment keresztül, ám minden egyes vendég valami egyedi, lenyűgöző élményben részesült. Ez a testre szabott filozófia jól tükrözi a Lexus márka szellemiségét, és tökéletesen harmonizál az új RX merész, innovatív személyiségével” – hangsúlyozta Spiros Fotinos, a Lexus Europe marketing vezetője.

A színházi produkciót egy kiemelkedő társulat hozta létre, olyan élvonalbeli művészek bevonásával, mint Hamish Jenkinson, a londoni Old Vic Tunnels kreatív igazgatója; Simon Evans, aki számos klasszikus Secret Cinema előadás performance-igazgatójaként szerzett nevet magának; Stephen Dobbie, a népszerű interaktív előadás, a Punch Drunk hang- és látványtervezője; Joanna Scotcher, a ‘The Railway Children című darab díjnyertes díszlet- és jelmeztervezője; Tupac Martir, a Moschino és Beyonce világítás-tervezője, valamint a kultikus interaktív előadás, a ‘You Me Bum Bum Train’ társulatának számos tagja.

A ‘The Life RX’ interaktív előadás életre keltésében úttörő, 360 fokos filmkészítési technikát is alkalmaztak. A helyszíneken rejtett kamerákat helyeztek el, hogy azok is megtapasztalhassák a különleges élményt, akik nem vehettek részt a programon.

Az oldal fő támogatója

 

2016.08.23
j, mintegy 13 ezer négyzetméteres logisztikai központot épít a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér....
2016.08.23
Franciaországban, egy csodaszép konferenciahelyszínen, a Divonne-les-Bains-i Grand Hotelben....
2016.08.23
Rendeződött kedden a Volkswagen (VW) német autóipari csoport és két beszállító vitája, amely miatt....
2016.08.23
Az elmúlt négy év alatt négy csodaszép Volkswagen Golfot vihettek haza azok, akik a hagyománnyá....
2016.08.23
A rugalmas „karosszéria” okán járműipari legendává vált BMW GINA Light Visionary Model....
2016.08.23
Nem érdemli meg az ellenfelek kritikáit és panaszát az a három élcsapat, amely segédkezik a 2017-....
2016.08.23
Ingyenes buszjáratok indulnak szombaton és vasárnap Mogyoródra a kamion Európa-bajnokság....
2016.08.23
Öt, álmos pillantású játékos nyomta le azt a gigantikus, kétnapos futamot egy virtuális Ford GT....
2016.08.23
Keszthelyi Vivien, az Audi Sport versenyzőakadémiájának egyetlen magyar tagja szenzációs....
2016.08.23
Több mint 1,8 milliárd forint értékű közút-fejlesztési programot valósít meg a nyíregyházi....