Nissan

A Nissan beszáll a Bajnokok Ligájába

2014.04.07.

A Nissan Motor Co., Ltd. bejelentette, hogy négyéves globális partnermegállapodást kötött az UEFA Bajnokok Ligájával, amely kiterjed az UEFA-szuperkupára is. A megállapodás a japán gyártó történetének eddigi legjelentősebb szponzori szerződése, amelynek értelmében a Nissan világszerte az eseménysorozat hivatalos partnerévé vált a 2014/2015-ös szezontól egészen a 2017/2018-as szezon végéig.

„A Nissan tevékenységét eddig is az innováció és izgalom fémjelezte, az UEFA partnereként pedig szeretnénk az UEFA Bajnokok Ligáját is még izgalmasabbá tenni" mondta Roel de Vries, a Nissan alelnöke és globális marketingért és kommunikációért felelős vezetője.  „Az Európa legrangosabbjának számító futballbajnokság fontos platform a Nissan számára, amelyen keresztül megmutathatjuk rajongóinknak mind az autóink, mind a labdarúgás által nyújtott izgalmakat, amelyekben az a közös, hogy mindkettőt különleges, foglalkozásuk iránt szenvedélyesen elkötelezett embereknek köszönhetjük."

Hivatalos partnerként a Nissan a mérkőzésekre, a mérkőzések előtti edzésekre, a különböző tartalmakra, médiaanyagokra, vendéglátásra, eseményekre, valamint a döntőre vonatkozó kiterjedt jogokat kap.

A megállapodással kapcsolatban Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója a következőket mondta el: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Nissant az UEFA Bajnokok Ligájának hivatalos partnerei között tudhatjuk a következő évadtól. A Nissan valóban élen járó világvállalat és az egyik legnagyobb autóipari cégcsoport. Úgy gondoljuk, hogy partnerségünk a világ minden piacára elhozza majd az innováció élményét, és arról is meg vagyunk győződve, hogy az UEFA Bajnokok Ligája által biztosított megjelenési lehetőségek további sikereket biztosítanak a jövőben Nissan számára."

De Vries szerint az UEFABajnokok Ligáját szezononként összesen 4 milliárdan követik a televízióban, így a most kötött megállapodás a Nissant is új közönségekhez juttathatja, és az európai mérkőzéssorozat ideje alatt a márkát folyamatosan az érdeklődés homlokterében tarthatja.

„Az európai növekedés nagyon fontos a Nissan számára, és úgy érezzük, az UEFA megfelelő partner azon üzleti célunk elérésében, hogy 2016-ra mi legyünk az első számú ázsiai autógyártó Európában. Izgatottan várjuk, hogy augusztus 12-én Cardiffban kezdetét vegye az UEFA-szuperkupa idei szezonja" mondta Bastien Schupp, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke. 

Az UEFA Bajnokok Ligája újabb példája a Nissan izgalmas sportok iránti elkötelezettségének, amelynek jegyében a márka már eddig is számos sportesemény és csapat - többek között a 2016-os riói nyári olimpiai játékok, a brit és mexikói olimpiai csapat, az Afrikai Nemzetek Bajnoksága, az NCAA amerikaifutball-tagozata, a Heisman-trófea, a Kanadai Futball Liga vagy épp a köztudottan focirajongó Usain Bolt GT-R-nagykövet - büszke támogatója.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.20
Már inkább az áldozatok kereséséről szól a kiterjedt kutatás a Dunán - mondta a Pest Vármegyei....
2024.05.20
Egy hajnali ütközés miatt vált járhatatlanná az érintett sztrádaszakasz a rendőrség jelentése....
2024.05.20
Megújuló forrásokból származó elektromosságot használva akár 62%-kal is csökkenthető az....
2024.05.19
Ki emlékszik már arra, hogy a McLarent meg akarta venni az Apple, pedig voltak ennél színesebb....
2024.05.19
Egyéni világbajnoki Grand Prix-selejtezőre kerül sor Pünkösdhétfőn a debreceni Perényi Pál....
2024.05.19
Most akkor mégis bízik az elektromos átállásban a japán autógyártás? ..
2024.05.19
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Hétvége. ..
2024.05.19
A címvédő és háromszoros világbajnok Max Verstappen, a Red Bull versenyzője nyerte a Forma-1-es....
2024.05.19
2009. január 31. óta a Porsche Múzeum aktívan és modern módon mutatja be a márka történetét és....
2024.05.19
Hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett....