Skoda

Mainstream City-SUV - Kínában mutatta meg a vázlatokat a Škoda

2018.04.28.

A Škoda Kínában bemutatta új modellje első vázlatrajzait. Olyan SUV-modellről van szó, amelyet kifejezetten a kínai nagyvárosok ügyfélköre számára fejlesztettek ki. A Kodiaq és a Karoq után az új Mainstream City-SUV modell Škoda SUV-családjának immár harmadik tagja a kínai piacon. Az újdonság a 2018-as Pekingi Autószalon előtt látható első ízben.

KODIAQ és KAROQ modelljeivel máris teljes gőzzel halad a ŠKODA SUV-offenzívája. Kifejező formavilágukat most új, kifejezetten a kínai piac számára kifejlesztett Mainstream City-SUV modelljében fogalmazta meg a ŠKODA, ezzel is a márka érzelmekben gazdag karakterét és erejét hangsúlyozva. A kristályhatású formai elemek, amelyek a ŠKODA minden SUV-modelljére jellemzők, az új Mainstream City-SUV robusztus fellépését erősítik, egyben elegáns részletmegoldásait és színvonalas minőségét hangsúlyozzák. Akárcsak a KODIAQ és a KAROQ esetében, a ŠKODA SUV-családja legfiatalabb tagján is feltűnik a márka SUV formai nyelvezetének minden stílusjegye.



Az új ŠKODA SUV-modell kiállítási premierje az idei Pekingi Autószalon egyik fő különlegessége. A kínai vásárlók számos specifikus kívánsága és igénye jelenhetett meg a ŠKODA új fejlesztésű modelljének felszereltségében, koncepciójában és kialakításában. Hűtőrácsa és a fényszórói közös egységet alkotnak, oldalának a far felé irányuló alsó része pedig markáns kerékjáratai vizuális hatását erősíti. A hátsó lámpatesteket kristályhatású formák jellemzik.

A ŠKODA SUV-stratégiája fontos szerepet játszik a márka növekedésében. Az első negyedév során elért 30 százalék feletti SUV-piaci részesedésével a ŠKODA jelentős pozícióval rendelkezik a kínai piacon, s most harmadik SUV-modellje is megérkezett a rajtvonalra, amely a 2018-as Pekingi Autószalonon látható először.

Kína világszerte a ŠKODA legjelentősebb piaca, ahol átlagosan minden negyedik autóját értékesíti. 2017-ben a cseh gyártó 325 ezer gépkocsit szállított ki Kínában, 2,5 százalékkal haladva meg a 2016-os volument. Ezzel a tavalyi a ŠKODA legsikeresebb éve a kínai piacra történt 2007-es visszatérése óta.



A ŠKODA 2016. március 30-án fektette le jövőbeni kínai nyereséges növekedésének alapjait, amikor a Volkswagen, a SAIC Motor Corporation Limited és a ŠKODA AUTO képviselői közös szándéknyilatkozatot (Memorandum of Understanding) írt alá. A Hszi Csin-ping, a Kínai Népköztársaság elnöke csehországi állami látogatása alkalmával született dokumentum kétmilliárd euró értékben ötéves beruházási tervet tartalmaz. A cél a modellsorozatok bővítése, például több SUV-modell és alternatív hajtásrendszerű változat révén.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.07
Elgázolt egy embert a vonat a Békés vármegyei Tótkomlóson egy átjáróban  - közölte a Mávinform a....
2024.05.06
A Stellantis akoljában nem sok egyéniség születik, az Opel Corsa picit mégis más, mint a többi....
2024.05.06
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében....
2024.05.06
Amíg nálunk egyelőre nem jelentették be a Mazda6 utódját, addig a hatalmas piacnak számító Kínában....
2024.05.06
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.06
Baleset miatt jelentős torlódás alakult ki az M3-as autópályán a Budapest felé vezető oldalon, a....
2024.05.06
Soha vissza nem térő alkalom, hogy befotózhattam a Toyota Gazoo Racing gyári tréningautójába,....
2024.05.06
Olvasóink jelzése szerint a motorosok hosszú kilométereken keresztül menekültek a rendőrök elől,....
2024.05.06
2024 jól indult a gépjárműpiac számára, az első négy hónapban körülbelül 7.000 darabbal több....
2024.05.06
Hatalmas magyar siker Mugelloban, a Ferrari Challenge Europe Trofeo Pirelli 2024-es szezonjának....