Michelin

Megérkezett az új MICHELIN Pilot Sport 4

2016.02.13.

Az új gumiabroncs azoknak készül, akik biztonságra, ugyanakkor sportos izgalmakra is vágynak.

Speciális, azonnal reagáló futófelületének kifejlesztésekor a Michelin mérnökei a motorsportban, különösen a Formula E-ben felhalmozott tapasztalataikra alapoztak. A futó mindig az útfelülethez alkalmazkodik: a vázszerkezet, a mintázat és az alapanyagok közötti mechanikai-dinamikai kölcsönhatások alapos ismerete és ügyes kihasználása révén a tapadási felület mindig optimális.

Az új MICHELIN Pilot Sport 4 technológiai innovációi a teljesítményszolgálatában:

Pontos kormányozhatóság: az új „Dynamic Response” technológia összetevője a kevertszálas (nylon és aramid) erősítésű övbetét, amely optimális kormányozhatóságot eredményez. A nagy sűrűségű, extrém magas szakítószilárdságú (az acélnál ötször ellenállóbb), mégis könnyű műszállal a nagy forgási sebesség mellett fellépő centrifugális erő ellenére állandó nagyságú marad az abroncs tapadási felülete.

Biztonságos fékezés nedves felületen: a kitűnő fékhatás a különösen homogén, funkcionális elasztomereket[1] és szilika-vegyületeket tartalmazó, új futókeveréknek köszönhető, valamint a mintázati kialakításnak: a széles és mély hosszanti mintázati csatornák kiválóan elvezetik a vizet. Ez az új megoldás egyben az abroncs élettartamára és energiahatékonyságára is kedvező hatással van.

Az új MICHELIN Pilot Sport 4 17 különböző méretben, 17 és 18 collos kerékméretre lesz kapható 2016 januárjától kezdődően. A 19 collos méretek 2016-ban és 2017-ben várhatók.

Két európai szervezet végzett független teszteket az abroncson. A TUV SÜD (Technischer Überwachungs-Verein) és a DEKRA nem csak Európában, de az egész világon a független értékelés és a biztonság vezető nemzetközi tesztszervezeteinek számítanak.
 
A következő abroncsok vettek részt az összehasonlító tesztben:
- az új MICHELIN Pilot Sport 4 nyári abroncs
- az előző generációs MICHELIN Pilot Sport 3 abroncs 
- más gyártók sport kategóriás abroncsai
 
Az összehasonlító tesztet száraz és nedves útfelületen végezték. Az alábbiakat vizsgálta: 
 Kormányozhatóság köridő alapján, száraz és nedves felületen
 Biztonság féktávolság alapján száraz és nedves felületen
 
 

K

[1] A funkcionális elasztomer olyan rugalmas polimervegyület, amely a gumikeverék

szilikaösszetevőjének egyenletes eloszlását, illetve a annak hatáskifejeződését segíti elő.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.22
- A Budapest fölé érkezett  zivatarlánc miatt jelentős késések várhatók a Liszt Ferenc Nemzetközi....
2024.05.21
Független mérések igazolták, amit az érintett modellek tulajdonosai már tudnak: a Toyota full....
2024.05.21
Ahogy azt megszoktuk: a márka marketingasszonya lazán, szórakoztatóan indította a Hyundai....
2024.05.21
Május 24-26. között idei első aszfaltos versenyén, a II. Hell Diósgyőr Rallye-n áll rajthoz Turán....
2024.05.21
Még kézzel építették az első Nissan Silviákat, és azok is leginkább Japánon belül maradtak. ..
2024.05.21
A BYD, a világ második legnagyobb elektromosautó-gyártója nehezen tud betörni a német autópiacra,....
2024.05.21
A Singapore Airlines szerint egy ember meghalt, és több mint 30-an megsérültek a súlyos....
2024.05.21
A győri rendőrök az állampolgárok segítségét kérik egy közlekedési bűncselekmény ismeretlen....
2024.05.21
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.21
Az elektromos autózás immár nem a jövő, hanem a jelen: ezt bizonyítja Szolnok, ahol újabb....