gumiabroncs piac

Négyévszakos teherabroncsok a Savatól

2016.04.29.

A Sava, Délkelet-Európa vezető abroncsmárkája bemutatja az új, kormányzott kerekekre szerelhető Sava Avant 4Plus abroncsot, illetve a hajtott kerekekre szerelhető Orjak 4Plus abroncsot. Ezek az európai minőségű, országúti tehergépkocsi-abroncsok a legújabb futófelületi mintázattal rendelkeznek, amely többek között négyévszakos felhasználást tesz lehetővé, sőt a téli abroncsokra vonatkozó követelményeknek is megfelel.

A négyévszakos felhasználás jelentette sokoldalúság mellett az új Sava 4Plus abroncsok további előnyöket is biztosítanak a költségtudatos flottaüzemeltetőknek, például az elődmodellhez képest 10%-kal nagyobb futásteljesítményt, illetve nagyobb méretválasztékot.

A Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs hét méretben érhető el, beleértve egy új méretet is.  Az Avant 4Plus futófelület-profilja optimális nyomvonalat biztosít, így garantálva az egyenletes kopást és a nagy futásteljesítményt.  Ez a tulajdonság, valamint a futófelület lamelláinak geometriája segíti a futófelület alakváltozását, így javítva a tapadást nedves és jeges útviszonyok között. 

Mindezek ahhoz is hozzájárulnak, hogy az abroncsok megfeleljenek a téli használatra vonatkozó „3 hegycsúcs + hópihe” (3PMSF) és M+S szimbólumok követelményeknek.  További jellemző, hogy a legszélesebb, 385/55R22.5 és 385/65R22.5 méretű abroncsok hat bordával rendelkeznek, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a korábbi 5 bordás kialakításhoz képest.  Ez is javítja a téli teljesítményt és a kopási tulajdonságokat.  Az új Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs sokkal erősebb felépítésű és akár 10%-kal magasabb futásteljesítményt is biztosíthat az előző modellhez képest.

A hajtott kerekekre szerelhető új Orjak 4Plus abroncscsalád öt méretből áll, amelynél a megnövelt mintamélység javítja a futásteljesítményt.  Az abroncs vállrészén végrehajtott fejlesztések segítik a kezelhetőséget és stabilitást, illetve szintén hozzájárulnak a jobb téli teljesítményhez. 

Az M+S és a 3PMSF jelölések azt jelentik, hogy az Orjak 4Plus megfelelő az átlagos téli útviszonyok között történő használatra Európában.  Ugyanúgy, mint az Avant4 Plus abroncsok, az Orjak 4Plus abroncsok is 10%-kal magasabb futásteljesítményt biztosítanak az előző modellhez képest.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.03
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján. ..
2024.05.03
Noha a hazai jövedelmek reálértéke ismét felfelé ível, a kereslet növekedése az autópiacon ezt csak....
2024.05.03
A Budapesti Rendőr-főkapitányság budai kerületi kapitányságai közlekedésrendészeti akciót tartottak....
2024.05.03
A Nissan családi SUV-jának N-Trek változata a kalandvágyóbb családokat célozza meg. ..
2024.05.03
A Los Alamos Nemzeti Laboratórium (LANL) kutatói egy alternatív elektródszerkezetet - egy hornyolt....
2024.05.03
Péntek estétől vasárnap éjfélig érvényes a korlátozás, amit a Budapesti Közlekedési Központ rendelt....
2024.05.03
A Datahouse által közétett, legfrissebb adatok szerint idén áprilisban 10 402 új személyautót....
2024.05.03
Megszórták büntetéssel a buszsávot szabálytalanul használó autósokat a budapesti rendőrök. ..
2024.05.03
Nem, nem a méretre utal. ..
2024.05.02
Egy nem mindennapi, 2021-es felvételt kapott a Bpiautósok egy olvasójától. ..