BMW Group

Növekedéssel indította az évet a BMW

2019.02.13.

A vállalatcsoport világszerte 170 463 darab új autót adott át ügyfeleinek az esztendő első hónapjában, amely 0,5 százalékos bővülést jelent. Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának tagja a 2019-es évre további értékesítési gyarapodást irányoz elő.

A BMW Group pozitív értékesítési eredménnyel indította a 2019-es esztendőt: a müncheni központú vállalatcsoport globális eladási mutatója 0,5 százalékkal a tavaly januári érték fölött zárt, amely szám szerint 170 463 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modell eladását jelenti. Ez a BMW Group fennállásának eddigi legerősebb évkezdése, amelyet a bajor prémiumgyártó ráadásul a számos piacon érzékelhető gazdasági nehézségek ellenére ért el.

„2019-ben enyhe mértékű, de további értékesítési növekedést várunk, valaha volt legnépszerűbb modellünk, a BMW 3-as sorozat év eleji generációváltásának pozitív hatásaira már az első negyedévben számítunk. A fejlődéshez nem csupán a 3-as BMW hetedik nemzedékének érkezése, de az új BMW X5 elérhetőségének globális kiterjesztése és az első BMW X7 piaci premierje is hozzájárul majd.” – nyilatkozta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja.

2019 első hónapjában a BMW világszerte 149 616 darab új autót értékesített, amely 0,8 százalékkal múlja felül az előző január teljesítményét és amely a márka történetében új évkezdési rekordot jelent. Januárban a BMW Group 7 234 darab hálózatról tölthető modellt értékesített világszerte, amely 1,4 százalékkal szárnyalja túl az egy évvel ezelőtti eredményt.

Egymást követő nyolc, rekord értékesítési eredményt hozó esztendeje után a BMW Motorrad a 2019-es évet is 1,5 százalékos eladási gyarapodással kezdte. A bajor prémiumgyártó kétkerekű divíziójának robogói és motorkerékpárjai idén januárban már 8 578 ügyfél tetszését nyerték el.

2019 januárjában a vállalatcsoport elsőszámú piaca Kína volt, ahol az átfogó termékpaletta tagjai iránt 15,5 százalékkal magasabb érdeklődés mutatkozott. Szám szerint ez 63 135 darab új autóban volt tetten érhető. A kimagasló értékesítési fejlődés hátterében többek között az új BMW 5-ös sorozat és a tavaly nyár óta helyben készülő, új BMW X3 teljes elérhetősége áll. Amint az várható volt, a meghatározó modellek generációváltása az Egyesült Államokban némi eladási visszaesést eredményezett: a BMW Group második legnagyobb piacán idén januárban 6,3 százalékkal kevesebb, 20 559 darab új BMW és MINI modell talált gazdára. Európában több piacon is gazdasági nehézségek akadályozzák a vállalatcsoport töretlen értékesítési lendületét.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.14
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) delegációjának németországi látogatása keretében Nagy Márton....
2024.05.14
A rendőrség a 67-es kilométerszelvénynél letereli a forgalmat a Győr felé vezető oldalon - írja a....
2024.05.14
A Volvo Construction Equipment (Volvo CE) elérhetővé teszi az elektromos töltési megoldások 48V DC....
2024.05.14
Az Audi Hungaria vezetői Németország bajor tartományi parlamentjének Gazdasági, Regionális....
2024.05.14
Annak ellenére, hogy a gyalogos balesetek száma évről évre javuló tendenciát mutat hazánkban, a....
2024.05.14
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.14
A csalódást keltő szeptember után (-11,6 százalék) a romániai új autók piaca októberben ismét....
2024.05.14
Bővül azon járművek köre, amelyekre kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kell kötni. Ez az....
2024.05.14
Az új Opel Frontera első nyilvános bemutatkozására készül: Alig egy hónappal azután, hogy az új....
2024.05.14
Lassul az elektromos autók fellendülése. Lényegesen több személygépkocsit regisztráltak újonnan az....