SEAT
A SEAT az idei év első kilenc hónapjában 2246 darab gépjárművet szállított ki vevőinek, ami 14,5 %-os növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A spanyol márka tovább folytatja fejlesztéseit, így az újdonságok érkezése mellett megújulnak a hazai márkakereskedések is, hogy a vásárlói igényeket és a modellek iránti keresletet megújult környezetben szolgálják ki.
Papp Zoltán SEAT márkaigazgató elmondta, régóta készülnek a márkakereskedői hálózatuk fejlesztésére, ennek érdekében az országban több helyen új SEAT bemutatóterem nyílik. „Az új Ateca érkezésével pedig várhatóan tovább bővül a SEAT-tulajdonosok száma, és minden bizonnyal változik összetétele is. Eddig közel 700 tesztvezetési igény érkezett az új Ateca különböző változataira, a honlapon keresztül történő, az egyes modellekhez köthető konfigurációs beállításoknak pedig 60 százalékát az Ateca kapcsán végzik ügyfeleink. Becsléseink szerint az év végére tavalyhoz képest 10 %-kal növekszik majd az eladott SEAT-ok száma. Előre tekintünk, jelentős fejlesztéseket hajtunk végre a meglévő szalonokban, melyek a gyár által kifejlesztett új koncepció szerint újulnak meg, hogy elősegítsék az eladások maximalizálását."
Az új szalonok kialakítása új design koncepción alapszik, amely egyben képviseli a SEAT határozott egyéniségét és vizuális jegyeit, ugyanakkor költséghatékonysági szempontokat is szem előtt tart. A meglévő szalonok megújulása mellett új márkakereskedések is nyíltak vagy nyílnak: Győrött szeptember 28-án, Nyíregyházán október 12-én, Miskolcon pedig október második felében.
A meglévő SEAT bemutatótermek fejlesztésének középpontjában a külső és belső design modernizálása áll. Ahogy a kedvelt új modellek, úgy a bemutató tér is letisztultabb, modernebb vonalvezetést és színeket kap. Megjelennek a SEAT-ra jellemző karakteres színek, mint a piros, a fehér és a szürke, a formavilágot pedig az autóktól kölcsönzik majd az épületek. A szalonok egyben bővülnek is, így az eddigieknél több autó fér el a bemutató térben.