Ford Galaxy

Megérkezett az új Ford Galaxy

2015.04.02.

A Ford legnagyobb egyterűje az S-Max technikájára épül, de tágasabb nála.

A Ford bemutatta a Galaxy harmadik generációját, ami idén nyáron kerül a kereskedésekbe. A nagy egyterű az S-Max formai megoldásait használja, a jellegzetes hűtőmaszk és a két fényszóró jól illeszkedik a Ford mostani márkaarculatába. A hétszemélyes kocsi teljes értékű harmadik üléssora a padlóba süllyeszthető, onnét pedig gombnyomásra lehet előcsalogatni, amire még nem volt példa ebben a szegmensben.

Az is újdonság, hogy a műszerfalon lévő gomb megnyomására a második és a harmadik sor ülései automatikusan lehajtják magukat, így egy pillanat alatt áruszállító furgonná alakul a kocsi. Természetesen tele van tárolórekeszekkel az utastér, az ajtózsebek nagyobbak, mint korábban, az ülések alatt fiókokat alakítottak ki, a csomagtér padlója alatt pedig egy 20 literes tárolóhely várja az apróbb holmikat.

A harmadik sorban a kategória legnagyobb helykínálatát nyújtja a Galaxy, 40 mm-rel megnövelték a fejteret, és annak is örülhetnek a leghátsó utasok, hogy külön állíthatják be maguk számára a hőmérsékletet, ráadásul pohártartójuk és könyöklőjük is van. A 10,2 colos központi képernyőn a Ford legújabb, SYNC 2 operációs rendszere fut, felárért MyKey rendszer is kérhető, amivel korlátozni lehet a végsebességet és a hifi hangerejét a fiatal sofőrök számára.

Az új Galaxy ugyanarra a padlólemezre épül, amire az S-Max és a Mondeo, és a futómű is megegyezik a három autóban annyi különbséggel, hogy a Galaxy-hoz szintszabályozás is rendelhető hátulra. Szintén feláras az adaptív lengéscsillapítás, komfort, normál és sport beállítások közül lehet választani, és a kormányzás elektromos rásegítése is szabadon konfigurálható. A kétliteres TDCi dízelmotor 120, 150, 180 és 210 lóerővel is rendelhető lesz, utóbbi konfigurációban két turbó lélegezteti az erőforrást, ami 450 Nm-es csúcsnyomaték elérését tette lehetővé. Az 1,5 literes benzines Ecoboost turbómotor 160, a kétliteres 240 lóerős. Minden erőforráshoz jár az aktív hűtőmaszk, a fékenergia visszatáplálás és a start-stop rendszer.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.06.03
Lélegzetelállító fináléval zárult a világ legexkluzívabb, történelmi jármű-különlegességeket....
2024.06.03
Veterán járművek bemutatójával és különleges programokkal várják az érdeklődőket a Volánbusz-....
2024.06.03
A Volkswagen-csoport logisztikai részlege (Volkswagen Group Logistics, VWGL) a nagyobb....
2024.06.03
Nagy a torlódás az M1-es autópálya Hegyeshalom felé vezető oldalán, Győr térségében terelés bontása....
2024.06.03
A szombati versenyen harmadik lett, míg a vasárnapi futamon egy defekt miatt csak az ötödik helyen....
2024.06.03
Baleset nehezíti a közlekedést a Ferihegyi Repülőtérre vezető úton, a Felsőcsatári út közelében, a....
2024.06.03
Tender 5.7 néven futnak majd a BMW 507 bodykittel ellátott Z4 kabriók, amiknek a látványától ma sem....
2024.06.02
Elsődleges veszélyforrást a villámlás jelent, szélerősödés, jégeső előfordulhat, az intenzív....
2024.06.02
Érdekesen indult kölyökkora és formatervezőként sem maradt szürke egyéniség. ..
2024.06.02
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Így mulat egy magyar úr. ..