Opel
Most épp az Opel nyúlt vissza ehhez az ősi módszerhez az Experimental koncepcióval, ami mindent magán hordoz a kor divatából. Elektromos is, kupé is, SUV is. Mindent kipipáltak, mégis felismerhetően Opel, hiszen továbbra is magán hordozza azt a retrofuturisztikus formavilágot, amit még a Mokkával és az Astrával kezdtek el. Ugyanakkor az ikonikus Vizor „hűtőrács” vékonyabb, benne pedig még vékonyabban húzódnak meg a fényszórók. Nem csak a lámpatestek, de a jelvény is kivilágított, hátul pedig nem csak vízszintesen, de függőlegesen is meghúzódnak a féklámpák. Lecsapott tetejének, nagy felnijeinek és szögletes formai jegyeinek köszönhetően sportos, mégis letisztult.
Ahogy azt sejteni lehetett, ezt már a Stellantis új STLA padlólemezére tervezték, aminek négy alváltozatára fog épülni a márkacsoport minden modellje a jövőben. Villanyautóként komoly figyelmet kapott az aerodinamika, legyen szó a hátsó diffúzorról vagy az egyéb légterelőkről. Feltűnő még, hogy a tükröket kamerákra cserélték, és nincsenek kilincsek. Odabent egy kijelző sem találunk, helyettük vannak viszont hologramos kivetítők, amik az autó többi eleménél kicsit messzebbre mutatnak a jövőbe. Ha a Peugeot-ból indulunk ki, az alul-felül lecsapott kormányból még lehet is valami, de az biztos, hogy nem fog egyhamar eltűnni a műszerfalban, ahogy ennél a tanulmánynál.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!