gumiabroncs

Két új abroncsot mutatott be a General Tire

2016.11.14.

A Continental csoporthoz tartozó amerikai gyártó két új SUV abronccsal folytatja termékoffenzíváját, melyeket úgy terveztek, hogy közúton és terepen is jól teljesítsenek.

A Grabber X3 19 méretben lesz elérhető 15-19 colos tartományban, a Grabber AT3 pedig 64 verzióban készül 15 és 20 col között. Mindkét gumiabroncson szerepel majd az M+S jelölés és az Alpesi szimbólum (Hópehely a hegyen) is, ezzel hangsúlyozva azt, hogy ezek a termékek bármely szezonban használhatóak.

Az új Grabber X3

Az új Grabber X3 gumiabroncsot az amerikai márka a szabadidőjármű és a terepjáró modellekhez fejlesztette ki. A hangsúly azonban a terepen van, hiszen a fejlesztéskor
80-20%-os arányban koncentráltak a terep és a közúti felhasználásra. Ahhoz, hogy ezek a gumiabroncsok megfeleljenek egy sor elvárásnak, három új technológiát dolgoztak ki. Ezek közül az „Extreme Mud (X Mud)”, a mély sárban való maximális tapadást, az „Extreme Dirt (X Dirt)” a laza, homokos és kavicsos úton történő vezetést, az „Extreme Rock (X Rock)” pedig a köves, sziklás terepen való haladást könnyíti meg. Mindhárom alapját az adja, hogy a futófelület mintázata a mély árkokkal, csatornákkal és döntött élekkel alkalmas a sár tökéletes elvezetésére.

Az új Grabber AT3

A General Tire mérnökei az új Grabber AT3 abroncs esetében szintén három új technológiát alkalmaztak, amelyek közúton és terepen is segítik a nagyobb tapadást, javítják az akusztikai jellemzőket és hozzájárulnak a nagyobb futásteljesítményhez. A „TracGen” technológia részei a nyitott szélű futófelület, a felfekvési felület és a különböző szögekben elhelyezkedő lamellák. Ez a kombináció növeli az abroncs öntisztuló tulajdonságait, azaz kevés szennyeződés marad benne. Egy másik technológia a „DuraGen”, amely durva terepen nagy csavarodási erőhatások mellett is növeli a futásteljesítményt. Egy új, nagyobb ellenállású alapanyag-keveréket is kifejlesztettek a szakemberek. Ezen kívül elérték, hogy a futófelületben a kövek ne maradjanak benne, és ne is károsítsák azt. Egy rendkívül erős acélöv segíti az abroncsot a kiváló futásteljesítmény elérésben. A harmadik technológia, a „ComfortBalance” révén érték el azt, hogy aszfalton és terepen is megfelelő menetkényelmet nyújtsanak az abroncsok.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.03
Az MG Motor átütő sikert aratott a Román Nemzeti Szuper Szlalom és Elektromos Jármű Bajnokságban. ..
2024.05.03
Connect workshopra invitálta minap az autós szakújságírókat az Audi Magyarország, ahol a márka....
2024.05.03
Jól szerepelt a marrákesi futam időmérőjén a Hyundai magyar versenyzője. ..
2024.05.03
Salzburgban komoly konfliktusok forrása a parkolás – írja a Heute című osztrák napilap. ..
2024.05.03
Visszatérnek a nosztalgiajáratok a fővárosba, ismét megjelennek az utakon és a vágányokon a....
2024.05.03
14 éves a Dacia legsikeresebb modellje, a világszerte szép karriert befutott Duster. Kipróbáltuk a....
2024.05.03
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján. ..
2024.05.03
Noha a hazai jövedelmek reálértéke ismét felfelé ível, a kereslet növekedése az autópiacon ezt csak....
2024.05.03
A Budapesti Rendőr-főkapitányság budai kerületi kapitányságai közlekedésrendészeti akciót tartottak....
2024.05.03
A Nissan családi SUV-jának N-Trek változata a kalandvágyóbb családokat célozza meg. ..