járműgyártás

Nagyobb európai lábnyomot hagyna a jövőben a Cadillac

2018.04.12.

XT4 compact crossoverének megjelenésével kezd a cég vezetésének megfogalmazása szerint terméktámadásba a Cadillac. Johan de Nysschen, a társaság elnöke úgy nyilatkozott, hogy hatékony, hosszabb távú tervet szándékoznak véghezvinni 2035.-ig, melynek megvalósíthatóságát már vizsgálják.

„Ténylegesen újragondoljuk a Cadillacet, figyelembe véve, hogy mik lehetnek a jellegzetességek 2035-ben a vásárlók szempontjai alapján, milyen lehet majd az egyes brandek pozíciója, és a termékek meg a technológiák fejlődésével is igyekszünk számolni – jelentette ki az elnök egy fórumon.

Ennek a tervnek része, hogy az a megújuló erőfeszítés, hogy nagyobb szereplővé váljunk Európában, melyet az anyacég, a General Motors tavaly az európai Opel üzletágának eladásával magára hagyott.

A Cadillac a tervek szerint 2025 után szándékozik Európa felé fordulni. „Ha Európába akarunk menni, biztosnak kell lennünk a szükséges anyagi eszközökben és a termékekben, hozzátéve, hogy a stratégiájuk elsősorban elektromos termékekre fókuszál, nem pedig dízelekre” – fogalmazott Nysschen.

A Cadillac jelenleg többek között olyan modellekkel áll csatasorban mint az Escalade SUV, négy szedán, és mindössze egy crossover, a közepes méretű XT5. 

A Cadillac globális eladásai tavaly elérték a 356 ezer 467 járművet, ami 16 százalékos növekedést jelent a korábbi évihez képest. Ugyanakkor a cég korábban lefektetett tervei szerint 2021-ig a crossoverek felé szándékozik elmozdulni. Az elnök hozzátette: „az XT4 lesz az említett terméktámadás kezdete, új néhány hónaponkénti kibocsátásokkal egészen 2021-ig. A brand már előkészület alatt áll, mint ahogy a értékesítőink is felkészülnek, az autók pedig érkeznek.”

Fordítás: Lehőcz Rudolf

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.01.25
Ha valahol, Kanadában pontosan tudják, milyennek kell lennie egy túlélőjárműnek. A Lexus helyi....
2020.01.25
El akarta kerülni az útdíjfizetést egy román teherautó-sofőr ezért más rendszámot szerelt fel....
2020.01.25
A Skoda védjegyévé váltak a mindennapi közlekedés során használható „Simply Clever” okos megoldások....
2020.01.25
A Forma 1-et követő sajtó kedvenc témája az utóbbi időben Charles Leclerc és Sebastian Vettel....
2020.01.24
A hatszoros világbajnok hamar összeszokott új autójával, a Toyotával, és hetedik itteni győzelmére....
2020.01.24
Toni Schmücker 1975-től 1982-ig volt a Volkswagen vezérigazgatója. Tőle olvastam anno egy....
2020.01.24
Uros Maksimovic Szerbiából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.01.24
A Moszkvában car-sharing rendszerben közlekedő gépkocsik száma 2019. év végén meghaladta a 30 ezret....
2020.01.24
Az Európai Beruházási Bank hiteléből a társaság 3200 darab új, környezetbarát buszt vehet. ..
2020.01.24
Az erdélyi Hargita megyéből érkezett a Közlekedési Múzeum autóbusz-gyűjteményének két legújabb....